Search
Now showing items 1-4 of 4
Εκπαίδευση έξω από το σχολείο, μέσα στο μουσείο. Η περίπτωση του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Η μουσειακή αγωγή δύναται να παρέχει εκπαίδευση «έξω» από τις αίθουσες του σχολείου. Η κατάκτηση της γνώσης, η ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων, η καλλιέργεια της ψυχής, η βιωματική μάθηση, η δημιουργικότητα, η ...
Η ρωσική πρωτοπορία ως μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Πώς η τέχνη μπορεί να θεωρηθεί μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση και γιατί αξίζει τελικά να ασχοληθούμε με αυτό το ζήτημα, αλλά και με το κίνημα της Ρωσικής πρωτοπορίας; Πιο συγκεκριμένα, η εργασία δομείται ...
Οι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Το κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University ...
Επικοινωνιακές τεχνικές στην εκμάθηση παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση κάθε ατόμου ξεκινά μέσα από την οικογένειά του και διατηρείται ...