Search
Now showing items 1-10 of 12
Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το αξιακό πλαίσιο της αειφορίας-επικέντρωση σε τοπικά ζητήματα σε σχέση με τον ΣΒΑ7(Ενέργεια)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)
Η επίτευξη του Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης 7 «Φθηνή και Καθαρή Ενέργεια» (ΣΒΑ7) σε συνδυασμό με τη Συμφωνία του Παρισιού για την Κλιματική Αλλαγή απαιτεί τη μετάβαση σε ένα ενεργειακό σύστημα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Στην ...
Αξιοποίηση της Νανοεπιστήμης- Νανοτεχνολογίας στην αντιμετώπιση της τυφλότητας απέναντι στα φυτά: ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί ως σημαντικό ζήτημα η Τυφλότητα απέναντι στα φυτά
(εφεξής ΤΑΦΥ). Πρόκειται για ένα φαινόμενο που απασχολεί την επιστημονική κοινότητα και
σχετίζεται με την υποτίμηση των φυτών σε σχέση ...
Ο ενιαίος κλάδος των Φιλολόγων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών για την ανάθεση και κατανομή των διδακτικών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
Ανάμεσα στις δεκάδες εκπαιδευτικές ειδικότητες, ο ενιαίος κλάδος των φιλολόγων (ΠΕ02) αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση. Πρώτον, είναι τυπικά ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός κλάδος και
βασικός πυλώνας της δημόσιας εκπαίδευσης. ...
Αντιλήψεις, γνώσεις και ετοιμότητα εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία θεμάτων βιώσιμης διατροφής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-03)
Η παρούσα μελέτη διερευνά τις αντιλήψεις, τις γνώσεις και την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών
της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία θεμάτων βιώσιμης διατροφής. Επιχειρείται
να ανιχνευθεί κατά πόσο οι δάσκαλοι ...
Textbooks as cultural meeting points": Ανάλυση διαπολιτισμικών στοιχείων στα σχολικά εγχειρίδια αγγλικής γλώσσας Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
Η μελέτη των διαπολιτισμικών στοιχείων στα σχολικά εγχειρίδια της αγγλικής
γλώσσας αποτελεί αντικείμενο πολλών διεθνών ερευνών. Στην χώρα μας λίγες έρευνες
έχουν ασχοληθεί με τα εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας και ακόμη ...
Διερεύνηση Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτικών Μαθηματικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-03)
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τον βαθμό ψηφιακής ικανότητας
των μαθηματικών που εργάζονται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Δυτική
Μακεδονία και να εξετάσει πιθανή σχέση με δημογραφικά στοιχεία, όπως ...
Διοίκηση, κοινωνία, οικονομία στον οθωμανικό καζά της Φλώρινας ως το 1821
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-03)
Η προσωπικότητα του Αλή πασά και οι επιδιώξεις του συντέλεσαν ώστε να επιτύχει την επέκταση
της επιρροής του σε μια ευρεία γεωγραφική περιοχή. Στην περιοχή ευθύνης του
συμπεριλαμβάνεται η περιοχή της Φλώρινας. Οι ιδιαίτερες ...
Καλλιέργεια των παραμέτρων της αλγοριθμικής σκέψης μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική, τη μέθοδο της σκαλωσιάς και τον οπτικό προγραμματισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
Η Υπολογιστική Σκέψη (ΥΣ) θεωρείται μία από τις σημαντικότερες ικανότητες που
πρέπει να κατέχουν οι σημερινοί μαθητές από πολύ μικρή ηλικία. Από έρευνες έχει
διαπιστωθεί ότι η Εκπαιδευτική Ρομποτική (ΕΡ) έχει χαρακτηριστεί ...
Επιχειρηματολογία και κριτική ανάλυση λόγου: Η περ'ιπτωση των Δισσών Λόγων του Θουκιδίδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Επιχειρηματολογία και κριτική
ανάλυση λόγου: Η περίπτωση των δισσών λόγων του Θουκυδίδη» εκπονήθηκε στο
πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου ...
Ανάλυση της διδικασίας κατασκευής ψηφιακών μαθηματικών ιστοριών από μεταπτυχιακούς φοιτητές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
Η χρήση της αφήγησης και ειδικότερα της ψηφιακής αφήγησης είναι ένα
αποτελεσματικό μέσο για τη διδασκαλία των μαθηματικών γιατί είναι ελκυστικό και
δημιουργεί ένα πλαίσιο για την παρουσίαση των μαθηματικών εννοιών στο ...