Now showing items 1-16 of 16

    • Ανάλυση λειτουργίας του οινοποιείου VAENI: από τον τρύγο στο μπουκάλι 

      Τσιτλακίδου, Βικτώρια Α. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023)
      Στόχος της πτυχιακής είναι να δείξει λεπτομερώς πως λειτουργεί μια επιχείρηση και συγκεκριμένα ένα οινοποιείο. Από την συλλογή και συγκέντρωση της πρώτης ύλης δηλαδή των σταφυλιών μέχρι την οινοποίηση, την εμφιάλωση, τις ...
    • Διαχείριση αποθεμάτων και εφαρμογές 

      Τσαούση, Νίκη Α. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023)
      Σκοπός των Logistics αποτελεί η σχεδίαση και ο συντονισμός των αναγκαίων δραστηριοτήτων για την επίτευξη των επιθυμητών επιπέδων εξυπηρέτησης και ποιότητας, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Συνεπώς, τα Logistics θεωρούνται ...
    • Έρευνα αγοράς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα 

      Κουτίδης, Ιωάννης – Μάριος Γ.; Κουτίδης, Κωνσταντίνος – Γεώργιος Γ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2021)
    • Έρευνα αγοράς για την εφαρμογή προγραμμάτων Cad/Cam στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 

      Πιτσιόλας, Νέστωρ Ευ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2022-06)
      Η εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία των προγραμμάτων CAD/CAM στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της εργασίας είναι διερευνηθούν οι απόψεις των φοιτητών για τα προγράμματα CAD/CAΜ που διδάσκονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ...
    • Η έννοια του νοσταλγικού marketing και η θέση του στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες 

      Ζεμπετάκης, Γεώργιος Δ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-03)
      Η πτυχιακή εργασία ασχολείται με τις έννοιες και τις θέσεις του νοσταλγικού marketing στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες. Αρχικά, αναλύεται το νοσταλγικό marketing ως διακριτή στρατηγική του marketing που βρίσκεται ...
    • Μέθοδοι προβλέψεων και εφαρμογές σε επιχειρήσεις 

      Ελληνίδης, Ανδρέας Ν. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2021)
      Σε μια αγορά ασταθής η οποία αλλάζει με το καιρό και τις συνθήκες, μία επιχείρηση είναι απαραίτητο να έχει σωστό έλεγχο και συγκράτηση του κόστους διαχείρισης των προϊόντων. Βασικό εργαλείο για να επιτευχθούν αυτοί οι ...
    • Μελέτη, σχεδίαση και οικονομοτεχνική μελέτη GO KART οχήματος 

      Μπουλούμπασης, Παναγιώτης Ι. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-11)
      Η Πτυχιακή Εργασία βασίζεται στην μελέτη και την περιγραφή οχημάτων Go kart οχημάτων. Σε πρώτο πλάνο θα γίνει επεξήγηση ιστορικής αναδρομής και εξαρτημάτων κατασκευής. Εν συνεχεία θα ακολουθήσει ο σχεδιασμός και η επιλογή ...
    • Οπτικές ίνες: η νέα τεχνολογία μεταφοράς δεδομένων 

      Κρανιάς, Ευάγγελος Ι. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-03)
      Η εργασία πραγματεύεται τις οπτικές ίνες ως μία νέα τεχνολογία μεταφοράς δεδομένων. Συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 2 γίνεται αναφορά στις εφαρμογές και την τεχνολογία των οπτικών ινών. Πιο αναλυτικά, γίνεται αναφορά στους πομπούς ...
    • Οργάνωση παραγωγικών διαδικασιών, νέες τεχνολογίες και μελλοντικές προοπτικές του μηχανοκίνητου κλάδου 

      Τζαβέλας, Γεώργιος Ν. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023)
      Η πρόοδος του σχεδιασμού, της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας του αυτοκινήτου επιτυγχάνεται μέσω της καινοτομίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία περιλαμβάνει την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και αντιλήψεων. Τις ...
    • Παραγωγή και κατανάλωση ενδυμάτων - Φαινόμενο της γρήγορης μόδας - Fast fashion 

      Τσούτσου, Στεφανία Ε. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023)
      Η βιομηχανία ενδυμάτων μόδας έχει εξελιχθεί σημαντικά, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Η μεταβαλλόμενη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας ανάγκασε τους λιανοπωλητές να προσπαθούν να πετύχουν χαμηλό κόστος και ευελιξία ...
    • Προγραμματισμός έργου: δημιουργία νέας επιχείρησης 

      Οντρουσέκ, Πηνελόπη Δ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2021-05)
      Ο προγραμματισμός των έργων αποτελεί μια οργανωμένη προσέγγιση με βάση την οποία μπορεί κανείς να χειριστεί την διαδικασία εκτέλεσης και ολοκλήρωσης διαφόρων τύπων έργων. Η πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στο να παρουσιάσει ...
    • Σχέσεις συστημάτων παραγωγής και ανθρωπίνου δυναμικού στις βιομηχανικές επιχειρήσεις 

      Καφαλή, Βασιλική Β. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2022-03)
      Η τεχνολογική και επιστημονική πρόοδος έφερε ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο παραγωγής προϊόντων και τα ανθρώπινα χέρια αντικαταστάθηκαν από μηχανές με μεγάλη απόδοση και ταχύτητα στην παραγωγή. Έτσι από την αρχή της βιομηχανικής ...
    • Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας μεταφορικής εταιρείας 

      Μαλαμίδης, Ανδρέας Π. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-07)
      Η ταυτότητα της επωνυμίας είναι τα ορατά στοιχεία μιας επωνυμίας, όπως το χρώμα, το σχέδιο και το λογότυπο που προσδιορίζουν και διακρίνουν τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών. Το συνεπές μάρκετινγκ και η ανταλλαγή μηνυμάτων ...
    • Σχεδιασμός και ανάπτυξη καλουπιού παραγωγής για μηχανές έκχυσης πλαστικού 

      Νίτσας, Δημήτριος Β. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-03)
      Η κατασκευή αντικειμένων με περίπλοκη γεωμετρία είναι μία από τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Με τα καλούπια, μπορούμε να φτιάξουμε πολλά τεμάχια από το ζητούμενο αντικείμενο, γρήγορα και αξιόπιστα. Επιπλέον, τα ...
    • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση 

      Χατζηκρυσταλλής, Αστέριος Ι. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-11)
      Η εργασία σκοπεύει να κάνει μια αναλυτική περιγραφή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης , την επίδραση τους και τις αλλαγές που έχουν επιφέρει στην ζωή των ανθρώπων. Πρώτα από όλα έγινε μία περιγραφή το τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής ...
    • Το σχεσιακό μάρκετινγκ (CRM) στην μετα-πανδημική εποχή 

      Ράδη, Μαγδαλινή Μ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023)
      Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων είναι απρόβλεπτη και επιρρεπής σε σημαντικές αλλαγές ακόμη και σε σύντομες χρονικές περιόδους, κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές σε καταστάσεις κρίσης, όπως κατά τη διάρκεια της πανδημίας ...