Now showing items 1-6 of 6

    • Διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων 

      Δρουμπλή, Μαριάνθη; Κοθωνά, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην εμφάνιση εφαρμογών και καινοτομιών οι οποίες διευκολύνουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων και των οργανισμών, ανεξάρτητα από τον τομέα οικονομικής δραστηριότητάς τους. ...
    • Εκφοβισμός και ηθική παρενόχληση στο χώρο εργασίας 

      Πλιάχα, Μαρία - Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία θα μελετηθεί το φαινόμενο του εκφοβισμού και ηθικής παρενόχλησης στο χώρο εργασίας – mobbing καθώς αποτελεί καίριο ζήτημα απασχόλησης και έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο τις τελευταίες δεκαετίες. Ο εκφοβισμός και ...
    • Επιχειρηματικό σχέδιο μιας επιχείρησης στα πλαίσια της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας 

      Ιωαννίδης, Ιορδάνης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου από νεοσύστατες επιχειρήσεις αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο, τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο κα για κάθε ενδιαφερόμενο επενδυτή. Στην παρούσα εργασία καταρτίζεται ένα επιχειρηματικό ...
    • Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο μάρκετινγκ 

      Μήγκος, Σταύρος; Τουρτούρας, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και διαμορφώνοντας, ...
    • Το Franchise στην Ελλάδα: μελέτη Περίπτωσης ΙΚΕΑ 

      Τρογαϊδου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Το franchise αποτελεί ουσιαστικά μια μέθοδο μάρκετινγκ. Είναι μία πρακτική που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένες επιχειρήσεις, προκειμένου να επεκταθούν σε νέες αγορές. Αποτελεί μία εναλλακτική λύση για το δικαιοπάροχο ο οποίος ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ για καταστήματα αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων 

      Κιάφα, Άντζελα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία, αρχικά αναγράφεται, η έννοια του «παραδοσιακού» μάρκετινγκ με μια ιστορική αναδρομή. Επίσης, αναλύονται οι κυριότερες κατηγορίες του Μάρκετινγκ μαζί με τις στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση ...