Search
Now showing items 1-10 of 14
Η συμβολή των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ διευθυντή και εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)
Ένα αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή του ανθρώπου είναι η εργασία. Για τον λόγο ότι δαπανά ένα μεγάλο μέρος της ημέρας του εκεί είναι απαραίτητο να δημιουργούνται διαπροσωπικές σχέσεις.
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εξετάζει ...
Η οργανωσιακή κουλτούρα στα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών μονάδων της Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Εισαγωγή : Η κατανόηση της οργανωσιακής κουλτούρας στην εκπαίδευση είναι σημαντική για τους εκπαιδευτικούς , τους μαθητές και τον οργανισμό γενικότερα. Επιπλέον , η κατανόηση της οργανωσιακής κουλτούρας θα βοηθήσει τους ...
Ενδοσχολικές συγκρούσεις: Αίτια, επιπτώσεις και στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείρισή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με το φαινόμενο των συγκρούσεων στο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με ...
Διερεύνηση της σχέσης του σχολικού κλίματος και της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί στην σύγχρονη εποχή καλούνται συνεχώς να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους, Θεωρούνται υπόλογοι στην κοινωνία ως προς τα θετικά αποτελέσματα της εργασίας τους, κυρίως για την βελτίωση ...
Η επιρροή του ηγετικού στυλ και της προσωπικότητας των διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Στόχος της διεξαχθείσας έρευνας ήταν να διερευνήσει αν η προσωπικότητα και το ηγετικό στυλ του διευθυντή του δημοτικού σχολείου επηρεάζει το σχολικό κλίμα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 22 διευθυντές και 174 εκπαιδευτικοί ...
Η μαθητική συμμετοχή στο ολοήμερο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Τα τελευταία χρόνια είναι έκδηλο ένα έντονο ενδιαφέρον γύρω από την μαθητική συμμετοχή, τις προοπτικές της και την δυνατότητα εφαρμογή της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μετά την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των παιδιών από την ...
Διεύθυνση σχολικής μονάδας και σχολικό κλίμα: διερεύνηση απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(2018)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την επιρροή που ασκεί ο διευθυντής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος.
Η θεωρητική προσέγγιση του θέματος οδήγησε στη διαπίστωση ...
Examining the relationship between teacher-directed bullying and school climate
(University of Western Macedonia: School of Social Sciences and Humanities: Department of Primary Education, 2021)
Workplace bullying is a growing problem worldwide. Teachers have been cited as a profession that is particularly vulnerable to the phenomenon, often occupying the highest places among occupations at high risk of victimization. ...
Το σχολικό κλίμα στις επαγγελματικές σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ Θεσσαλονίκης: διερεύνηση απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)
Το σχολικό κλίμα αποτελεί μια όψη της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας
που έχει προσελκύσει έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον διεθνώς, ωστόσο, τα διαθέσιμα
εμπειρικά ευρήματα στο περιβάλλον της επαγγελματικής εκπαίδευσης ...
Οι απόψεις των διευθυντών και των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα προγράμματα συνεκπαίδευσης με σχολεία ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών. Σε αυτό συμβάλλει καθοριστικά και η φιλοσοφία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, μέσω της οποίας εξασφαλίζεται ...