Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "citizenship"
Now showing items 1-5 of 5
-
N.EU Citizenship: Ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του πολίτη του 21ου αιώνα σε μαθητές/τριες δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024-04)Η μάθηση μέσω της δραστηριοκεντρικής μεθόδου (task-based learning), αλλά και μέσω παιχνιδιών (Game-based learning), παρέχει διδακτικές μεθόδους και τεχνικές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις και στις συνήθειες ... -
Ενσυναίσθηση και πολυπρισματικότητα: δύο ιστορικές έννοιες σε τροχιά σύγκρουσης και μια απόπειρα σύνθεσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-04)Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε αρχικά με την έννοια της ενσυναίσθησης και στη συνέχεια, πιο συγκεκριμένα, με την ιστορική ενσυναίσθηση. Εξετάζουμε τις σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα σε αυτή την έννοια και σε αυτήν ... -
Η έννοια της Ευρωπαικής πολιτειότητας, μέσα από τις οπτικές μαθητών του δημοτικού σχολείου.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των μαθητών των δημοτικών σχολείων, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν ως εφαλτήριο για τη διερεύνηση του θέματος σχετικά με την ευρωπαϊκή και εθνική ταυτότητα και ευρύτερα ζητήματα ... -
Κοινότητα και Εκπαίδευση. Η συμβολή της έρευνας δράσης στην κοινωνική και πολιτική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η σύνδεση του ενεργού πολίτη με την κοινοτική προσέγγιση της εκπαίδευσης. Στο παγκόσμιο σκηνικό προωθείται η συνεργασία του σχολείου με την κοινότητα, ώστε να αναπτυχθούν και ... -
Οι απόψεις των μαθητών για τις έννοιες της πολιτειότητας και ετερότητας μέσα από το παιχνίδι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και η καταγραφή των απόψεων μιας ομάδας μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για τις έννοιες της πολιτειότητας και της ετερότητας μέσα από τρία στάδια δραστηριοτήτων. ...