Now showing items 21-25 of 25

    • Στρατηγικές νοερών υπολογισµών µε ρητούς αριθµούς από µαθητές Β΄ Γυµνασίου 

      Πηλιανίδης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
      To µεγαλύτερο ποσοστό υπολογισµών στη ζωή του ανθρώπου γίνονται νοερά. Οι στρατηγικές που χρησιµοποιούνται ποικίλουν ανάλογα µε το είδος της πράξης και το είδος των αριθµητικών δεδοµένων που συµµετέχουν στην πράξη ...
    • Στρατηγικές που χρησιμοποιούν μαθητές ειδικού σχολείου στην υπολογιστική εκτίμηση και η επιρροή της αριθμομηχανής 

      Ταρπάγκου, Αριστούλα; Tarpagkou, Aristoula (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)
      Η υπολογιστική εκτίμηση αποτελεί μια από τις κύριες συνιστώσες της αίσθησης του αριθμού και είναι πολύ σημαντική για την υπολογιστική ευχέρεια ενός ατόμου στην καθημερινή του ζωή. Η χρήση στρατηγικών υπολογιστικής ...
    • Στρατηγικές υπολογιστικής εκτίμησης εν-ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε προβλήματα με ποσοστά 

      Σαρηγιάννη, Ανδρονίκη; Sarigianni, Androniki (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
      Η υπολογιστική εκτίμηση αποτελεί μια από τις κύριες συνιστώσες της αίσθησης του αριθμού και είναι πολύ σημαντική για την υπολογιστική ευχέρεια ενός ατόμου στην καθημερινότητά του. Η χρήση στρατηγικών υπολογιστικής εκτίμησης ...
    • Συγκριτική μελέτη προγραμμάτων σπουδών Ελλάδας και Αυστραλίας στην Άλγεβρα 

      Χασιώτης, Μάρκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-01)
      Το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών είναι η πυξίδα του εκπαιδευτικού που προσανατολίζει το εκπαιδευτικό του έργο. Η διδασκαλία της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις σύγχρονες κοινωνικές ...
    • Συμπεριφορές των μαθητών της Γ' Λυκείου στους άρρητους αριθμούς 

      Θέου, Κωνσταντία; Theou, Konstantia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)
      Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι συμπεριφορές των μαθητών της Γ’ Λυκείου στους άρρητους αριθμούς. Πιο συγκεκριμένα θα διερευνηθούν οι γνώσεις των μαθητών που σχετίζονται με την ικανότητά των ...