Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 44-63 of 157
-
Έξυπνη και βιώσιμη πόλη: τάσεις και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της σημασίας των έξυπνων και βιώσιμων πόλεων, και η παρουσίαση τάσεων και προοπτικών με την μελέτη περίπτωσης ορισμένων πόλεων. Αρχικά, μελετώνται ο ορισμός της βιώσιμης ... -
Εθνικισμός και ιδεολογία στους οργανωμένους συνδέσμους φιλάθλων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-05)Η εργασία αυτή προσφέρει μια διερεύνηση της πολύπλευρης σχέσης μεταξύ ποδοσφαίρου και κοινωνίας, εξετάζοντας διάφορες διαστάσεις που κυμαίνονται από τις οργανωμένες ενώσεις οπαδών μέχρι τα περιστατικά βίας και δολοφονίας ... -
Εθνικισμός και ιδεολογικές λειτουργίες στον κινηματογράφο και σε τηλεοπτικές σειρές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθούν τα τηλεοπτικά σίριαλ και οι κινηματογραφικές ταινίες που προβάλλουν εθνικιστικές και ιδεολογικές λειτουργίες. Η μελέτη περίπτωσης της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση ... -
Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth. Δημιουργία έργου για τουριστική προβολή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Ο τουρισμός δέχεται την προσφορά της εικονικής πραγματικότητας (VR), η οποία μέσω των πολλών χρήσιμων εφαρμογών φέρεται να αξίζει την προσοχή από τους περισσότερους επαγγελματίες και ερευνητές του τουρισμού. Με την εξέλιξη ... -
Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth και δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η ψηφιακή αφήγηση θα μπορούσε να έχει χαρακτηριστεί ως μία μορφή τέχνης, αφού αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης συναισθημάτων και βιωμάτων του ανθρώπου μέσα από την εικόνα, το βίντεο και τον ήχο. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η ... -
Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση δημιουργώντας περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας με το Mozilla Hubs για εκπαιδευτικούς σκοπούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Η εικονική πραγματικότητα είναι μία τεχνολογία η οποία αναπαριστά ένα ρεαλιστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί χωρίς όμως να βλέπει τον πραγματικό κόσμο γύρω του. Η επαυξημένη πραγματικότητα, ως ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων με τη χρήση Mozilla Hubs και προγράμματα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών (π.χ. Blender, Tinkercad) και ανοιχτών διαδικτυακών πηγών (π.χ. SketchFab, Free3D)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η παρούσα εργασία προσδοκά να διερευνήσει τη συσχέτιση της εικονικής πραγματικότητας με την εκπαίδευση αλλά και την δημιουργία ενός εικονικού τρισδιάστατου μουσείου με εκπαιδευτικό σκοπό. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εμφάνιση ... -
Εκστρατείες ενημέρωσης για την ψηφιακή πολιτειότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-11)Θεωρητικό υπόβαθρο: Στο σύγχρονο διασυνδεδεμένο κόσμο, όπου το διαδίκτυο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη καθημερινότητα των πολιτών, η γνώση για ζητήματα που άπτονται του περιεχομένου του, καθώς και των κινδύνων που ... -
Επαγγελματίες streamers στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Στον διαδικτυακό κόσμο υπάρχει αρκετός χώρος για εργασιακή ανάπτυξη και όλοι αναζητούν καινούριες ευκαιρίες απολαβής εσόδων. Αρκετοί καταφέρνουν να κάνουν το χόμπι τους για βιοπορισμό, όπως οι gamers που παράγουν περιεχόμενο ... -
Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagram
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση του Instagram». Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού με ... -
Επικοινωνιακές στρατηγικές στα socialmedia και η επίδραση τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή: μελέτη των επιχειρήσεων του κλάδου της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Έντονο χαρακτηριστικό της σημερινής εποχής είναι η μεγάλη χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή αυτών σε κάθε πτυχή της κοινωνίας αποφέρει και την χρήση τους ... -
Επικοινωνιακές στρατηγικές στα κοινωνικά μέσα και εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσέγγιση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ενός όρου που έχει ταυτιστεί κατά κύριο λόγο με τον χώρο των επιχειρήσεων, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. ... -
Επικοινωνιακή διαχείριση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη σχετικά με τις φωτιές στην Εύβοια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η Επικοινωνιακή Διαχείριση του Πρωθυπουργού της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη , στις φωτιές που ξέσπασαν στην Εύβοια το καλοκαίρι του 2021. Θα εξεταστεί εξονυχιστικά η ... -
Επικοινωνιακή διαχείριση επιχειρησιακών κρίσεων και κοινωνικά δίκτυα. Μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Στην σύγχρονη εποχή αποτελεί συχνό φαινόμενο η εμφάνιση μίας κρίσιμης κατάστασης σε έναν οργανισμό. Ιδιαίτερα έπειτα από την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάστηκε ο τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ο ... -
Επικοινωνιακή πολιτική κατά τη διάρκεια του πολέμου στην Ουκρανία (2022): αξιολόγηση και σύγκριση των μηνυμάτων των πρόεδρων της Ουκρανίας και της Ρωσίας και άλλων διεθνών παραγόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ένα μέρος του ρωσοουκρανικού πολέμου που λαμβάνει χώρα στα εδάφη της Ουκρανίας εδώ και πάνω από έξι μήνες. Θα προσπαθήσω να διαλευκάνω τους παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη ... -
Επικοινωνιακή στρατηγική σε συνθήκες αβεβαιότητας: επικοινωνιακές διαστάσεις των πολιτικών αντιμετώπισης της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ε.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Η παρούσα εργασία που εκπονείται στα πλαίσια απόκτησης του τίτλου σπουδών στο πρόγραμμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ασχολείται με την ανάλυση του πολιτικού λόγου και δη του ρητορικού ... -
Επιρροή του μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Η Πτυχιακή Εργασία «Επιρροή του Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα» έχει ως σκοπό την περιγραφή της τεχνολογίας του Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στις μέρες μας αλλά και την επιρροή της σε αυτά. Στην αρχή, ... -
Εταιρείες δημοσίων σχέσεων στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις Εταιρίες των Δημοσίων Σχέσεων στον Διαδίκτυο. Στο κεφάλαιο 1ο παρουσιάζεται η έννοια των Δημοσίων Σχέσεων. Στο κεφάλαιο 2ο παρουσιάζονται η έννοιες Διαδίκτυο και Δημόσιες Σχέσεις. ... -
Ευαισθητοποίηση του κοινού για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων: η περίπτωση του πολέμου στην Ουκρανία 2022
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-11)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των μεταβλητών της ευαισθητοποίησης του κοινού και κατά πόσο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζουν το κοινωνικό σύνολο. Η έρευνα που πραγματοποιείται περιλαμβάνει 150 συμμετέχοντες, ... -
Η αναπαράσταση των γυναίκειων χαρακτήρων σε σύγχρονα δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, μελετά τον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών και τον τρόπο που αναπαρίστανται οι γυναικείοι χαρακτήρες σε αυτόν. Ήδη από την πρώτη εμφάνιση, αυτή η μορφή διασκέδασης και ψυχαγωγίας αποτέλεσε γρήγορα την ...