Search
Now showing items 1-9 of 9
Προαγωγή και Αγωγή Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ): απόψεις των Επισκεπτών/τριών Υγείας για το ρόλο τους ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) σε Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Η παρούσα μελέτη φιλοδοξεί να πραγματευτεί το θέμα της Προαγωγής και Αγωγής Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και το ρόλο που διαδραματίζουν οι Επισκέπτες/Επισκέπτριες Υγείας στον τομέα αυτό σε Σχολικές Μονάδες ...
Κοινωνιολόγοι Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ): οι απόψεις και οι στάσεις τους για τη διδασκαλία της Αυτόνομης Διαβίωσης στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Ο χώρος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) έχει αναπτυχθεί δυναμικά και περιλαμβάνει διαφορετικά είδη Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), τα οποία είναι στελεχωμένα με καταρτισμένο και εξειδικευμένο ...
Απόψεις εκπαιδευτικών για το ρόλο του κοινωνικού λειτουργού στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)
Η παρούσα εργασία στοχεύει να μελετήσει την κοινωνική εργασία στον χώρο της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής μέσα από τη μελέτη του Μοντέλου Διεπιστημονικής Συνεργασίας της Bronstein (2003) στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Η ...
Εκπαιδευτικές τομές στην Ειδική Εκπαίδευση: Ανάλυση περιεχομένου δημοσιευμάτων στον ημερήσιο τύπο 2000-2016
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η διάχυση της γνώσης, η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, η ανάπτυξη του διαπολιτισμικού διαλόγου αλλά και η εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων έχουν προκαλέσει ποικίλες αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης. Προτεραιότητα του ...
Κοινωνικοπολιτική πρόταση για τον εκδημοκρατισμό της εκπαιδευτικής πολιτικής: Διαμόρφωση εκπαιδευτικού σχεδίου για την πρωτοβάθμια ειδική εκπαίδευση από εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα του εκδημοκρατισμού της ειδικής αγωγής, εστιάζοντας στη μετάβαση των μαθητών με ειδικές ανάγκες ανάμεσα στις βαθμίδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, ειδικής και γενικής, εκπαίδευσης. ...
Οι δυσκολίες επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών ειδικής αγωγής που τους ωθούν σε συγκρούσεις και ο ρόλος της διαμεσολάβησης. Η περίπτωση των ειδικών σχολείων του νομού Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνάται το ζήτημα των συγκρούσεων που υπάρχουν ανάμεσα σε μαθητές ειδικής αγωγής και στο ρόλο και την ισχύ της διαμεσολάβησης για την εξάλειψή τους. Απώτερος στόχος της έρευνας αυτής είναι να ...
Η Εκπαιδευτική Πολιτική Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα σήμερα και η Αξιολόγηση για την μάθηση, ως αρωγός για συμπεριληπτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)
Οι κοινωνίες από το παρελθόν έως και σήμερα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το
διαφορετικό ως ένα υγιές μέλος τους που αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα με στόχο την
εξέλιξη εν γένει. Εν αντιθέσει, το αντιμετωπίζουν ως υποδεέστερο ...
Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις δέκα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η έρευνα απαντά σε τέσσερα κύρια ...
H παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-12)
Στην παρούσα μελέτη αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας η παρατήρηση ως εναλλακτική
τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με τη χρήση ποσοτικής
μεθόδου (ανάλυση ερωτηματολογίων με το πρόγραμμαSPSS).Στόχος ήταν ...