Search
Now showing items 1-10 of 18
Ψυχολογική ανάλυση της εικονογράφησης του σχολικού εγχειριδίου, "Κοινωνική και πολιτική αγωγή", της Στ' Δημοτικού. Γνωστική και συναισθηματική ανταπόκριση των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει την συναισθηματική και γνωστική ανταπόκριση των παιδιών στην θέαση φωτογραφιών από την ρεαλιστική εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου της «Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής» της ...
Παραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού σε αρχάριο και μεσαίο επίπεδο σε πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες 9- 10 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία γλωσσικού διδακτικού υλικού για πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 9-10 ετών. Αναπτύσσεται σε αρχάριο επίπεδο (για μαθητές/ -τριες που δεν μιλούν καθόλου ελληνικά) και ...
Η επίδραση της οικογένειας στη διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων στο σχολικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Η σύγχρονη εκπαιδευτική μονάδα καλείται σήμερα να επαναπροσδιορίσει το
ρόλο της στη νέα οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα, να παρακολουθήσει τις
εξελίξεις στους χώρους της τεχνολογίας, της πληροφορικής και των ...
Η χρήση του facebook ως εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης : διερευνώντας το προφίλ των χρηστών του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Στην σύγχρονη εποχή έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Facebook αποτελεί τη πιο δημοφιλή Σελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς έχει πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες ...
Θεωρητικές προσεγγίσεις και επικοινωνιακές μέθοδοι στην επιλογή επαγγέλματος
(2017-06)
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση των θεωρητικών προσεγγίσεων και των επικοινωνιακών μεθόδων στην επιλογή επαγγέλματος. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική αναζήτηση από επιλεγμένες δημοσιευμένες ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εργαλείο επικοινωνίας στη φιλοσοφία των ανθρώπινων σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Είναι γεγονός πως ο εικοστός πρώτος αιώνας θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί ως τεχνολογικός αιώνας μιας και τα νέα δεδομένα μαρτυρούν αύξηση της χρήσης του διαδικτύου και κατ επέκταση των μέσων κοινωνικών δικτύων. Τα ...
Παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά 10-12 χρονών - Πρόταση Αναλυτικού Προγράμματος για την Ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής» με κατεύθυνση «Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας». Το θέμα που πραγματεύεται εμπίπτει στον τομέα της διαπολιτισμικής ...
Φεμινισμός και Διαφήμιση: Διερευνώντας τα έμφυλα στερεότυπα στην καμπάνια #whipit (LABELS AGAINST WOMEN: Don’t let labels hold you back) της Pantene
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το πώς κοινωνικά κινήματα και επιστημονικά μεθοδολογικά σχήματα,
όπως ο φεμινισμός αξιοποιούνται από τη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τη διαφήμιση της
Pantene ‘Don’t ...
Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, ενεργητική ακρόαση, ενσυναίσθηση καθώς και αυτοαποτελεσματικότητα σε υγειονομικούς υπαλλήλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Η επικοινωνία κατέχει ξεχωριστό ρόλο και στον τομέα της υγείας και ιδιαίτερα η αποτελεσματική θεραπευτική επικοινωνία. Με επίκεντρο τον ασθενή μπορεί να βοηθήσει στην διάγνωση, στην ανίχνευση των συναισθημάτων, στις σωστές ...
Η πολυτροπικότητα στην επικοινωνία των εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Η χρήση πολυτροπικότητας στην επικοινωνία σε μια εταιρεία αποτελεί ένα σημαντικό
εργαλείο, με το οποίο μπορεί να διευκολυνθεί και να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα της
επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων, συμβάλλοντας ...