Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 1544
-
Αφηγηματικές συμβάσεις στο Υπερφυσικό
(2021-05-23)Η παρούσα διπλωματική εργασία δομείται από τέσσερα Κεφάλαια. Στο Πρώτο Κεφάλαιο του ερευνητικού τμήματός της επιχειρείται η θεωρητική προσέγγιση και οριοθέτηση του όρους “Γένος”, πώς οδηγήθηκαν οι θεωρητικοί του κινηματογράφου ... -
Η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ
(2021-04-15)Ο έρωτας είναι η ίδια η ζωή. Η λογοτεχνία είναι ταυτόσημη με τον έρωτα. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά, την ίδια επίδραση στη ζωή των ανθρώπων. Θέλει την ίδια αντιμετώπιση. Την ίδια εκπαίδευση, για την απόλαυσή της. Θέλει τον ... -
"Ερωτεύτηκα τις λέξεις", μεταφράζοντας δημιουργικά τον Ντύλαν Τόμας
(2020-12-09)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σιούκα, Δήμητρα, "Ερωτεύτηκα τις λέξεις", μεταφράζοντας δημιουργικά τον Ντύλαν Τόμας, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Δημιουργική Γραφή", Δεκέμβριος, 2020, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Σχολή Κοινωνικών και ... -
Από την εικόνα στον λόγο και από τη ζωγραφική στη Δημιουργική Γραφή. Συνομιλία με τους πίνακες της Φ. Κάλο
(2021-01-29)Η παρούσα εργασία εξετάζει τη σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο καλλιτεχνικών πεδίων, του εικαστικού με τη συγγραφή και της ζωγραφικής με τη δημιουργική γραφή, προσεγγίζοντάς τα αρχικά στα πρώιμα στάδιά τους, την εικόνα ... -
Η αναπαράσταση του ρόλου του κακού στα παραμύθια: Ανάλυση και συγγραφή παραμυθιών
(2024-04-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην αναπαράσταση του χαρακτήρα του «κακού» στα παραμύθια. Η εργασία είναι δομημένη σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το δημιουργικό. Στο θεωρητικό μέρος γνωρίζουμε καλύτερα τα ... -
Η ποίηση ως εργαλείο καλλιέργειας της δημιουργικότητας. Η περίπτωση των limericks
(2024-04-02)Η παρούσα εργασία ασχολείται σε θεωρητικό επίπεδο με την έννοια της δημιουργικότητας καθώς και πως μέσα από αυτήν οι μικροί μαθητές μπορούν να κερδίσουν εφόδια τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την δική τους προσωπική ... -
«‘‘Λυπήσου εκείνους που δεν ονειρεύονται’’. Η θάλασσα στη μελοποιημένη ποίηση του Νίκου Καββαδία
(2024-04-02)Η παρούσα εργασία μελετά το ποιητικό έργο του Νίκου Καββαδία, ώστε μέσα από μια προσπάθεια ανάλυσης των στίχων του να αναδειχθεί η θάλασσα και το πώς αυτή εκφράζεται στην ποίησή του. Χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και ... -
Η ηδονή και η οδύνη της σωματικότητας στο έργο του Ντίνου Χριστιανόπουλου και της Κατερίνας Αγγελάκη Ρουκ
(2024-04-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Δημιουργική Γραφή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Θεματικό της άξονα αποτελεί η σωματικότητα της ηδονής και της οδύνης, ... -
Τρισωμία 21: Η δημιουργική γραφή και το χοροθέατρο ως μέσο ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης της επικοινωνίας
(2024-04-02)Τα άτομα με σύνδρομο Down εμφανίζουν δυσκολίες στην αδρή: δύναμη, στάση, μετακίνηση, προσανατολισμό και ισορροπία και λεπτή: συντονισμό και ρυθμό κινητική τους ανάπτυξη. Δυσκολίες εντοπίζονται στο επίπεδο επικοινωνίας με ... -
Το Άλυτο Μυστήριο του Τζορτζ Πολκ
(2024-04-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελείται από ένα σενάριο ταινίας μεγάλου μήκους και από ένα θεωρητικό κείμενο, που έχει ως στόχο να μελετήσει τη χρήση της Ιστορίας ως βάση για την ανάπτυξη μυθοπλαστικών κειμένων, την ... -
Poise and Privilege: American Dance Memoirs in the 21st Century
(2024-04-02)The present thesis focuses on the study of American ballet dancers’ memoirs, with that of Barbara Bocher titled The Cage (2012) being at the center of our attention. Emphasis is placed on the examination of Bocher’s life ... -
“Σχολικός Καβάφης : όρια και προοπτικές”
(2024-04-02)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι τα όρια του σχολικού Καβάφη (α΄μέρος) και οι προεκτάσεις που μπορούν να γίνουν στη διδασκαλία του έργου του (β΄μέρος). Για το λόγο αυτό διερευνάται, μετά από μια σύντομη εξέταση και ... -
H παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-12)Στην παρούσα μελέτη αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας η παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με τη χρήση ποσοτικής μεθόδου (ανάλυση ερωτηματολογίων με το πρόγραμμαSPSS).Στόχος ήταν ... -
Ο ρόλος της Αυτοαξιολόγησης των Εκπαιδευτικών – Η Αυτοαξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για την διαδικασία της ... -
Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις δέκα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η έρευνα απαντά σε τέσσερα κύρια ... -
Η Εκπαιδευτική Πολιτική Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα σήμερα και η Αξιολόγηση για την μάθηση, ως αρωγός για συμπεριληπτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Οι κοινωνίες από το παρελθόν έως και σήμερα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το διαφορετικό ως ένα υγιές μέλος τους που αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα με στόχο την εξέλιξη εν γένει. Εν αντιθέσει, το αντιμετωπίζουν ως υποδεέστερο ... -
Έμφυλες Ανισότητες στην Εκπαίδευση: Οι Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Αξιολόγηση των Μαθητών – Μαθητριών Γυμνασίου στο Γλωσσικό Μάθημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η κοινωνικοποιητική διαδικασία κι ειδικότερα το έμφυλο μέρος της, που συντελείται κι εντός της εκπαίδευσης, είναι αυτή που δημιουργεί πολλαπλούς «ανδρισμούς» και πολλαπλές «θηλυκότητες»καθότι προτρέπει άλλα χαρακτηριστικά ... -
Μη-λεκτικά στερεότυπα εκπαιδευτικών απέναντι σε μαθητές/μαθήτριες Ρομά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Οι μαθητές Ρομά αποτελούν μία κοινωνική ομάδα που συχνά αντιμετωπίζει την περιθωριοποίηση τόσο από την κοινωνία γενικότερα όσο και από το σχολικό περιβάλλον. Τα παιδιά Ρομά χαρακτηρίζονται από χαμηλές σχολικές επιδόσεις ... -
Η επίδραση του σχολικού περιβάλλοντος στην εξέλιξη ατόμων με σύνδρομο Down. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην περίπτωση ενός κοριτσιού με σύνδρομο Down ηλικίας 8 ετών, το οποίο φοίτησε σε γενικό σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για περίπου 2 έτη και λίγο πριν το τέλος της δεύτερης χρονιάς ... -
Η λειτουργία των βιβλιοθηκών στην προώθηση της φιλαναγνωσίας και της δημιουργικής γραφής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η θέση της βιβλιοθήκης στην εποχή μας έχει προσλάβει μεγάλη σημασία και διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο στη διάδοση της γνώσης και της επιστήμης. Η παρούσα διδακτορική διατριβή από τον τίτλο ακόμη περιγράφει με σαφήνεια ...