Now showing items 108-127 of 149

    • Οι παραποιημένες ειδήσεις: αίτια, συνέπειες του φαινομένου και πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης 

      Ζαφειρόπουλος, Βασίλειος; Δέτσιος, Θεόδωρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Η διάδοση παραποιημένων ή ψευδών ειδήσεων αποτελεί ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα στην ψηφιακή εποχή. Με την έλευση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και την ευκολία της ανταλλαγής πληροφοριών που αυτά παρέχουν, οι ψευδείς ...
    • Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στις επικοινωνιακές εκστρατείες κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές 

      Δάβαρη, Μαρία - Αικατερίνη; Στανίτσα, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει τις συναισθηματικές και τις συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στα μηνύματα επικοινωνίας κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές ύστερα από την παρακολούθηση του βίντεο του Υπουργείου ...
    • Ολόσωμη παρακολούθηση και ενσωμάτωση σε VR 

      Μαρμαράς, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024)
      This thesis presents an extensive examination of motion tracking technologies, focusing on the comparative analysis of outside-in and inside-out tracking methodologies, pivotal in advancing virtual reality (VR) applications. ...
    • Ολοκληρωμένο σύστημα προώθησης τουριστικού προϊόντος: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας και τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Android 

      Γκιζάρη, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της επικοινωνίας και η συνεχής χρήση των κινητών συσκευών, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα του τουρισμού. Η χρήση του διαδικτύου δημιούργησε νέες ανάγκες αλλά κάλυψε ...
    • Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Τσιλικούδη, Χρυσούλα; Νοβάκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του τρόπου που χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα της Αμερικής. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινάει με την ...
    • Παραποιημένες ειδήσεις στο χώρο της πολιτικής 

      Γκρίζου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Αν και οι ψευδείς ειδήσεις δεν είναι νέο φαινόμενο, πρόσφατα επιδεινώθηκαν με την έλευση της ψηφιακής εποχής, καθιστώντας το ένα από τα πιο έντονα αμφισβητούμενα ζητήματα στην πολιτική επικοινωνία και τον δημοσιογραφικό ...
    • Πολιτική ηγεσία, κοινωνικά μέσα και επικοινωνιακή διαχείριση κατά τη διάρκεια πολιτικών κρίσεων 

      Μαλέα, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η περιγραφή σε ότι αφορά την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την διάρκεια πολιτικών κρίσεων. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει διερεύνηση και ανάλυση της επικοινωνιακής διαχείρισης ...
    • Πολιτική και ιδεολογία σε ταινίες του κλασικού ελληνικού κινηματογράφου 

      Λουκοβίτου, Νίκη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-10)
      Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η διερεύνηση του ρόλου του κινηματογράφου στην ελληνική κοινωνία και κουλτούρα, με εστίαση στη θέση της γυναίκας. Ο κινηματογράφος αναδεικνύεται ως πανίσχυρο μέσο πολιτισμικής και ...
    • Πολιτικό μάρκετινγκ σε παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα 

      Παναγοπούλου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται ένα μείζον θέμα στο πεδίο της πολιτικής το οποίο είναι το πολιτικό μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθεί διεξοδικά μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση το πολιτικό μάρκετινγκ, όπως και τα ...
    • Πράσινη επιχειρηματικότητα σε ξενοδοχεία της Ελλάδας 

      Παπαγεωργίου, Μελίνα; Κώστα, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας της πράσινης επιχειρηματικότητας και η εφαρμογή αυτής της νέας επιχειρηματικής λογικής από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Για την περάτωση του ...
    • Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα 

      Παπαλαμπροπούλου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει πως η προπαγάνδα μεταφέρθηκε και άλλαξε από τα παλαιά στα νέα μέσα και με ποιον τρόπο διαδίδεται με το πέρασμα των χρόνων. Ως μέσο διαμόρφωσης γνώμης, επηρεασμού συμπεριφοράς και διασποράς ...
    • Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα 

      Γιαννός, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Εδώ και πολλά χρόνια τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) χαρακτηρίζονται ως ο σημαντικότερος παράγοντας που συντελεί στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Με γνώμονα τον όρο προπαγάνδα παρατηρείται ότι δεν υφίσταται μία συγκεκριμένη ...
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων και τεχνητή νοημοσύνη 

      Guce, Pascal (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Στον 21ο αιώνα που ζούμε μπορούμε να μιλάμε πλέον για μία ψηφιακή πραγματικότητα. Τα δεδομένα των χρηστών εμπορευματοποιούνται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις με σκοπό τη «σκιαγράφηση» των καταναλωτών και την χρήση ...
    • Πως αντιλαμβάνονται οι Έλληνες το γυναικείο φύλο: μια ποιοτική διερεύνηση σε ένα μικρό δείγμα πολιτών 

      Πούγιου, Μαρίνα - Στεφανία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Παρά το γεγονός ότι η γυναίκα έχει κερδίσει σημαντικά δικαιώματα τον τελευταίο αιώνα, εξακολουθεί σήμερα να βιώνει διακρίσεις, προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ...
    • Πως επηρέασε η πανδημία Covid-19 την επικοινωνία καταναλωτή - επιχειρήσεων: η περίπτωση των σουπερμάρκετ 

      Χύσα, Μαριγκλένα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η πανδημία Covid-19 είναι η υγειονομική κρίση που ξεκίνησε να βιώνει η ανθρωπότητα στα τέλη του 2019 και συνεχίζει ακόμη να βιώνει τις επιπτώσεις της. Οι επιπτώσεις αφορούν την υγεία, την κοινωνία, την οικονομία αλλά και ...
    • Πως τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν την αγορά των κρυπτονομισμάτων: μελέτες περιπτώσεων 

      Κουλούρης, Χριστόφορος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Τα τελευταία χρόνια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Μ.Κ.Δ.) έχουν γνωρίσει μεγάλη αποδοχή από τους χρήστες του Διαδικτύου και η δυναμική που έχουν επιτρέπει την ανεξέλεγκτη διάδοση της πληροφόρησης από τον ένα χρήστη στον ...
    • Σκιαγραφώντας το προφίλ ενός σύγχρονου gamer 

      Μίμης, Παναγιώτης; Κυριάκου, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-04)
      Εδώ και αρκετές δεκαετίες τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών είναι πια αρκετά διαδεδομένη και είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
    • Συγκριτική μελέτη ελεύθερου λογισμικού επεξεργασίας ήχου 

      Κυδωνάκης, Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2021-11)
      Η παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Συγκριτική μελέτη ελεύθερου λογισμικού επεξεργασίας ήχου» έχει ως σκοπό την ανάλυση και κατανόηση των χαρακτηριστικών, των βασικών λειτουργειών και των εφέ των τεσσάρων ελεύθερων λογισμικών που ...
    • Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες 

      Καδή, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ...
    • Σχεδίαση, ανάπτυξη και προώθηση μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σε WordPress για ρουχισμό 

      Καρυπίδου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ...