dc.contributor.advisor | Επόπτης Καθηγητής: Χρήστου Π. Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Ζησοπούλου, Ευανθία | |
dc.contributor.other | Β΄ βαθμολογητής: Μπράτιτσης Θαρρενός | |
dc.date.accessioned | 2016-07-11T06:56:26Z | |
dc.date.available | 2016-07-11T06:56:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 538 ΖΗΣ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/290 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως σκοπό να εντοπίσει το ποσοστό ενίσχυσης της κατανόησης της πυκνότητας και του μεγέθους των ρητών αριθμών και της διακριτότητας των φυσικών σε μαθητές Ε’ δημοτικού μέσα από μια μαθηματική ρομποτική δραστηριότητα. Στην δραστηριότητα αυτή, συμμετείχαν παιδιά σε ομάδες τριών ατόμων και κάθε φορά έδιναν έναν αριθμό που πίστευαν ότι χρειαζόταν το ρομπότ τους για να φτάσει σε κάποια σημάδια τα οποία είχαν οριστεί από την ερευνήτρια στο χαλί κίνησης του ρομπότ. Επιπλέον, συμπλήρωσαν δύο τεστ πριν και αμέσως μετά από την δραστηριότητα, τα οποία ορίστηκαν ως preκαι postτεστ αντιστοίχως με ισάριθμες ερωτήσεις που αφορούσαν την κατανόηση των δεκαδικών αριθμών. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας οι μαθητές σημείωσαν κάποια ελάχιστη βελτίωση στο ποσοστό σωστών απαντήσεων από preσε postτεστ καθώς επίσης την κατά περιπτώσεις μετακίνηση των απαντήσεών τους από λάθη μεγαλύτερης βαρύτητας σε λάθη μικρότερη βαρύτητας. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής διαδικασίας συνδέονται με μια πρόταση περεταίρω διερεύνησης της συστηματικής χρήσης της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως εκπαιδευτικό εργαλείο και την περεταίρω έρευνα των επιδόσεων των μαθητών σε βάθος χρόνου έπειτα από τη χρήση της. | el_GR |
dc.format.extent | 54 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | el_GR |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el_GR |
dc.subject | Ρητοί αριθμοί | el_GR |
dc.subject | Φυσικοί αριθμοί | el_GR |
dc.subject | Προκατάληψη των φυσικών αριθμών | el_GR |
dc.subject | Πυκνότητα των δεκαδικών αριθμών | el_GR |
dc.subject | Αξία θέσης των δεκαδικών αριθμών | el_GR |
dc.subject | Rational numbers | el_GR |
dc.subject | Natural numbers | el_GR |
dc.subject | Bias of natural numbers | el_GR |
dc.subject | Density of decimal numbers | el_GR |
dc.subject | Position value of decimal numbers | el_GR |
dc.title | Δραστηριότητα με χρήση ρομποτικής για την κατανόηση της πυκνότητας των δεκαδικών αριθμών σε παιδιά Ε΄ δημοτικού | el_GR |
dc.title.alternative | An intervention using robotics to enhance rational number understanding in 5th grade students | el_GR |
dc.type | πτυχιακή / διπλωματική εργασία | el_GR |