Browsing Ιδρυματικό Καταθετήριο by Title
Now showing items 1682-1701 of 4626
-
Η αντίστροφη συνάρτηση υπό το πρίσμα του Μαθηματικού Χώρου Εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να πραγματοποιήσει μια διδακτική προσέγγιση της αντίστροφης συνάρτησης σε δεκαεπτά μαθητές/μαθήτριες του προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής με τη βοήθεια του μοντέλου ... -
Η αντιμετώπιση των δίγλωσσων μαθητών/τριών από τους/τις εκπαιδευτικούς της Προσχολικής Εκπαίδευσης στην επαρχία Λαγκαδά Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-12)Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είναι παράλληλα χώρα αποστολής μεταναστών αλλά και χώρα υποδοχής μετακινούμενων πληθυσμών, προσφύγων, μεταναστών και παλιννοστούντων. Η πολυπολιτισμικότητα είναι κυρίαρχο χαρακτηριστικό της ... -
Η αξία της σωστής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στη σχολική μονάδα
(Τσιάνας, Νικόλαος, 2023-03)Η παρούσα μελέτη, πραγματεύεται, όπως γίνεται διακριτό και από τον τίτλο της, τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που κατέχει η σωστή διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, στα πλαίσια ενός σχολικού οργανισμού. Με σκοπό την ολοκληρωτική ... -
Η αξία του καρδιοτοκογραφικού ελέγχου στη λήψη αποφάσεων κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού: σχόλια πάνω στις κατευθυντήριες οδηγίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Μαιευτικής., 2023-02) -
Η αξία του μητρικού γάλακτος στα πρόωρα νεογνά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Υγείας., 2022-09)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η διερεύνηση της συμβολής /αξίας και πλεονεκτημάτων του μητρικού γάλακτος στην αντιμετώπιση των πολυσυστηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα πρόωρα νεογνά. Για την κατανόηση και ... -
Η αξιολόγηση ενός προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών μέσα από τις απόψεις και προτάσεις των φοιτητών και φοιτητριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών είναι σημαντική τόσο για την ανάδειξη της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας τους, όσο και για τον καθορισμό της αποτελεσματικότητας της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, η ... -
Η αξιολόγηση προσωπικού στους ΟΤΑ Β' βαθμού και οι δυσκολίες στην εφαρμογή της: Η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η αξιολόγηση του προσωπικού αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για τις διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων και των Δημοσίων Οργανισμών ώστε να επιτυγχάνουν τον έλεγχο και την βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων. ... -
Η Αξιολόγηση της μέτα- διάθεσης και η σχέση της με την ρύθμιση του συναισθήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν διττός. Πρώτος στόχος ήταν η προσαρμογή στον ελληνικό πληθυσμό και ο ψυχομετρικός έλεγχος της Κλίμακας Δομικής Μετα-Διάθεσης (ΚΔΜΔ, Trait Meta-Mood Scale) που κατασκευάστηκε το 1995 από ... -
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου. Ειδικότερα, η μελέτη επιδίωξε να διερευνήσει ... -
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα νομοθετικά κείμενα. Αποτύπωση και σύγκριση των δύο τελευταίων επεισοδίων αξιολόγησης στον ελληνικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)Η εκπαιδευτική αξιολόγηση στον ελληνικό χώρο αποτελεί ένα ενδιαφέρον πεδίο μελέτης, έχοντας αποτελέσει διαχρονικά ένα ζήτημα σύγκρουσης και αντιπαράθεσης. Παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων, δεν ... -
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: Απόψεις εκπαιδευτικών περιφερειακών ενοτήτων Φλώρινας και Πέλλας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: Απόψεις εκπαιδευτικών των περιφερειακών ενοτήτων Φλώρινας και Πέλλας», εκπονήθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο ... -
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού τους έργου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα εργασία αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού τους έργου. Στο θεωρητικό μέρος αυτής (εισαγωγή) αρχικά αναφέρονται τα χαρακτηριστικά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος τα οποία έχουν ... -
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην ιστορία της νεοελληνικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-05)Η παντελής έλλειψη αξιολόγησης των παραγόντων που επιδρούν στο εκπαιδευτικό έργο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα της ταύτισης της αξιολόγησης με την καχυποψία, την καταπίεση, τον έλεγχο και τη χειραγώγηση ... -
Η αξιολόγηση ως έννοια-διαδικασία και κοινωνικό φαινόμενο (Μελέτη περίπτωσης Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η Αξιολόγηση, σύμφωνα με την ετυμολογία της λέξης, σημαίνει απόδοση ορισμένης αξίας σε κάποιο πρόσωπο, αντικείμενο ή κατάσταση. Ο όρος «αξία» αναφέρεται συνήθως είτε στην απόδοση μιας ιδιότητας, θετικής ή αρνητικής, σε ό, ... -
Η Αξιολόγηση ως μέσο για την επιλογή και την επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-03-28)Η παρούσα μελέτη αφορά στη διερεύνηση και την αποτύπωση των απόψεων-στάσεων-θέσεων των Διευθυντών σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ) σχετικά με την αξιολόγησή τους ως μέσο επιλογής τους σε θέση ευθύνης, ... -
Η αξιοποίηση αυθεντικών κειμένων στα εγχειρίδια διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών [Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη]
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» με κατεύθυνση τη «Διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας», εξετάζει και μελετά την παρουσία των ... -
Η αξιοποίηση μύθων για φυτά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Από τη Θεατρική Πράξη στη Δημιουργική Γραφή.»
(2022-06-22)Στο παρόν έργο αφού παρατίθεται η αφορμή και ο λόγος της δημιουργίας του στην Εισαγωγή, αναλύονται τα επιμέρους τμήματά του τα οποία και διακρίνονται στο θεωρητικό και το δημιουργικό μέρος και ακολουθούν τα συμπεράσματα ... -
Η αξιοποίηση παιχνιδιών στην διδασκαλία μαθηματικών στην Β' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη πάνω στην αξία του παιχνιδιού στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Τα τελευταία χρόνια το παιχνίδι, στις διάφορες μορφές του, έχει ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία και αναγνωρίζεται ... -
Η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας από τη λογοτεχνία: η περίπτωση του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει τη γλωσσική ποικιλία σε λογοτεχνικά έργα. Για τον σκοπό αυτό επικεντρώσαμε τη μελέτη μας στο έργο Φόνισσα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, το οποίο θεωρείται ένα από τα ... -
Η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας στη λογοτεχνία: η περίπτωση του Μανόλη Αναγνωστάκη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα διπλωµατική εργασία πλαισιώνει µια προσπάθεια για διερεύνηση και ανάδειξη της σηµασίας της γλωσσικής ποικιλίας στη λογοτεχνία. Για τη διερεύνηση και προβολή της σηµασίας της γλωσσικής ποικιλίας στη λογοτεχνία η ...