Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "Literature"
Now showing items 1-12 of 12
-
Integrating Literature in the Teaching of English as a Foreign Language
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη δυνατότητα ένταξης της λογοτεχνίας ως εναλλακτικού αυθεντικού υλικού έτοιμο προς χρήση στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Αρχικά, το ζήτημα εξετάζεται ... -
PERFORMANCE WRITING, IMAGE, BODY and WORD: από την παρωθητική αφόρμηση της φωτογραφίας στην περιπλάνηση της επιτέλεσης που εγγράφεται, και στο κείμενο που δρα
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-10-28)Η παρούσα εργασία αποτελεί ένα μικτό ερευνητικό σχέδιο, έναν συσχετισμό θεωρητικής έρευνας και πρακτικής εφαρμογής παραγωγής καινοτόμων προϊόντων και κατασκευής πρωτότυπων κειμένων. Επιχειρείται διεύρυνση του πεδίου που ... -
Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο: μελέτη περίπτωσης το βιβλίο της Άλκη Ζέη "Η μωβ ομπρέλα"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Ελληνικός κινηματογράφος και λογοτεχνικές μεταφορές: μελέτη περιπτώσεων
(Μπουκάλα Αικατερίνη, 2021-02-17)Ο κινηματογράφος είναι ένα αγαθό που κρατά κορυφαία θέση στο χώρο του πολιτισμού. Επόμενο είναι και η σημασία ενός βιβλίου για τον κινηματογράφο να αποσκοπεί στην ανάδειξη αυτής της πολιτισμικής πλευράς της χώρας παραγωγής. ... -
Η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας από τη λογοτεχνία: η περίπτωση του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει τη γλωσσική ποικιλία σε λογοτεχνικά έργα. Για τον σκοπό αυτό επικεντρώσαμε τη μελέτη μας στο έργο Φόνισσα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, το οποίο θεωρείται ένα από τα ... -
Η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας στη λογοτεχνία: η περίπτωση του Μανόλη Αναγνωστάκη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα διπλωµατική εργασία πλαισιώνει µια προσπάθεια για διερεύνηση και ανάδειξη της σηµασίας της γλωσσικής ποικιλίας στη λογοτεχνία. Για τη διερεύνηση και προβολή της σηµασίας της γλωσσικής ποικιλίας στη λογοτεχνία η ... -
Η λογοτεχνία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-21)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της λογοτεχνίας σε καταστάσεις διγλωσσίας. Συγκεκριμένα εξετάζει τη συνεισφορά της λογοτεχνίας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Η έρευνα ασχολήθηκε με τη ... -
Η φιλοσοφική έννοια της ελευθερίας του Ζαν Πωλ Σαρτρ στα λογοτεχνικά πεζογραφήματά του: Μια σύζευξη φιλοσοφίας και λογοτεχνίας
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-11-06)Η εργασία επιχειρεί να αναδείξει, μέσα από τα φιλοσοφικά και λογοτεχνικά κείμενα του Σαρτρ, τον τρόπο οπού η θεωρία αποτυπώνεται στη μυθιστοριογραφία. Θα παρουσιάσουμε τη σύζευξη των δύο αυτών αυτόνομων και διακριτών μεταξύ ... -
Καλές πρακτικές στη σχολική αξιοποίηση παραμυθιών με αναπαραστάσεις αναπηρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-22)Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από μεταβολές στον τρόπο λειτουργίας των περισσότερων θεσμών και από έναν εκσυγχρονισμένο τρόπο θεώρησης των διαφόρων θεμάτων. Παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται οι στερεότυπες ... -
Ο έρωτας στα χρόνια του κινηματογραφικού μαγικού ρεαλισμού μετά το 2010
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Μέσω της Δημιουργικής Γραφής και της Φιλαναγνωσίας «γνωρίστηκα» με το κίνημα του Μαγικού Ρεαλισμού κι αναρωτήθηκα ποια η σχέση του με τον Κινηματογράφο κι αν μετά το 2010 επικρατεί αυτή η τάση. Μετά το 2010 με την ανάπτυξη ... -
Ο ρόλος και η λειτουργία των χαρακτήρων στα έργα "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά" και "Η Μεγάλη Πλατεία"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Το αθλητικό ιδεώδες: Λογοτεχνία για παιδιά-Δημιουργική γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10-23)Περίληψη Το αθλητικό ιδεώδες διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο στο πλαίσιο της Φυσικής Αγωγής και γλωσσικών μαθημάτων, με κείμενα λογοτεχνικά και ως ξεχωριστή θεματική στο μάθημα της Έκφρασης-Έκθεσης. Ωστόσο, είναι πασιφανές ...