Search
Now showing items 1-10 of 11
Σημειωτική ανάλυση παιδικής εμπορικής διαφήμισης. Μελέτη περίπτωσης του ομίλου Υφαντής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η σημειωτική ανάλυση παιδικής εμπορικής διαφήμισης, ως μελέτη περίπτωσης του ομίλου Υφαντής. Επιλέχθηκαν δύο διαφημιστικά βίντεο: α) η πρώτη διαφήμιση του Ομίλου Υφαντής με ...
Σημειωτική ανάλυση της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και προτάσεις για την εφαρμογή της.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Η Διπλωματική Εργασία «Σημειωτική ανάλυση της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και προτάσεις για την εφαρμογή της» πραγματεύεται το καθολικό ζήτημα των δικαιωμάτων του παιδιού, όπως αυτό κωδικοποιείται στο ...
Οπτικές του Συνδρόμου Down στον Κινηματογράφο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Στην παρούσα εργασία μελετάται η αναπαράσταση του Συνδρόμου Down στον κινηματογράφο. Οι φιλμικές παραγωγές που επιλέχθηκαν είναιπροϊόντατηςευρωπαϊκήςβιομηχανίαςκινηματογράφουμε παγκόσμια απήχηση και ...
Μπύρες ελληνικής προέλευσης: Κοινωνιοσημειωτική ανάλυση των κύριων ετικετών τους (2016)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Η παρασκευή μπύρας είναι ένας κλάδος που τα τελευταία χρόνια, μετά το 2000 κυρίως, ανθίζει στην Ελλάδα. Οι μεγάλες ζυθοποιίες (μακροζυθοποιίες) εξελίσσονται και αρκετές μικροζυθοποιίες έχουν εισέλθει δυναμικά στον χώρο, ...
Ψυχολογική ανάλυση της εικονογράφησης του σχολικού εγχειριδίου, "Κοινωνική και πολιτική αγωγή", της Στ' Δημοτικού. Γνωστική και συναισθηματική ανταπόκριση των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει την συναισθηματική και γνωστική ανταπόκριση των παιδιών στην θέαση φωτογραφιών από την ρεαλιστική εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου της «Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής» της ...
Η σημειωτική κοινωνικοπολιτισμική θεωρία (Radford) και οι εφαρμογές της στο πεδίο της μαθησιακής- εκπαιδευτικής διαδικασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας, και της πληθώρας των πληροφοριακών δεδομένων, που παράγονται, κατασκευάζονται και διαχέονται με κάθε τρόπο και προς κάθε ...
Η εικόνα στο σύγχρονο ελληνικό παραμύθι (2010-2016). Σημειωτική και παιδαγωγική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)
Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι είναι το παραμύθι; Όλοι μας στα παιδικά μας χρόνια έχουμε μεγαλώσει με τις αφηγήσεις των παραμυθιών που κατά καιρούς μας έλεγε η γιαγιά. Η αξία του παραμυθιού για το παιδί έχει επισημανθεί από ...
Σημειωτική ανάλυση των ιστορικών μνημείων της πόλης της Βέροιας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη Σημειωτική Ανάλυση των Ιστορικών Μνημείων της πόλης της Βέροιας, σύμφωνα με την ερμηνευτική – εικονογραφική πρόταση του Burke. Η συγκεκριμένη πρόταση αποτελεί ερμηνευτικό εργαλείο για ...
Μελέτη περίπτωσης του βίντεο του Ken Robinson: "Changing Education Pardigms" 14-10-2010
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη περίπτωσης του βίντεο του Ken Robinson με τίτλο «Changing Education Paradigms», που προβλήθηκε στο διαδίκτυο στις 14-10-2010. Στο πολυτροπικό αυτό κείμενο παρουσιάζονται τα ...
Φεμινισμός και Διαφήμιση: Διερευνώντας τα έμφυλα στερεότυπα στην καμπάνια #whipit (LABELS AGAINST WOMEN: Don’t let labels hold you back) της Pantene
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το πώς κοινωνικά κινήματα και επιστημονικά μεθοδολογικά σχήματα,
όπως ο φεμινισμός αξιοποιούνται από τη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τη διαφήμιση της
Pantene ‘Don’t ...