Now showing items 141-146 of 146

    • Ψηφιακή αποτοξίνωση: κάνοντας “διάλειμμα” από τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων 

      Ζέρβα, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2022)
      Βασικό αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι, όπως μαρτυρά και ο τίτλος, «Ψηφιακή αποτοξίνωση: κάνοντας “διάλειμμα” από τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων». Στο θεωρητικό μέρος, η εργασία αναφέρεται αρχικά στην ιστορική ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Μπετεινάκης, Χαράλαμπος; Στεργιάννης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι εκδηλώσεις έκαναν την εμφάνιση τους τα παλαιότερα χρόνια και εξελίχθηκαν ανά τους αιώνες. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η συγκέντρωση μεγάλης μάζας ανθρώπων σε ένα μέρος με σκοπό την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Γώγος, Σεραφείμ - Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν δημιουργήσει σεισμικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις καθώς και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές επικοινωνίες ...
    • Ψηφιακή μεταρρύθμιση: τάσεις και προοπτικές 

      Τριανταφύλλου, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Ο όρος ψηφιακή μεταρρύθμιση αναφέρεται σε μια ποικιλία αλλαγών που υφίστανται οι κοινωνίες καθώς προσπαθούν να επωφεληθούν από τα πιθανά κέρδη που γίνονται δυνατά από τα ψηφιακά μέσα και τη νέα τεχνολογία. Ορισμένες χώρες ...
    • Ψυχογραφικά χαρακτηριστικά και αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων 

      Κακίτσου, Νεοβούλη; Τσιλιγκερίδου, Ευδοξία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
      Η αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων αποτελεί ένα σύνηθες πεδίο έρευνας σε διεθνές επίπεδο. Προσφάτως, γεννήθηκε το ερώτημα σχετικά με την επίδραση των κοινωνικό – δημογραφικών στοιχείων στην προαναφερθείσα διαδικασία, ...
    • Ψυχολογία και ΜΜΕ. Η επιρροή των social media στην ψυχολογία των νέων 

      Αγγελής, Πρίαμος; Αλαμάνου, Δανάη; Γωγάδης, Ελευθέριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2020-12)
      Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με την επιρροή των Social Media στη ψυχολογία των νέων, καθώς και πως έχουν επηρεαστεί από το φαινόμενο του covid-19 τον τελευταίο καιρό μέσα από ερωτηματολόγιο, το οποίο μοιράστηκε σε ...