Search
Now showing items 1-10 of 19
Εικονογραφικοί ήρωες στις νέες τεχνολογίες. Γραφιστικές τέχνες-Διδακτικές προσαρμογές στο νηπιαγωείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Στη σημερινή εποχή, οι νέες τεχνολογίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εισαγωγή στο σχολείο των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, είναι πλέον αναγκαιότητα. Στόχος πρέπει ...
Η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και η επίδρασή της στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και ο αντίκτυπος αυτής στην σύγχρονη προσχολική εκπαίδευση. Το περιεχόμενό της είναι καθαρά θεωρητικό και τα κεφάλαια είναι χωρισμένα με βάση το ...
Γλωσσικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο και χρήση πολυτροπικών κειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
Στην παρούσα εργασία με θέμα «Γλωσσικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο και χρήση πολυτροπικών κειμένων» παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης που υλοποιήθηκε σε ...
Ιστορία, εθνικές επέτειοι και εορτασμοί στην προσχολική εκπαίδευση- εκπαιδευτικές πρακτικές και προτάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας που υλοποίησα σε Νηπιαγωγεία του Νομού Φλώρινας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-20. Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα, η οποία ...
Κινηματογραφική παιδεία στην προσχολική εκπαίδευση – Εκπαιδευτικές πρακτικές – Προτάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
Στο πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο (ΠΣ, 2011) προτείνεται μία νέα ενότητα για την οπτικοακουστική έκφραση της οποίας το περιεχόμενο και οι προτεινόμενες στρατηγικές διδασκαλίας υποστηρίζονται από τη σχετική ...
Διαθεματική Σύνδεση της Γνώσης στο αναλυτικό πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διαθεματική σύνδεση της γνώσης στο αναλυτικό πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της διαθεματικότητας, η γνώση δεν οργανώνεται σε ξεχωριστά σχολικά μαθήματα, αλλά ...
Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και ο συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού στα Αναλυτικά Προγράμματα στην Προσχολική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)
Οργανωμένες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο για διδακτική αξιοποίηση παιδικών τραγουδιών και παραγωγή προφορικού λόγου: απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-09)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Οργανωμένες δραστηριότητες στο
νηπιαγωγείο για διδακτική αξιοποίηση παιδικών τραγουδιών και παραγωγή
προφορικού λόγου: απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών», παρουσιάζονται η
μεθοδολογία, ...
Εφαρμογές της λαϊκής παράδοσης στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Ένας από τους κύριους στόχους του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών για το Nηπιαγωγείο είναι να αφυπνιστεί το ενδιαφέρον των παιδιών για ζητήματα τα οποία σχετίζονται με την πολιτισμική κληρονομιά και τη ...
Τα Μαθηματικά στα Μοντεσσοριανά Σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Περίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη που διερευνά κατά πόσο οι στόχοι
που τίθενται από τα διδακτικά υλικά για τα μαθηματικά του Μοντεσσοριανού
Συστήματος μπορούν να ικανοποιήσουν τους στόχους των μαθηματικών ...