Search
Now showing items 1-8 of 8
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία της βιοποικιλότητας σε ενήλικους εκπαιδευόμενους: μια πιλοτική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-07)
Τα τελευταία χρόνια η βιοποικιλότητα του πλανήτη υφίσταται σημαντική απώλεια λόγω ανθρωπογενούς προέλευσης αλλαγών στις οικοσυστημικές λειτουργίες, οι οποίες δυσχεραίνουν τη διατήρησή της και επιβάλλουν την προστασία της. ...
Τέχνη και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Στην παρούσα έρευνα μελετάται η συμβολή της Τέχνης στο Εκπαιδευτικό
Υλικό που παράγεται στα Κέντα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) .Η
έρευνα διεξήχθη στα εξής στάδια:
Στο 1ο στάδιο έγινε βιβλιογραφική έρευνα αναζητώντας ...
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών περιβαλλοντικής αγωγής, για την χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία
(2017)
Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση θέτει το αίτημα ενός γενικότερου αναπροσδιορισμού του ρόλου του εκπαιδευτικού, βασικότερη διάσταση του οποίου είναι η μετάβαση από τη λειτουργία του ως προμηθευτή της γνώσης ...
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ΔΜΑ για την έννοια της βιοποικιλότητας σε μαθητές ΣΤ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-04)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με θέμα την βιοποικιλότητα για μαθητές της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού. Η εφαρμογή της ΔΜΑ έγινε ...
Περιβαλλοντική ηθική και εκπαίδευση: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για φοιτητές/-τριες αναφορικά με τις γνώσεις και τις αξίες που σχετίζονται με το Υδατικό Αποτύπωμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για τη διδασκαλία του Υδατικού Αποτυπώματος όπως αυτή εφαρμόστηκε σε 27 φοιτητές/-τριες (26 κορίτσια ...
Αντιλήψεις, εμπειρίες και πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους ζωολογικούς κήπους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)
Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις, τις εμπειρίες και τις πρακτικές των
εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους ζωολογικούς κήπους. Για τη
διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε διαδικτυακό ...
Ψηφιακές ιστορίες στην επικοινωνία και την εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας για την ανάδειξη θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος (περιβαλλοντικό θέμα)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)
Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στα πλαίσια των
προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που διεξάγονται σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, με την ψηφιακή αφήγηση είναι δυνατό να υπάρξει
γόνιμος ...
Η χρήση των ψηφιακών μέσων στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία. Δημιουργία ψηφιακών παραμυθιών για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)
Σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει κατά πόσο η χρήση
διαδραστικών και διαδικτυακών τεχνολογιών μπορεί να βελτιώσει και να ενισχύσει
τη σύνδεση που υπάρχει μεταξύ της εκπαίδευσης και του φυσικού κόσμου. Σε ...