Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Author "Αλευριάδου, Αναστασία"
Now showing items 1-9 of 9
-
Ανάπτυξη κοινωνικών και αναπτυξιακών δεξιοτήτων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
Σαββίδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06) -
Απόψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και ειδικού προσωπικού σχετικά με τα προγράμματα ειδικών δεξιοτήτων στο ειδικό νηπιαγωγείο
Μούχου, Βαρβάρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής το οποίο πολλές φορές παραλείπεται από τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι συχνό φαινόμενο να επικεντρώνεται η εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές ... -
Διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με δαφ
Φραντζή, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Οι κοινωνικές δεξιότητες, ως η ικανότητα των ανθρώπων να συμπεριφέρονται με συγκεκριμένο και αποδεκτό από το κοινωνικό περιβάλλον τρόπο, θεωρούνται μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της ανθρώπινης ζωής και ως αποτέλεσμα η ... -
Η αποτελεσματικότητα της παράλληλης στήριξης στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χατζηκυριάκου, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Τόσο η ειδική αγωγή όσο και η παράλληλη στήριξη αποτελούν πτυχές της εκπαίδευσης οι οποίες αναπτύσσονται κατά κόρον τα τελευταία χρόνια. Μετά την παγκόσμια αναγνώριση της ειδικής αγωγής σαν ειδικής μορφής εκπαίδευσης έχουν ... -
Κοινωνιολόγοι Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ): οι απόψεις και οι στάσεις τους για τη διδασκαλία της Αυτόνομης Διαβίωσης στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.)
Βλαχάκης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Ο χώρος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) έχει αναπτυχθεί δυναμικά και περιλαμβάνει διαφορετικά είδη Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), τα οποία είναι στελεχωμένα με καταρτισμένο και εξειδικευμένο ... -
Μαθητές με ΔΕΠΥ στο νηπιαγωγείο: μελέτη των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων από τους/τις νηπιαγωγούς
Αθανασιάδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την βιβλιογραφική ανασκόπηση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα ( ΔΕΠ-Υ ) και των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων από τους/τις νηπιαγωγούς στην τάξη. Δεν αποτελεί ... -
Ο αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική συμπεριφορά
Βριντσεάνου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Στη παρούσα εργασία μελετάται « Ο Αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία». Ο Αυτισμός και οι συναφείς διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές που ανήκουν στο φάσμα του ΔΑΔ είναι χρονιές σοβαρές ... -
Προαγωγή και Αγωγή Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ): απόψεις των Επισκεπτών/τριών Υγείας για το ρόλο τους ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) σε Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Μάρκου, Σταματίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα μελέτη φιλοδοξεί να πραγματευτεί το θέμα της Προαγωγής και Αγωγής Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και το ρόλο που διαδραματίζουν οι Επισκέπτες/Επισκέπτριες Υγείας στον τομέα αυτό σε Σχολικές Μονάδες ... -
Προγράμματα παρέμβασης επαυξημένης πραγματικότητας για την ανάπτυξη κοινωνικών και λειτουργικών δεξιοτήτων σε νήπια, παιδιά και εφήβους με ΔΑΦ (Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού) και νοητική αναπηρία: Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Γαλάνη, Άννα Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-01)Την τελευταία δεκαετία δίνεται, από την επιστημονική κοινότητα, έμφαση στη δημιουργία προγραμμάτων παρέμβασης για άτομα με Νοητική Αναπηρία και με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού. Ιδιαίτερα υποσχόμενη φαίνεται και η ...