Now showing items 1-5 of 5

    • Η έννοια της Παιδείας στον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη ως προς τη συγκρότηση μιας αναπτυγμένης κοινωνίας 

      Παπαϊωάννου, Μαρία Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία κύριος σκοπός ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν οι απόψεις του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη περί παιδείας με αποτέλεσμα τη συγκρότηση μιας καλά δομημένης και αναπτυγμένης κοινωνίας. Γίνεται ...
    • Η φιλοσοφία του Πλάτωνα για την παιδεία 

      Μαυρομμάτη, Στυλιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρατίθενται κάποιες από τις φιλοσοφικές απόψεις που ανέπτυξε ο Πλάτωνας για την παιδεία. Η παιδεία για το Μέγα φιλόσοφο, αποτελούσε τον ακρογωνιαίο λίθο για τη δημιουργία μίας κοινωνίας, όπου ...
    • Οι απόψεις του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη για την Παιδεία 

      Παλάζη, Πασχαλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
      Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις βασικές απόψεις για την παιδεία δύο σπουδαίων φιλοσόφων, του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Αναπτύσσονται, αρχικά, οι απόψεις του Πλάτωνα περί παιδεία τονίζοντας την ηθικοποίηση των πολιτών ...
    • Οι απόψεις του Πλάτωνα στην εκπαίδευση και η εφαρμογή τους στο σήμερα 

      Κουτσιντά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)
      Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις απόψεις του Πλάτωνα για την εκπαίδευση και κατά πόσο οι απόψεις του εφαρμόζονται και στη σημερινή εποχή και κυρίως στο Νηπιαγωγείο. Αρχικά, παρουσιάζονται η ζωή, οι θεωρίες αλλά και το ...
    • Το Παιχνίδι στην Πλατωνική και Αριστοτελική Αγωγή 

      Καλπατσινίδου, Βικτώρια (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Πολλά έχουν γραφτεί από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα για το παιχνίδι, που για το παιδί είναι το καθαυτό περιεχόμενο της ύπαρξής του. Στα πρώτα χρόνια της ζωής και ανάπτυξης , το παιχνίδι είναι αυτό που δημιουργεί τις ...