Browsing Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας by Issue Date
Now showing items 21-40 of 155
-
Το κρυπτονόμισμα bitcoin: οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Στις αρχές του 2009 και συγκεκριμένα στις 9 Ιανουαρίου, ξεκινά και η λειτουργία του Bitcoin. Η ιδέα για τα κρυπτονομίσματα εμφανίζεται για πρώτη φορά το 2008 σε ένα άρθρο (Satoshi Nakamoto, 2008) όπου και περιγράφει το ... -
Τουριστικό marketing (εποχιακός τουρισμός – καταδυτικός τουρισμός)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Οι καταδύσεις αποτελούν πλέον μια από τις ωραιότερες και ενδιαφέρουσες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα υγεία, πνευματική και σωματική άσκηση, και το κυριότερο ψυχική ηρεμία. Πολλοί επισκέπτες ... -
Η επίδραση της πανδημίας στις αγορές και καταναλωτικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Ως επακόλουθο, η πανδημία άλλαξε την καθημερινή ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως περιορίζοντας την ελεύθερη ... -
Οι απόψεις των πολιτών για το ρόλο των οργάνων της τάξης στην τήρηση των νόμων υγιεινής στον covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο και ιδιαίτερα τη ψυχολογία και την κοινωνικότητα των πολιτών.Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να αναδείξει τις απόψεις ... -
Διοίκηση βιομηχανικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Στην εργασία γίνεται μια γενική αναφορά την ιστορική εξέλιξη της βιομηχανίας στην Ελλάδα και παρέχονται γενικά στοιχεία αυτές. Στη συνέχεια παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν τις διαδικασίες οργάνωσης και διοίκησης των ... -
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Η θέση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Μητράκος, Βασίλειος, 2022)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) έχουν μεγάλη σημασία για όλες τις εθνικές οικονομίες παγκοσμίως. Τα στοιχεία δείχνουν ήδη ότι οι ΜΜΕ είναι κρίσιμες σε βασικούς οικονομικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του ... -
Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων του Επιχειρηματικού Κλάδου
(Τσαχουρίδου, Γαλήνη, 2022)Την τελευταία δεκαετία, η ευρεία υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών ανάγκασε τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν αυτές τις τεχνολογίες προκειμένου να διαφοροποιήσουν τις προτάσεις τους, να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους ... -
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν
(Ζιάγκας, Νικόλαος, 2022)Η εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη δράσεις ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών στην covid εποχή
(Μαγκλάρας, Ιωάννης, 2022-01)Τα τελευταία χρόνια πριν από την πανδημία, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είχε δημιουργήσει δυνατά στεγανά αλληλεπίδρασης μεταξύ εταιρειών και κοινωνίας, είτε τοπικών κοινωνιών είτε κοινωνιών διεθνώς. Είχε θέσει την παροχή ... -
Ανάπτυξη ισότοπου: «kozanimal shelter»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία αποτελεί την παρουσίαση του ιστοτόπου kozanimals.weebly.com. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία της δημιουργίας, δηλαδή το μέσο και τα εργαλεία με τα οποία σχεδιάστηκε ο ιστότοπος αυτός. Επιπλέον, ... -
Στρατηγικός Προγραμματισμός: η περίπτωση των πανεπιστημίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία με τίτλο « Ανάλυση και σύγκριση των τεσσάρων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας ( συστημικές τράπεζες ) για τα έτη 2016 έως 2020, πραγματεύεται την ιστορία των τραπεζών και το ρόλο τους , τις δραστηριότητες ... -
Αποδοτικότητα και επενδύσεις στον κλάδο τηλεπικοινωνιών σε χώρες Ανατολικής Ευρώπης και Μαύρης Θάλασσας: εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Οι τηλεπικοινωνίες είναι ένας τομέας μείζονος στρατηγικής σημασίας. Οι οικονομικές προοπτικές του κλάδου παραμένουν θετικές παρά την κρίση που επήλθε λόγω της πανδημίας του COVID-19. Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Το μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η ... -
Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων στην Εκπαίδευση: Μελέτη Περίπτωσης σε Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Μαγνησίας
(Μιχαλόπουλος, Απόστολος, 2022-03)Στην διπλωματική αυτή εργασία διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σχετικά με την συμμετοχή τους στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Η διαδικασία λήψης αποφάσεων στα πλαίσια των σχολικών μονάδων αποτελεί ... -
Γυναίκα και εργασία. Διακρίσεις και κοινωνικές ανισότητες στον χώρο εργασίας
(Μητσκοπούλου, Σοφία, 2022-03)Ως σεξουαλική παρενόχληση, ορίζεται κάθε ανεπιθύμητη λεκτική, μη λεκτική ή σωματική συμπεριφορά σεξουαλικού χαρακτήρα που αποσκοπεί ή έχει ως αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας ενός προσώπου ιδίως με τη δημιουργία ... -
Η διαπραγμάτευση ως εργαλείο επίτευξης συμφωνιών στις επιχειρήσεις της λιανικής αγοράς σε ενδοεπιχειρησιακό και εξωεπιχειρησιακό πλαίσιο. Μελέτη περίπτωσης: πλαίσιο επίτευξης συμφωνίας κατά τη διαπραγμάτευση πολυεθνικής εταιρίας, δραστηριοποιούμενη στο χώρο της λιανικής αγοράς με προμηθευτές
(Παπαγιάννη, Μερόπη, 2022-03)Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια ανάλυση γύρω από την έννοια, τη σημασία και την αναγκαιότητα της διαπραγμάτευσης στον χώρο των επιχειρήσεων και ειδικότερα στο χώρο της λιανικής αγοράς. Παράλληλα γίνεται ... -
Το fitness management την εποχή του covid-19: η επιχειρηματικότητα και η ψηφιακή εποχή στο χώρο του fitness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με το management στο χώρο του fitness την εποχή της πανδημίας του Covid-19. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αρχικά μια συνοπτική αναφορά για τις επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία σε οικονομικό, ... -
Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας όπως την αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα προήλθε από 110 εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο της μόδας στις γυναίκες και τους άνδρες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Από την εμφάνιση των ιστολογίων το 2000, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει πολύ δημοφιλή. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν πληροφορίες σε μεγάλο αριθμό ατόμων, σχεδόν ακαριαία. ...