Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "writing"
Now showing items 1-8 of 8
-
Ανάλυση λαθών στον γραπτό λόγο των δίγλωσσων μαθητών/τριών από την Ρουμανία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατηγοριοποίηση και ανάλυση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών. Πιο συγκεκριμένα η έρευνα αφορά δίγλωσσους Έλληνες μαθητές που ζουν στη Ρουμανία κατά την παραγωγή γραπτού ... -
Αναθεώρηση γραπτού κειμένου σε παιδιά δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Ευρήματα ερευνών επισημαίνουν πως η διδασκαλία στρατηγικών αναθεώρησης γραπτού λόγου μπορεί να συμβάλλει στην παραγωγή ποιοτικότερων και αποτελεσματικότερων γραπτών κειμένων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει ... -
Αντιμετώπιση του ζητήματος της ορθογραφίας από μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η εκμάθηση της ορθογραφίας υπό την παιδαγωγική οπτική αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον ακαδημαϊκό, απροσδιόριστο έως όμως και ημιτελώς ανεξερεύνητο ζήτημα αναφορικά με την ελληνική γλώσσα. Μια γλώσσα η οποία είναι πολύμορφη, ... -
Δημιουργική γραφή σε άτομα με ειδικές ανάγκες- Διδακτικές προτάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Στην παρούσα εργασία μελετάται ο ρόλος της δημιουργικής γραφής σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η χρήση της δημιουργικής γραφής από μαθητές με ειδικές ανάγκες ως διδακτική προσέγγιση στη σχολική τάξη. ... -
Διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η παρούσα μελέτη εξετάζει το ρόλο των διδακτικών προσεγγίσεων της δημιουργικής γραφής σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μελετάται ο ορισμός και τα είδη των μαθησιακών δυσκολιών, οι ... -
Διερεύνηση δεξιοτήτων και στρατηγικών παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές/τριες Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια διερέυνησης των στρατηγικών και δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού λόγου που χρησιμοποιούν οι μαθητές του Γυμνασίου. Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία ... -
Η δημιουργική γραφή μέσα από παιχνίδι κίνησης και γνώσεως
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με την δημιουργική γραφή μέσα από ένα παιχνίδι. Έχει αποδειχθεί ότι η δημιουργική γραφή έχει πολλαπλά οφέλη στην ψυχοσύνθεση των ατόμων και ... -
Συγκριτική ανάλυση των λαθών στον γραπτό λόγο ενηλίκων , αγγλόφωνων και γερμανόφωνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)Η παρούσα εργασία, η οποία εκπονείται στο Π.Μ.Σ των Επιστημών Αγωγής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής της Φλώρινας έχει ως θέμα μελέτης και έρευνας την προσέγγιση των ...