Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Title
Now showing items 482-501 of 993
-
Η ευημερία των εκπαιδευτικών: Διαμορφωτικοί παράγοντες και διαστάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα εργασία, διερευνά τον τρόπο που κατανοούν την ευημερία οι Έλληνες εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, αποσκοπεί να μελετήσει την αντίληψη τους για την ευημερία και να διερευνήσει τους παράγοντες ... -
Η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η επίδραση της ηλεκτρονικής ηγεσίας σε αυτή: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ετοιμότητά τους, κατά την πανδημία του κορονοϊού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-03)Τον τελευταίο χρόνο, μια νέα ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση ανέκυψε κατά την πανδημία του κορονοϊού παγκοσμίως. Συνεπώς, παρουσιάστηκε ως αδήριτη ανάγκη η διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή ... -
Η Εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Απόψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βασίζεται σε ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα σχεδιασμένα για την παροχή εκπαιδευτικών ... -
Η ζωή των Εβραίων της Θεσσαλονίκης και η πορεία τους προς το Ολοκαύτωμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-04-17)Η παρούσα εργασία με θέμα «Η ζωή των Εβραίων της Θεσσαλονίκης και η πορεία τους προς το Ολοκαύτωμα», αποτελεί μια διδακτική πρόταση η οποία είναι σχεδιασμένη να υλοποιηθεί σε μαθητές της ΣΤ’ τάξης στα πλαίσια του Ολοήμερου ... -
Η ζωντανή αναμετάδοση από drone στην τάξη ως πλαίσιο πραγματοποίησης αυθεντικών δραστηριοτήτων στα μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)Είναι γεγονός ότι ο χαρακτήρας των πρώιμων εκπαιδευτικών διαδικασίων βασίστηκε σε μορφές και μεθόδους διδασκαλίας που εστίαζαν αποκλειστικά στο περιεχόμενο συγκεκριμένων γνωστικών πεδίων, όντας κατά βάση αποστασιοποιημένος ... -
Η ηθική της φροντίδας στον λόγο των υπαλλήλων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία, εστιάζοντας το ενδιαφέρον της στην ηθική της φροντίδας ως μια συγκεκριμένη οπτική της ηθικής, επιδιώκει να μελετήσει τους τρόπους, με τους οποίους οι ίδιοι οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και ... -
Η θέση της γυναίκας στο Ισλάμ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η θέση της γυναίκας στο Ισλάμ», πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Δυτικής ... -
Η θέση της γυναίκας στον Ινδουισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)Ιστορικά, ο γυναικείος κύκλος ζωής στον Ινδουισμό ήταν και είναι διαφορετικός από αυτόν των ανδρών. Ο Ινδουισμός είναι μια από τις πιο διαδεδομένες αλλά συνάμα και πιο προκλητικές θρησκείες του κόσμου. Ο Ινδουισμός ως ... -
Η θεωρία του αυτοπροσδιορισμού: παρακίνηση των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Η παρακίνηση είναι ένα φαινόμενο, το οποίο έχει προβληματίσει αρκετούς ερευνητές, καθώς φανερώνει τη κατεύθυνση, προσήλωση αλλά και το βαθμό καταβολής προσπαθειών ενός ατόμου για την απόκτηση του επιθυμητού στόχου. Ειδικότερα, ... -
Η ίδρυση και η λειτουργία του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας (1989-1993). Ένα παράδειγμα νεοθεσμικής ανάλυσης διαμόρφωσης εκπαιδευτικής πολιτικής στο μικροπλαίσιό της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Η εργασία αυτή αποσκοπεί στο να ερευνήσει τη λειτουργία του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας από την περίοδο της ίδρυσής του και των πρώτων χρόνων λειτουργίας του μέχρι την απόκτηση της αυτοδυναμίας ... -
Η ικανότητα συσχετισμού συνάρτησης και παραγώγου της στο πλαίσιο των γραφικών παραστάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η διερεύνηση της ικανότητας των μαθητών Γ’ Λυκείου να συσχετίζουν τη συνάρτηση και την παράγωγό της στο πλαίσιο των γραφικών παραστάσεων. Συγκεκριμένα σε δείγμα 33 μαθητών Γ’ Λυκείου ... -
Η Ικαρία ως τόπος εξορίας την περίοδο του Εμφυλίου Πολέμου (1947-1948). Η χρήση της φωτογραφίας ως ιστορικό τεκμήριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)From the Roman years, Ikaria has been a place of exile for people who, in their own way, opposed each political power. So, during the period of the Greek civil war, Ikaria welcomed about 15,000 "dissident" citizens, almost ... -
Η Ιστορία πίσω από το Μύθο: Μια μελέτη περίπτωσης για την ανάπτυξη της ιστορικής ενσυναίσθησης σε μαθητές-τριες δημοτικού μέσω του θεατρικού παιχνιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Οι εθνικοί μύθοι διδάσκονται ακόμα στα σχολεία ως ιστορικά γεγονότα, αφού πολλοί είναι εκείνοι που αρνούνται την αναλήθειά τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδείξει τα συναισθήματα που έχουν παιδιά δημοτικού από ... -
Η Ιστορία στα παιδικά ιχνογραφήματα: Έρευνα στους μαθητές της Δ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η πτυχιακή μου εργασία αποτελεί μία έρευνα σε παιδιά Δ δημοτικού στην οποία τα εργαλεία θα είναι ιχνογραφήματα που θα δημιουργήσουν οι μαθητές. Μέσα από τα συγκεκριμένα ιχνογραφήματα εξετάζεται η αντίληψη που έχουν οι ... -
Η ιστορία της Ειδικής Αγωγής από τις αρχές έως τα μέσα του 20ού αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρακάτω εργασία αφορά την απαρχή και την εξέλιξη οργάνωσης της Ειδικής Αγωγής στον διεθνή χώρο και στην Ελλάδα στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα, δηλαδή από το 1900 ως το 1950. Καταρχάς, η εργασία αναφαίρετε στην αντίληψη ... -
Η ιστορία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας ως εργαλείο για την αναβάθμιση της διδασκαλίας του μαθήματος. Μία διερεύνηση των στάσεων των μαθητών
(2021)Τα τελευταία χρόνια στη μαθηματική κοινότητα παρατηρείται έντονος προβληματισμός ως προς τη θέση που κατέχει το μάθημα της Ευκλείδειας Γεωμετρίας μέσα στην Ελληνική Εκπαίδευση. Θεωρείται, επομένως, σημαντική η αναζήτηση ... -
Η ιστορία της Ευξείνου Λέσχης Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η Εύξεινος Λέσχη Φλώρινας ιδρύθηκε το 1951 από Πόντιους πρόσφυγες πρώτης και δεύτερης γενιάς και αριθμεί περισσότερα από χίλια μέλη. Σκοπός του συλλόγου είναι η διάσωση και διάδοση της πολιτιστικής ποντιακής κληρονομιάς. ... -
Η ιστορία της Κέλλης-Φλώρινας στα νεότερα χρόνια: στάσεις των κατοίκων σήμερα σε ζητήματα εκπαίδευσης, πολιτισμού, ταυτοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην καταγραφή στοιχείων και γεγονότων που επηρέασαν την πορεία του τοπικού διαμερίσματος Κέλλης, που υπάγεται στο νομό Φλώρινας, με τη βοήθεια του αρχειακού υλικού και της βιβλιογραφίας. ... -
Η ιστορία της Πτολεμαΐδας μέσα από τους πολιτιστικούς προσφυγικούς Συλλόγους των Ποντίων, των Μικρασιατών και των Θρακών: το διακύβευμα και η επίδρασή τους στην κοινωνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η Πτολεμαΐδα ήταν μια άσημη οθωμανική κώμη, η οποία ενσωματώθηκε στο ελληνικό κράτος το 1912 μετά τους βαλκανικούς πολέμους. Σε λιγότερο από πενήντα χρόνια η πόλη βίωσε δύο βαθείς μετασχηματισμούς. Πρώτα κατακλύστηκε από ... -
Η Ιστορία της Τέχνης ως εργαλείο διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων του Δημοτικού Σχολείου: θεωρητική προσέγγιση και πρακτικές εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Ο ρόλος που διαδραματίζει η τέχνη στα σχολικά προγράμματα, αν και θα έπρεπε να είναι καταλυτικός, υποβιβάζεται και περιθωριοποιείται. Ιδιαίτερα στη χώρα μας, η τέχνη συχνά υποβαθμίζεται σε προαιρετικά μαθήματα, μαθήματα ...