Browsing by Subject "ICT"
Now showing items 1-20 of 21
-
Αντιλήψεις διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο των ΤΠΕ, ως υποστηρικτικό μέσο, στην οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων πριν και μετά την πανδημία COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)Η παρούσα εργασία διερευνά το θέμα σχετικά με τον τις ΤΠΕ. Τα τελευταία χρόνια οι ΤΠΕ αναπτύχθηκαν ραγδαία και στον χώρο της εκπαίδευσης. Ειδικότερα οι ΤΠΕ έχουν ενταχθεί στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τόσο στην ... -
Δημιουργία διδακτικών σεναρίων με την χρήση ΤΠΕ για τα μαθηματικά της Γ' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία πρόκειται να δημιουργηθούν διδακτικά σενάρια με την χρήση των ΤΠΕ για τα μαθηματικά της Γ’ δημοτικού. Το αντικείμενο στο οποίο θα βασιστούν τα σενάρια αυτά είναι οι Νοεροί Υπολογισμοί. Αρχικά ... -
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η Δημιουργική Γραφή συνήθως αναφέρεται στην παραγωγή κειμένων που έχουν αισθητικό και όχι καθαρά πληροφοριακό, οργανικό ή ρεαλιστικό χαρακτήρα. Ένα από τα κύρια διακριτικά χαρακτηριστικά των κειμένων Δημιουργικής Γραφής ... -
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας: Ανοιχτή πύλη πρόσβασης στη μάθηση και συντελεστής ανάπτυξης φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Περίληψη Η παρούσα εργασία αναλύει τη συμβολή της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Βέροιας, κυρίως στην ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας των πολιτών αλλά και στην παροχή ευκαιριών μάθησης για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Αρχικά, ... -
Διαδραστική περιήγηση στην αρχαία Αθήνα σε περιβάλλοντα μεικτής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα έρευνα αφορά την αποτελεσματικότητα των περιβαλλόντων μεικτής πραγματικότητας στη διδασκαλία της Ιστορίας μέσω των νέων τεχνολογιών και φυσικών διεπαφών. Για την επίτευξη αυτής της έρευνας σχεδίασα και ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών περιβαλλοντικής αγωγής, για την χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία
(2017)Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση θέτει το αίτημα ενός γενικότερου αναπροσδιορισμού του ρόλου του εκπαιδευτικού, βασικότερη διάσταση του οποίου είναι η μετάβαση από τη λειτουργία του ως προμηθευτή της γνώσης ... -
Η Εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Απόψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βασίζεται σε ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα σχεδιασμένα για την παροχή εκπαιδευτικών ... -
Η τεχνολογία ως πλατφόρμα επικοινωνίας μέσα στη σχολική μονάδα. Ευκαιρίες και περιορισμοί για τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Ένα καλό επίπεδο επικοινωνίας και η δημιουργία ενός κλίματος συνεργασίας αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την εύρυθμη λειτουργίας μιας σχολικής μονάδας ώστε να επιτύχει στο εκπαιδευτικό της έργο. Πλέον, οι τεχνολογίες ... -
Ηλεκτρονικό βιβλίο: εξέλιξη, χαρακτηριστικά και δυνατότητες στο χώρο της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 2017-05)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να προβάλλει, να αναδείξει και να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού βιβλίου και συνολικότερα των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών, στην εκπαίδευση, παρουσιάζοντας τα ... -
Καινοτόμες Μέθοδοι Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών: Διερεύνηση Απόψεων Εκπαιδευτικών Ιδιωτικών Οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)Η έννοια της καινοτομίας περιλαμβάνει την υλοποίηση νέων ή βελτιωμένων προϊόντων, υπηρεσιών, διαδικασιών ή ακόμη και μεθόδων. Πιο συγκεκριμένα, στον τομέα της εκπαίδευσης, η καινοτομία περιγράφεται ως παρέμβαση η οποία ... -
Κριτική επισκόπηση της βιβλιογραφίας για την διδακτική της ιστορίας με την χρήση ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)Κύριος σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διαπιστωθεί η συμβολή των νέων τεχνολογιών ως προς την ιστορική μάθηση και ο βαθμός ενίσχυσης της διδακτικής διαδικασίας μέσα από τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά ... -
Μελέτη των προσδοκιών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνολογική ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ΄΄ Μελέτη των προσδοκιών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνολογική ηγεσία΄΄ έχει ως αρχικό στόχο να διερευνηθούν οι προσδοκίες που έχουν οι εκπαιδευτικοί ... -
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας με ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-12)Στην παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν οι απόψεις των ελλήνων εκπαιδευτικών για την εισαγωγή και ένταξη των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Για το σκοπό ... -
Παράγοντες που διευκολύνουν ή παρεμποδίζουν την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Στην Κοινωνία της Πληροφορίας που ζούμε η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση θεωρείται πολύ σημαντική καθώς μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά και να επιφέρει θετικά αποτελέσματα ... -
Πειραματική διδασκαλία με βάση τις νέες αρχές διδασκαλίας της Άλγεβρας στη Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)Η άλγεβρα αποτελεί μία από τις σπουδαιότερες αλλά και δυσκολότερες ενότητες των μαθηματικών τόσο από άποψη μάθησης όσο και διδασκαλίας. Η αφαιρετική σκέψη, η σχέση της με την αριθμητική, η ανάγκη επιδεξιότητας χειρισμού ... -
Πολιτισμική διαχείριση μνημείων και νέες τεχνολογικές εφαρμογές. Η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης των Αθηνών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)Ο σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνηθεί η χρήση των ΤΠΕ στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης και πιο συγκεκριμένα στον φορέα που έχει αναλάβει την συντήρηση της, που είναι ο ΥΣΜΑ. Για τον σκοπό αυτό και έγινε ποιοτική ... -
Πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών & ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Ο πολυδιάστατος όρος ‘Μαθησιακές Δυσκολίες’ συνίσταται στην περιγραφή μιας ανομοιογενούς ομάδας διαταραχών, που εκδηλώνονται, εντός σχολικού πλαισίου, με αξιοσημείωτα ελλείμματα στην πρόσκτηση και αξιοποίηση ικανοτήτων ... -
Στάσεις των Φιλολόγων του Νομού Ημαθίας ως προς τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η εργασία αυτή, η οποία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια εκπόνησης διπλωματικής εργασίας, επιχειρεί να καταγράψει τις στάσεις των φιλολόγων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ημαθίας απέναντι στις διαδικασίες ενσωμάτωσης ... -
Σύγχρονες πρακτικές στην εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Φλώρινας σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα σκοπός ... -
Σχέσεις περιμέτρου - εμβαδόν με χρήση ΤΠΕ σε φοιτητές Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Στα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής εργασίας, έγινε μια προσπάθεια κατανόησης και αποσαφήνισης των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού. Αναλύθηκαν οι έννοιες χώρου και γεωμετρικές έννοιες, η μάθηση μέσω μαθηματικώ ...