Search
Now showing items 1-10 of 58
Αρχαιολογία και υλικός πολιτισμός στα νέα βιβλία του Δημοτικού Σχολείου: ποσοτική και ποιοτική έρευνα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-03-03)
Τα σχολικά εγχειρίδια, παράλληλα με τη λειτουργία τους ως μέσων μετάδοσης γνώσης, συνιστούν ταυτόχρονα φορέα ιδεολογικών μηνυμάτων, τα οποία λειτουργούν με τρόπο καταλυτικό στη διαμόρφωση των στάσεων και των συμπεριφορών ...
Το Μακεδονικό Ζήτημα κατά τον Φίλιππο Δραγούμη (1912-1962): εθνισμός και αντικομμουνισμός
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-03)
Ο ρόλος του Φίλιππου Δραγούμη στο Μακεδονικό Ζήτημα μόνο συμπτωματικά έχει απασχολήσει την ιστορική έρευνα μέχρι σήμερα. Με αφετηρία την παραπάνω διαπίστωση, στην παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος της ιδεολογίας του ...
Οι μεταφράσεις των παραμυθιών του Hans Christian Andersen και η παιδική λογοτεχνία στην Ελλάδα: λογοτεχνικές, παιδαγωγικές και ιδεολογικές διαστάσεις
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-03)
Ο στόχος της μεταπτυχιακής μου εργασίας είναι η διερεύνηση δημοσιευμένων μεταφρασμάτων των παραμυθιών του γνωστού Δανού συγγραφέα Hans Christian Andersen. Ως μέθοδος η έρευνά μου ήταν ποιοτική, ποσοτική και βιβλιογραφική. ...
Χρήση του αλληλεπιδραστικού βίντεο στη διδασκαλία των κατ' εκτίμηση υπολογισμών
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)
Ο κύριος λόγος εκπόνησης της παρούσας εργασίας, είναι η διαμόρφωση της συμπεριφοράς που παρουσιάζουν οι μαθητές μέσα από τη διδασκαλία που σχετίζεται με την εκτίμηση και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση των στρατηγικών εκτίμησης. ...
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του tablet σε εξωσχολικό περιβάλλον
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Η σύγχρονη εποχή, χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, η οποία έχει εισβάλει ολοκληρωτικά στη ζωή μας και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα την καθημερινότητά μας, τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε αλλά συγχρόνως ...
Μελέτη της διεύρυνσης απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης στην εκπαίδευση Φυσικών Επιστημών
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη μελέτη της διεύρυνσης των απόψεων και των πρακτικών αναφορικά με τις σύγχρονες τάσεις της εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών δύο δευτεροβάθμιων εκπαιδευτικών μετά τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα ...
Εξεταση και παρέμβαση στις μαθηματικές γνώσεις ενός μαθητή Δ΄ Δημοτικού με σύνδρομο Down
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)
The following project aims to examine and improve the math’s skills of a ten-year-old student with Down syndrome. Firstly, there is a bibliographical reference to the meaning of Down syndrome, to its characteristics and ...
Εξωσχολικές δραστηριότητες άσκησης μαθητών δημοτικού σχολείου: μια συγκριτική μελέτη μεταξύ Ελλάδας-Κύπρου
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)
Η φυσική άσκηση είναι στις μέρες μας ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής κάθε ανθρώπου και ιδιαίτερα των παιδιών. Ο ελεύθερος χρόνος που αφιερώνουν τα παιδιά σε εξωσχολικές δραστηριότητες άσκησης, είναι ένας σημαντικός παράγοντας ...
Ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των μαθητών της Ε΄-Στ΄Δημοτικού με αξιοποίηση εργαλείων Web2.0: η περίπτωση του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου στη ΦλώριναDevelopment of Primary education student's historical thinking using Web2.0 tools. The case of the first World War in Florina
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Τα γλωσσικά και θρησκευτικά δικαιώματα στη γαλλική δημόσια υποχρεωτική εκπαίδευση-σύγκριση με την ελληνική πραγματικότητα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)