Search
Now showing items 1-10 of 59
Gamification in Education ( η προσομοίωση μάθησης μέσω των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην Εκπαίδευση)
(Σαχπατζίδης, Αβραάμ, 2022)
Ο όρος "παιχνιδοποίηση" (gamification) αναφέρεται συχνά στην
εφαρμογή μηχανισμών παιχνιδιών σε μη παιγνιώδη πλαίσια με σκοπό
τον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων που διεξάγονται και της
εμπειρίας των ατόμων που συμμετέχουν. ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ψηφιοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων εκπαιδευτικών προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εφαρμογή στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
(Κύρκος, Κωνσταντίνος, 2022-09)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας πλήρως λειτουργικής web εφαρμογής ανοιχτού κώδικα, με αντικείμενο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών ...
Η αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία: Η περίπτωση των επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας
(Μέτσιος, Ιωάννης, 2022)
Η κάτωθι διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της αναγκαιότητας της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιούνται οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, δηλαδή επιχειρήσεις που ...
Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
(Τεπεκίδου, Σωτηρία, 2022)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο ...
Βιώσιμη ανάπτυξη μέσω πράσινων επενδύσεων και πράσινης πληροφορικής στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκης
(Καραπαύλου, Αναστασία, 2022)
Η πράσινη πληροφορική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο πράσινου και βιώσιμου περιβάλλοντος, προσφέροντας οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις που γίνονται πιο «πράσινες». Ο τύπος, το μέγεθος, η κουλτούρα, ...
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
(Καραγιάννη, Χαρά, 2022)
Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών ...
H επιρροή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Μήγκος, Σταύρος, 2022)
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και ...
Συντεχνίες και εταιρίες από τους Νέους Χρόνους στη σύγχρονη εποχή. Συγκριτική μελέτη λειτουργίας ελληνικών συντεχνιών του 18ου αιώνα και σύγχρονης εταιρείας ως προς την οργάνωση, την ιεραρχία, το δίκαιο και την κοινωνική ευθύνη
(Καρανάσιου, Ελένη, 2022-05)
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί η συγκριτική μελέτη του θεσμού των ελληνικών συντεχνιών του 18ου αιώνα σε συνάφεια με τη σύγχρονη ανώνυμη εται-ρεία. Η έρευνα εστιάζεται σε θέματα οργάνωσης, δικαίου, κοινωνικής ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην τοπική αυτοδιοίκηση και ο ρόλος του αιρετού / πολιτικού προϊστάμενου ως ηγέτης. Μελέτη περίπτωσης Δήμος Αλμωπίας και όμοροι Δήμοι Ν. Πέλλας
(Ίσκου, Μαρία, 2022-06)
Εισαγωγή – Ένας από τους θεμελιώδεις άξονες οργάνωσης και λειτουργίας του Δημόσιου Τομέα στην Ελλάδα αποτελεί η Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού. Εντούτοις, στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον ο ρόλος αυτός έχει ...
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Στρατηγικό Management στον Τραπεζικό Κλάδο
(Ζαγκλιβέρης, Χρήστος, 2022-08)
Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, επηρεάζεται τόσο από τα άτομα που λαμβάνουν και υλοποιούν τις αποφάσεις, όσο και από τις συνθήκες που επικρατούν στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό περιβάλλον της τράπεζας. Το ανθρώπινο δυναμικό ...