Now showing items 1-5 of 5

    • Αναπαραστάσεις της ελληνικής οικονομικής κρίσης στα φινλανδικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης 

      Ζικιρίδου, Ζωή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-10-20)
      Η ελληνική οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2010 απασχόλησε σε μεγάλο βαθμό τα ΜΜΕ όχι μόνο ευρωπαϊκό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου, έχουν διαμορφωθεί ποικίλες εικόνες για την κρίση κατά τη διάρκεια των ...
    • Η εικόνα της Ελλάδας και του Έλληνα μέσα από τη σειρά «Μαργαρίτα» (Ελληνική ως ξένη γλώσσα) 

      Τζίμα, Ξανθή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
      Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη Διασπορά σήμερα οφείλει, εκτός των άλλων, να βοηθήσει το αναπτυσσόμενο άτομο να αποκτήσει μια ταυτότητα που να συνάδει με τις διπολιτισμικές-διγλωσσικές συνθήκες κοινωνικοποίησής του. Τα σχολικά ...
    • Η ελληνική γλώσσα στη διασπορά. Φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας 

      Κουλού, Μαρία; Koulou, Maria (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-01)
      Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στοχεύει να διαμορφώσει ένα άτομο με ταυτότητα, η οποία συνάδει με το διαπολιτισμικό και διγλωσσικό περιβάλλον κοινωνικοποίησής του. Ειδικότερα, η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στη διασπορά ...
    • Πρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείο 

      Τσακανίκα, Σταυρούλα; Tsakanika, Stavroula (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
      Το Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ...
    • Τα Αναλυτικά Προγράμματα της ελληνικής Προσχολικής Εκπαίδευσης: Ιστορικοσυγκριτική μελέτη 

      Βασιλείου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάλυση και η ερμηνεία του περιεχομένου των αναλυτικών προγραμμάτων της ελληνικής προσχολικής εκπαίδευσης, από το 1896 έως και το 2011. Παρακολουθείται και σκιαγραφείται η πορεία εξέλιξής ...