Browsing Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων by Issue Date
Now showing items 101-120 of 149
-
Βία κατά των γυναικών. Η έκταση του φαινομένου και τρόποι αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των κατοίκων του νομού Καστοριάς σχετικά με το φαινόμενο της κακοποίησης των γυναικών. Ακόμη, εξετάζονται οι απόψεις των επαγγελματιών ... -
Λόγος και πανδημία: η αναπαραγωγή και επίδραση της ψευδοεπιστήμης στην αντίληψη των πολιτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η πανδημία του κορωνοϊού συνοδεύτηκε και από μία πανδημία παραπληροφόρησης και ψευδών ειδήσεων. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτό είναι μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής ... -
Αξιολόγηση ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων: κριτήρια και εργαλεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και αξιολόγηση των ιστοσελίδων της τοπικής κοινωνίας, ιδιαίτερα αυτών της Κοζάνης ,του Βελβεντού, της Σιάτιστας και των Σερβίων, με κριτήριο ότι ανήκουν στις κατηγορίες ηλεκτρονικών ... -
Η απεικόνιση της οικογενείας στις σύγχρονες διαφημίσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση απεικόνισης της οικογένειας στις σύγχρονες ελληνικές διαφημίσεις. Αρχικά γίνεται μια διεξοδική ανάλυση του όρου διαφήμιση και των επιμέρους επικοινωνιακών λειτουργιών που ... -
Εταιρείες δημοσίων σχέσεων στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις Εταιρίες των Δημοσίων Σχέσεων στον Διαδίκτυο. Στο κεφάλαιο 1ο παρουσιάζεται η έννοια των Δημοσίων Σχέσεων. Στο κεφάλαιο 2ο παρουσιάζονται η έννοιες Διαδίκτυο και Δημόσιες Σχέσεις. ... -
Επικοινωνιακές στρατηγικές στα κοινωνικά μέσα και εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσέγγιση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ενός όρου που έχει ταυτιστεί κατά κύριο λόγο με τον χώρο των επιχειρήσεων, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. ... -
Δημόσιες σχέσεις στην Ελλάδα: μια ιστορική αναδρομή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στην σημερινή εποχή οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων. Στην παρούσα εργασία, με τίτλο Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα: Μια ιστορική Αναδρομή, θα εξετάσουμε το τι ακριβώς είναι ... -
Επικοινωνιακή διαχείριση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη σχετικά με τις φωτιές στην Εύβοια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η Επικοινωνιακή Διαχείριση του Πρωθυπουργού της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη , στις φωτιές που ξέσπασαν στην Εύβοια το καλοκαίρι του 2021. Θα εξεταστεί εξονυχιστικά η ... -
Fake news και δημοκρατία στην post Covid εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Σε μια κοινωνία που η ενημέρωση έχει αποκτήσει πολλαπλούς αγωγούς πληροφορίας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδείχθηκαν τα πιο εύχρηστα και αποτελεσματικά όλων. Η ποικιλία που προσφέρουν σε υπηρεσίες, σε συνδυασμό με την ... -
Αναπαραστάσεις του στίγματος ψυχικής υγείας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η κοινωνία, πάντα, αντιμετώπιζε με τελείως διαφορετικό τρόπο την ψυχική διαταραχή, σε σχέση με τα υπόλοιπα παθολογικά νοσήματα, όπως το καρκίνο ή τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Στην σύγχρονη πραγματικότητα, αυτή η αντίληψη ... -
Εθνικισμός και ιδεολογικές λειτουργίες στον κινηματογράφο και σε τηλεοπτικές σειρές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθούν τα τηλεοπτικά σίριαλ και οι κινηματογραφικές ταινίες που προβάλλουν εθνικιστικές και ιδεολογικές λειτουργίες. Η μελέτη περίπτωσης της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση ... -
Αναπαραστάσεις φύλου και έμφυλα στερεότυπα στο περιεχόμενο των παραδοσιακών και νέων μέσων επικοινωνίας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η έμφυλη βία αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο. Πολλές γυναίκες κακοποιούνται σωματικά, ψυχολογικά, σεξουαλικά και οικονομικά από τους συντρόφους τους ή ακόμα και από κάποιο άλλο μέλος της ίδιας της οικογένειας. ... -
Επικοινωνιακές στρατηγικές στα socialmedia και η επίδραση τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή: μελέτη των επιχειρήσεων του κλάδου της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Έντονο χαρακτηριστικό της σημερινής εποχής είναι η μεγάλη χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή αυτών σε κάθε πτυχή της κοινωνίας αποφέρει και την χρήση τους ... -
Αξιολόγηση τουριστικών ιστοσελίδων και εφαρμογών στον ξενοδοχειακό τουρισμό της Κρήτης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-06)Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν πλέον ένα σημαντικό κομμάτι ενημέρωσης, πληροφόρησης και επιρροής της γνώμης των πελατών, ώστε να λάβουν τη σωστή απόφαση για το ξενοδοχείο που σκέφτονται να επισκεφθούν. Οι αρνητικές ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικών ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animation. Ευαισθητοποίηση παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα αδέσποτα ζώα και το ζήτημα της υιοθεσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-08)Η ψηφιακή αφήγηση πράγματι μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό παιδαγωγικό εργαλείο που διευρύνει τις δυνατότητες της έκφρασης και της δημιουργίας στο σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα ψηφιακά ... -
Διαδικτυακά καταστήματα πώλησης επωνύμων προϊόντων πολυτελείας: παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)Η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην αποτύπωση του τρόπου με τον οποίο οι παράγοντες της εμπειρίας καταναλωτή σε online καταστήματα μόδας πολυτελείας, όπως Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma κ.α., επηρεάζουν τη συμπεριφορά ... -
Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στις επικοινωνιακές εκστρατείες κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει τις συναισθηματικές και τις συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στα μηνύματα επικοινωνίας κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές ύστερα από την παρακολούθηση του βίντεο του Υπουργείου ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις συντροφικές σχέσεις. Μια ποσοτική διερεύνηση σε μεγάλο δείγμα ανθρώπων που κατοικούν στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας Γαϊτανάκης, Ανδρέας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τις συντροφικές σχέσεις λόγω της ζήλιας και της έλλειψης εμπιστοσύνης, προκαλώντας συγκρούσεις και μειωμένη ικανοποίηση από τη σχέση. Σκοπός της παρούσας ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον έλεγχο της ποιότητας των υπηρεσιών στα εστιατόρια – εφαρμογή του μοντέλου SERVQUAL
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)Αυτή η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη της χρήσης των κοινωνικών μέσων για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ελληνικά εστιατόρια, εφαρμόζοντας το μοντέλο SERVQUAL. Έτσι, για να επιτευχθεί ο ερευνητικός ... -
Έμφυλη βία και ΜΜΕ: αναπαράσταση των γυναικοκτονιών στα ελληνικά ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-10)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση των αναπαραστάσεων της έμφυλης βίας στα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, διερευνάται το φαινόμενο των γυναικοκτονιών στην ελληνική κοινωνία, και η πλαισίωσή του ...