Browsing Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας by Issue Date
Now showing items 21-40 of 155
-
Παράγοντες Υιοθέτησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στον Αγροτικό Τομέα: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας
(Δεληγιάννης, Δημήτριος, 2022)Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση επηρεάζει κάθε παραγωγικό τομέα και κλάδο με τρόπο που κανένας δε θα μπορούσε να προβλέψει στο παρελθόν. Το κύριο ζητούμενο, στην παρούσα περίοδο, είναι η αποδοχή των νέων ευεργετημάτων και των ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη
(Ορφανού, Έφη, 2022)Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχει την ικανότητα να προσφέρει θετικές εμπειρίες στους πελάτες που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης της επωνυμίας και της ικανοποίησης των πελατών. Είτε με τη χρήση smartphone, laptop, ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing
(Σεμπελίδου Λόλα Μαρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν ... -
Η σπουδαιότητα της ενσυναίσθησης στη δυναμική της ομάδας. Από τη θεωρία στην πράξη. Εφαρμογές της ενσυναίσθησης και της δυναμικής της ομάδας στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
(Τσερκεζή, Ελένη, 2022)Παρά τον σημαντικό όγκο έρευνας σχετικά με την ηγεσία, εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα για το τι απαιτείται για να είναι ένας ηγέτης αποτελεσματικός. Τα ερωτήματα αναφορικά με το γιατί ευφυείς και έμπειροι ηγέτες ... -
Οι απόψεις των εργαζομένων για τον χαρισματικό ηγέτη. Μελέτη περίπτωσης της δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας Φλώρινας.
(Σπιροτάτση, Ζαχαρούλα, 2022)Τα θετικά στυλ ηγεσίας και ιδιαίτερα η χαρισματική ηγεσία αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μελέτης. Η παρουσία ενός χαρισματικού και αποτελεσματικού ηγέτη αποτελεί θέμα ζωτικής σημασίας στη ... -
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Η θέση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Μητράκος, Βασίλειος, 2022)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) έχουν μεγάλη σημασία για όλες τις εθνικές οικονομίες παγκοσμίως. Τα στοιχεία δείχνουν ήδη ότι οι ΜΜΕ είναι κρίσιμες σε βασικούς οικονομικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του ... -
Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων του Επιχειρηματικού Κλάδου
(Τσαχουρίδου, Γαλήνη, 2022)Την τελευταία δεκαετία, η ευρεία υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών ανάγκασε τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν αυτές τις τεχνολογίες προκειμένου να διαφοροποιήσουν τις προτάσεις τους, να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους ... -
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν
(Ζιάγκας, Νικόλαος, 2022)Η εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες ... -
Στρατηγικός Προγραμματισμός: η περίπτωση των πανεπιστημίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία με τίτλο « Ανάλυση και σύγκριση των τεσσάρων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας ( συστημικές τράπεζες ) για τα έτη 2016 έως 2020, πραγματεύεται την ιστορία των τραπεζών και το ρόλο τους , τις δραστηριότητες ... -
Ανάπτυξη ισότοπου: «kozanimal shelter»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία αποτελεί την παρουσίαση του ιστοτόπου kozanimals.weebly.com. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία της δημιουργίας, δηλαδή το μέσο και τα εργαλεία με τα οποία σχεδιάστηκε ο ιστότοπος αυτός. Επιπλέον, ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη δράσεις ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών στην covid εποχή
(Μαγκλάρας, Ιωάννης, 2022-01)Τα τελευταία χρόνια πριν από την πανδημία, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είχε δημιουργήσει δυνατά στεγανά αλληλεπίδρασης μεταξύ εταιρειών και κοινωνίας, είτε τοπικών κοινωνιών είτε κοινωνιών διεθνώς. Είχε θέσει την παροχή ... -
Αποδοτικότητα και επενδύσεις στον κλάδο τηλεπικοινωνιών σε χώρες Ανατολικής Ευρώπης και Μαύρης Θάλασσας: εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Οι τηλεπικοινωνίες είναι ένας τομέας μείζονος στρατηγικής σημασίας. Οι οικονομικές προοπτικές του κλάδου παραμένουν θετικές παρά την κρίση που επήλθε λόγω της πανδημίας του COVID-19. Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Το μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η ... -
Το fitness management την εποχή του covid-19: η επιχειρηματικότητα και η ψηφιακή εποχή στο χώρο του fitness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με το management στο χώρο του fitness την εποχή της πανδημίας του Covid-19. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αρχικά μια συνοπτική αναφορά για τις επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία σε οικονομικό, ... -
Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας όπως την αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα προήλθε από 110 εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο της μόδας στις γυναίκες και τους άνδρες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Από την εμφάνιση των ιστολογίων το 2000, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει πολύ δημοφιλή. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν πληροφορίες σε μεγάλο αριθμό ατόμων, σχεδόν ακαριαία. ... -
Η διαπραγμάτευση ως εργαλείο επίτευξης συμφωνιών στις επιχειρήσεις της λιανικής αγοράς σε ενδοεπιχειρησιακό και εξωεπιχειρησιακό πλαίσιο. Μελέτη περίπτωσης: πλαίσιο επίτευξης συμφωνίας κατά τη διαπραγμάτευση πολυεθνικής εταιρίας, δραστηριοποιούμενη στο χώρο της λιανικής αγοράς με προμηθευτές
(Παπαγιάννη, Μερόπη, 2022-03)Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια ανάλυση γύρω από την έννοια, τη σημασία και την αναγκαιότητα της διαπραγμάτευσης στον χώρο των επιχειρήσεων και ειδικότερα στο χώρο της λιανικής αγοράς. Παράλληλα γίνεται ... -
Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων στην Εκπαίδευση: Μελέτη Περίπτωσης σε Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Μαγνησίας
(Μιχαλόπουλος, Απόστολος, 2022-03)Στην διπλωματική αυτή εργασία διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σχετικά με την συμμετοχή τους στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Η διαδικασία λήψης αποφάσεων στα πλαίσια των σχολικών μονάδων αποτελεί ... -
Γυναίκα και εργασία. Διακρίσεις και κοινωνικές ανισότητες στον χώρο εργασίας
(Μητσκοπούλου, Σοφία, 2022-03)Ως σεξουαλική παρενόχληση, ορίζεται κάθε ανεπιθύμητη λεκτική, μη λεκτική ή σωματική συμπεριφορά σεξουαλικού χαρακτήρα που αποσκοπεί ή έχει ως αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας ενός προσώπου ιδίως με τη δημιουργία ...