Search
Now showing items 1-10 of 105
Εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο δημοτικό σχολείο. Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διαφοροποίησης της διδασκαλίας ως μία μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τη διδακτική ...
Η εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα με την χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής στα πλαίσια μιας ψηφιακής αφήγησης – Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Αφενός, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των επιστημών, και αφετέρου η συνεχής ανταλλαγή των κουλτούρων των λαών, καθιστούν την εκμάθηση μιας ή και περισσότερων γλωσσών απαραίτητη τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους ...
Ορθόδοξος Πολιτισμός-Αρχιτεκτονική-Αγιογραφία-Θεολογία στην περιοχή της Αριδαίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)
Η παρούσα εργασία απευθύνεται στον Ορθόδοξο πολιτισμό που συναντά την τέχνη. Πιο συγκεκριμένα γίνεται λόγος στον ορθόδοξο πολιτισμό, στην αρχιτεκτονική, στην αγιογραφία και στη θεολογία στην των ναών στην περιοχή της ...
Δύο Μελέτες περίπτωσης παιδιών με ΔΕΠΥ: Αντιλήψεις οικογένειας και εκπαιδευτικών για τη συναισθηματική και ηθική ανάπτυξη των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά δύο περιπτώσεις παιδιών με Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), καθώς και τις αντιλήψεις της οικογένειας και του εκπαιδευτικού για τη συναισθηματική και ηθική ...
Διερεύνηση των μαθησιακών παρεμβάσεων που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη β' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-05)
Η παρούσα εργασία είχε ως σκοπό να διερευνήσει τις μαθησιακές παρεμβάσεις που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Β΄ τάξη του Δημοτικού. Πιο αναλυτικά, η έρευνα στόχευε να συλλέξει ...
Απόψεις εκπαιδευτικών για την αυτοαντίληψη και την αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία μελετά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την αυτοαντίληψη και την αυτοαποτελεσματικότητα των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες. Αρχικά, γίνεται αναφορά στον ορισμό των μαθησιακών δυσκολιών από δυο ...
Τα Υδρωνύμια: Κατασκευή εκπαιδευτικού διαθεματικού υλικού με βάση τα ονόματα των ποταμών και των λιμνών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία διαθεματική προσέγγιση της θεματικής ενότητας του νερού και παρουσιάζει την κατασκευή μίας μακέτας - επιτραπεζίου, η οποία απευθύνεται, σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κυρίως ...
Η ιστορική διακόσμηση των δημοτικών σχολείων: τεκμηρίωση και ερμηνεία οπτικών αφηγημάτων στους σχολικούς τοίχους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ερμηνεία, έπειτα από μελέτη, της ιστορικής διακόσμησης των σχολικών τοίχων σε σχολεία Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανά την Ελλάδα. Για τις ανάγκες της εργασίας χρησιμοποιείται ερευνητικό υλικό ...
Συναισθηματική νοημοσύνη: Η σχέση της με τους στόχους επίτευξης, το θετικό και αρνητικό συναίσθημα και την ανταγωνιστικότητα των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Ό όρος Συναισθηματική Νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο γνωστός στις μέρες μας, ενώ πολλοί ερευνητές ενδιαφέρονται για τον ρόλο της στην συμπεριφορά και την ψυχολογία των ατόμων. Η συναισθηματική νοημοσύνη στα πλαίσια του ...
Μυθολογία και ιστορική πραγματικότητα: έρευνα των αντιλήψεων των μαθητών για την διάκριση μύθου και ιστορικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)
Η συγκεκριμένη εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις των μαθητών του Δημοτικού και συγκεκριμένα της Δ΄ Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, αναφορικά με διάκριση μύθου και ιστορικής πραγματικότητας. Στην αρχή έγινε μια εισαγωγή σχετικά με τον μύθο, ...