Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Χρήστου Π. Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΖησοπούλου, Ευανθία
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Μπράτιτσης Θαρρενός
dc.date.accessioned2016-07-11T06:56:26Z
dc.date.available2016-07-11T06:56:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other538 ΖΗΣ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/290
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα έχει ως σκοπό να εντοπίσει το ποσοστό ενίσχυσης της κατανόησης της πυκνότητας και του μεγέθους των ρητών αριθμών και της διακριτότητας των φυσικών σε μαθητές Ε’ δημοτικού μέσα από μια μαθηματική ρομποτική δραστηριότητα. Στην δραστηριότητα αυτή, συμμετείχαν παιδιά σε ομάδες τριών ατόμων και κάθε φορά έδιναν έναν αριθμό που πίστευαν ότι χρειαζόταν το ρομπότ τους για να φτάσει σε κάποια σημάδια τα οποία είχαν οριστεί από την ερευνήτρια στο χαλί κίνησης του ρομπότ. Επιπλέον, συμπλήρωσαν δύο τεστ πριν και αμέσως μετά από την δραστηριότητα, τα οποία ορίστηκαν ως preκαι postτεστ αντιστοίχως με ισάριθμες ερωτήσεις που αφορούσαν την κατανόηση των δεκαδικών αριθμών. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας οι μαθητές σημείωσαν κάποια ελάχιστη βελτίωση στο ποσοστό σωστών απαντήσεων από preσε postτεστ καθώς επίσης την κατά περιπτώσεις μετακίνηση των απαντήσεών τους από λάθη μεγαλύτερης βαρύτητας σε λάθη μικρότερη βαρύτητας. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής διαδικασίας συνδέονται με μια πρόταση περεταίρω διερεύνησης της συστηματικής χρήσης της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως εκπαιδευτικό εργαλείο και την περεταίρω έρευνα των επιδόσεων των μαθητών σε βάθος χρόνου έπειτα από τη χρήση της.el_GR
dc.format.extent54 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΡητοί αριθμοίel_GR
dc.subjectΦυσικοί αριθμοίel_GR
dc.subjectΠροκατάληψη των φυσικών αριθμώνel_GR
dc.subjectΠυκνότητα των δεκαδικών αριθμώνel_GR
dc.subjectΑξία θέσης των δεκαδικών αριθμώνel_GR
dc.subjectRational numbersel_GR
dc.subjectNatural numbersel_GR
dc.subjectBias of natural numbersel_GR
dc.subjectDensity of decimal numbersel_GR
dc.subjectPosition value of decimal numbersel_GR
dc.titleΔραστηριότητα με χρήση ρομποτικής για την κατανόηση της πυκνότητας των δεκαδικών αριθμών σε παιδιά Ε΄ δημοτικούel_GR
dc.title.alternativeAn intervention using robotics to enhance rational number understanding in 5th grade studentsel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record