Search
Now showing items 1-8 of 8
Μια αφήγηση για την εξοικείωση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας με τον νανόκοσμο: η άποψη των Νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-12)
Η Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία (Ν-ΕΤ) αποτελεί ένα διεπιστημονικό κλάδο που στοχεύει να αξιοποιηθεί σε καινοτομίες που αφορούν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα Νανοτεχνολογίας έχουν κατακλύσει ...
Διαθεματική Σύνδεση της Γνώσης στο αναλυτικό πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διαθεματική σύνδεση της γνώσης στο αναλυτικό πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της διαθεματικότητας, η γνώση δεν οργανώνεται σε ξεχωριστά σχολικά μαθήματα, αλλά ...
Εφαρμογές της λαϊκής παράδοσης στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Ένας από τους κύριους στόχους του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών για το Nηπιαγωγείο είναι να αφυπνιστεί το ενδιαφέρον των παιδιών για ζητήματα τα οποία σχετίζονται με την πολιτισμική κληρονομιά και τη ...
Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
Οι συγκρούσεις ως αναπόφευκτο φαινόμενο στους οργανισμούς, αποτελούν πρόκληση, τόσο σε επίπεδο ατόμων, όσο και σε επίπεδο ομάδας. Στον εργασιακό χώρο εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και μπορεί να επιφέρουν ζωτικότητα και ...
Η διαθεματική προσέγγιση μέσα από τους Μύθους του Αισώπου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Περίληψη
Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, η επιζητούμενη αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες της, συνεπάγεται αλλαγές στους τρόπους των διδακτικών προσεγγίσεων αλλά και της ...
Η διδασκαλία του μαθήματος της ελληνικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας την εποχή της πανδημίας. Απόψεις νηπιαγωγών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διδασκαλία του μαθήματος της ελληνικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας κατά τη διάρκεια της εποχής της πανδημίας. Θα γίνει διερεύνηση στο πώς επηρεάστηκε σε γενικό επίπεδο η ...
Ο χώρος της σχολικής τάξης του νηπιαγωγείου εν μέσω υγειονομικής κρίσης Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι: «ο χώρος της σχολικής τάξης του νηπιαγωγείου εν μέσω υγειονομικής κρίσης Covid-19». Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα με σκοπό α) την καταγραφή των αλλαγών στη ...
Πρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Το Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ...