Now showing items 41-49 of 49

    • Content marketing: μελέτη και σύγκριση δύο επιχειρήσεων 

      Κορτσάρη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)
      Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ευρεία χρήση του ...
    • Οι επιρροή του Ευρωπαϊκού Νομίσματος στις επενδύσεις και την ανάπτυξη των χωρών της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης (ΟΝΕ) 

      Πασχαλίδου, Σουλτάνα; Πουγαρίδου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)
      Στόχος της πτυχιακής είναι η επιρροή του ευρώ στις Χώρες και πως αυτό επιδρά στις Χώρες της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης (ΟΝΕ). Η Πτυχιακή διαμοιράζεται σε τέσσερα μέρη για τη σωστή ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. ...
    • Τα κόκκινα δάνεια στην Ελλάδα 

      Ρουχωτάς, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2021)
      Η χρηματοπιστωτική κρίση ήταν μια από τις δυσκολότερες περιπτώσεις που είχε εμφανιστεί το 2008 διεθνώς. Δημιουργώντας τεράστια προβλήματα σε πάρα πολλές επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα αλλά και σε τράπεζες που προσπαθούν ...
    • Οι επιπτώσεις του Covid-19 στην Ευρώπη 

      Σαγανά, Πηνελόπη; Χαλκίτου, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2023-03)
      Η πανδημία του COVID-19, που προέρχεται από τον ιό SARS-CoV-2 εμφανίστηκε ως ένα περιστατικό πνευμονίας στις 27 Δεκεμβρίου του 2019 στη Γιουχάν της Κίνας και μετέπειτα εντοπίστηκαν και αναγνωρίστηκαν και άλλα περιστατικά ...
    • Διαδικτυακές διαφημίσεις και η αποδοτικότητά τους στις ελληνικές επιχειρήσεις 

      Χούρη, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022-10-06)
      Οι online διαφημίσεις είναι αρκετά σημαντικές για μια επιχείρηση διότι προσφέρουν γρήγορα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Ουσιαστικά, μια επιχείρηση δημιουργώντας online διαφημίσεις έχει μικρό κόστος (το οποίο μπορεί να ελέγξει) ...
    • Κρυπτονομίσματα τεχνικά χαρακτηριστικά και συγκριτική μελέτη 

      Πέτσος, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2023)
      Στην παρούσα εργασία αναπτύσσονται τέσσερες ενότητες. Ειδικότερα, στην πρώτη ενότητα παρουσιάζονται οι εισαγωγικές αναφορές του ζητήματος που θα αναπτυχθεί, δηλαδή μία γενική εικόνα των κρυπτονομισμάτων. Στη δεύτερη ενότητα ...
    • H κατανάλωση πολυτελών προϊόντων 

      Μουστακλή, Σουλτάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2023-02-02)
      Η λέξη «πολυτέλεια» ορίζεται ως κάτι πολύ ακριβό, όμορφο και μοναδικό. Είναι ένας τρόπος ζωής πλαισιωμένος από ένα περιβάλλον που απαρτίζεται από ακριβά αντικείμενα που η όψη και η αίσθηση τους δημιουργεί έναν εκλεπτυσμένο ...
    • Οι οικονομικές επιπτώσεις του πολέμου της Ουκρανίας στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης 

      Ταμπουνιτζέ, Αθανασία; Μαρκάκη, Ευδοκία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2023)
      Το 2022 υπήρξε μία χρόνια η οποία επηρεάστηκε δραστικά από την απόφαση της Ρωσίας να εισβάλλει στην Ουκρανία. Η εμπόλεμη αυτή σύγκρουση, πέρα από τις ανθρωπιστικές και γεωπολιτικές της διαστάσεις, έχει επίσης έναν τεράστιο ...
    • Κρυπτονομίσματα. Γενικά χαρακτηριστικά, κίνδυνος και μελλοντικές προοπτικές 

      Παπαναγνώστου, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει ένα σχετικά καινούργιο είδος χρήματος, τα κρυπτονομίσματα. Πρώτη φορά στην παγκόσμια Ιστορία εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια ένα χρήμα αυτής της ...