Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Issue Date
Now showing items 121-140 of 993
-
Ιστορική θεώρηση των βιβλιοθηκών της πόλης της Φλώρινας
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)Στη διπλωματική αυτή εργασία θα γίνει προσπάθεια για μια νοερή περιδιάβαση στους δρόμους όλων των Βιβλιοθηκών της πόλης της Φλώρινας από την ίδρυση της έως και σήμερα. Έτσι, θα σχηματισθεί μια ατμόσφαιρα τέτοια που θα ... -
Αξιολόγηση διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας για την εισαγωγή του περιεχομένου της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας και των μοντέλων: Μια μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Δημοτικού σχολείου
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)Nanoscience-Nanotechnology (N-ST) and scientific models are two areas that are intensely preoccupied the scientific community. The rapid development of N-ST, in combination with its social impact, have evoked educational ... -
Εμπειρική διερεύνηση και αποτύπωση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)The present study, aims to investigate the in service training needs of primary education teachers (ΠE 70), as perceived and expressed by them. The survey was carried out in the last quarter of the school year 2015-2016 ... -
Ανάπτυξη κλείδας ανάλυσης ψηφιακών ιστοριών για την κοινωνική αειφορία
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)Digital storytelling is a new, powerful instructional tool for both students and educators, in which images and audio/written messages are combined with music to create short videos that inform people about various issues. ... -
We!Design!Fractions: Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για την συμμετοχική σχεδίαση με παιδιά μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για τα κλάσματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράλληλα με την ραγδαία ανάπτυξη της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή μέσα στην εκπαίδευση, αναπτύσσεται σταδιακά και ο τομέας της συμμετοχικής σχεδίασης με παιδιά, κάτω από την πεποίθηση ... -
STEM στο Νηπιαγωγείο: Μελέτη της έννοιας της ταχύτητας αξιοποιώντας την προγραμματιζόμενη συσκευή SPHERO
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών των Τμημάτων Νηπιαγωγών και Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα ... -
Ο πόλεμος Χ. Παπαμάρκου-Π. Οικονόμου μέσα από τα συγγράμματά τους
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03-30) -
Ενσυναίσθηση και πολυπρισματικότητα: δύο ιστορικές έννοιες σε τροχιά σύγκρουσης και μια απόπειρα σύνθεσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-04)Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε αρχικά με την έννοια της ενσυναίσθησης και στη συνέχεια, πιο συγκεκριμένα, με την ιστορική ενσυναίσθηση. Εξετάζουμε τις σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα σε αυτή την έννοια και σε αυτήν ... -
Όψεις της πολιτικής και κοινωνικής συγκρότησης στην πόλη της Φλώρινας την περίοδο της "εαμοκρατίας", Νοέμβριος 1944-Μάρτιος 1945
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-04) -
Ορθοδοξία και αθλητικό ιδεώδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Πολλές και διαφορετικές οι απόψεις για την σχέση ανάμεσα στην ορθοδοξία και το αθλητικό ιδεώδες. Ψάχνοντας περισσότερο αυτό το θέμα, βρήκαμε διάφορες αναφορές από σημαντικά πρόσωπα και από τις δύο μεριές. Αρνητικές απόψεις ... -
Οι εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης απέναντι στην πρόκληση της καινοτομίας. Η περίπτωση των σχεδίων δράσης για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο αποτελεί μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού. Τα παιδιά εγκαταλείπουν την μικρή κοινωνία του νηπιαγωγείου για να γίνουν μέλη μιας μεγαλύτερης ... -
Διαχείριση καινοτομιών στη σχολική μονάδα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05) -
Σχολικό κλίμα και συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών ως προβλεπτικοί παράγοντες για την ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Παρόλο που οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών φαίνεται να έχουν σημαντική επίδραση στην κινητοποίηση στην εργασία τους (Brackett, et al., 2008), μόλις πρόσφατα αυτές άρχισαν να συμπεριλαμβάνονται στις έρευνες ... -
Διαχείριση της καινοτομίας στη σχολική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Σε ένα κόσμο που αλλάζει συνεχώς και μεταβάλλεται το σχολείο που αποτελεί το βασικό πυρήνα μόρφωσης και του συνδετικού ιστού ανάμεσα στον άνθρωπο ,στην κοινωνία και στην παγκόσμια κοινότητα ,δεν είναι δυνατόν να είναι ... -
Γνωρίζοντας το θέατρο μέσα από μία άλλη γλώσσα: μια πρόταση για πιλοτική εφαρμογή της μεθόδου CLIL
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η πτυχιακή παρούσα εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εκπαιδευτικού πακέτου βασισμένο στην εκπαιδευτική προσέγγιση Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας (ΟΕΠΕΓ), για τη διδασκαλία του Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου, ... -
Ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας σε παιδί με σύνδρομο Down: μια πιλοτική παρέμβαση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες αφορούν τις κινήσεις εκείνες που σχετίζονται με μικρές μυϊκές ομάδες και κυρίως με τα δάχτυλα. Οι δεξιότητες αυτές αναπτύσσονται τελευταίες καθώς είναι ιδιαίτερα περιπλοκές, αλλά ιδιαίτερα ... -
Ο Νέος Καύκασος Φλώρινας την περίοδο της κατοχής και του εμφυλίου μέσα από συνεντεύξεις των κατοίκων του
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της Κατοχής και του Εμφύλιου Πολέμου στο Νέο Καύκασο της Φλώρινας όπως αυτά παρουσιάζονται μέσα από συνεντεύξεις των κατοίκων του. Δίνεται λοιπόν, μεγαλύτερη έμφαση στην περίοδο ... -
Ταξιδεύω στην Ελλάδα χορεύοντας και τραγουδώντας: μια διαθεματική παρέμβαση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Σκοπός της εργασίας είναι η οργάνωση και η εφαρμογή μιας πιλοτικής διαθεματικής παρέμβασης με θέμα την Ελλάδα και τους παραδοσιακούς χορούς. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να γνωρίσουν διάφορες πόλεις της Ελλάδας καθώς και ... -
Αυτοβιογραφίες του Χριστόπουλου για την Εθνική Αντίσταση στη Φλώρινα κατά τον Εμφύλιο Πόλεμο (1946-1949)
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05) -
Διερεύνηση του επιπέδου ενημερότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται συχνά στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα ...