Search
Now showing items 1-6 of 6
Πολιτισμός και εκπαίδευση: μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)
Η άρρηκτη σχέση μεταξύ του Πολιτισμού και της Εκπαίδευσης φέρνει στο προσκήνιο την προσπάθεια αναζήτησης νέων τρόπων μέσω των οποίων ο Πολιτισμός στις διάφορες εκδοχές του θα μπορέσει να προσεγγίσει περισσότερες κοινωνικές ...
Η τεχνολογία ως πλατφόρμα επικοινωνίας μέσα στη σχολική μονάδα. Ευκαιρίες και περιορισμοί για τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
Ένα καλό επίπεδο επικοινωνίας και η δημιουργία ενός κλίματος συνεργασίας αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την εύρυθμη λειτουργίας μιας σχολικής μονάδας ώστε να επιτύχει στο εκπαιδευτικό της έργο. Πλέον, οι τεχνολογίες ...
Διερεύνηση της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)
The study of burnout is one of the areas of research that is more often dealt with. However, although there is a very large number of surveys, most are related to the health area and fewer with this education. The aim of ...
Μαθαίνοντας με τη χρήση αλληλεπιδραστικού βίντεο: οι απόψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη δημιουργία και τη συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των εκπαιδευτικών βίντεο σύμφωνα με τη βιβλιογραφία είναι ότι οι μαθητές δεν είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό τους και παραμένουν παθητικοί θεατές. Το αλληλεπιδραστικό ...
Παίζοντας κατασκευάζω τις μαθηματικές έννοιες της Α' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
Η παρούσα εργασία προτείνει μια διαφορετική προσέγγιση διδασκαλίας στα μαθηματικά, την Παιγνιώδη Διδασκαλία. Μέσα από 29 παιχνίδια που δημιουργήθηκαν με γνώμονα τους μαθησιακούς στόχους του Α.Π.Σ. (Νέο Σχολείο, 2011) ...
Εισαγωγή και εφαρμογή καινοτομιών στο δημοτικό σχολείο από την οπτική γωνία των διευθυντών σχολικών μονάδων
(2018-02)
Οι μαθητές του 21ου αιώνα έρχονται στα σχολεία με πολλές γνώσεις και δεξιότητες. Είναι ανάγκη λοιπόν τα εκπαιδευτικά συστήματα να μετατρέψουν τις διδακτικές τους πρακτικές για να μπορέσουν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες ...