Search
Now showing items 1-6 of 6
Διαφοροποίηση των στάσεων των γονέων ως προς τη συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06-17)
Η συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία στη γενική εκπαίδευση συνιστά μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, σήμερα, τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο. Σε μελέτες σχετικά με την υλοποίηση της συμπερίληψης, ...
Η αντιμετώπιση των δίγλωσσων μαθητών/τριών από τους/τις εκπαιδευτικούς της Προσχολικής Εκπαίδευσης στην επαρχία Λαγκαδά Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-12)
Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είναι παράλληλα χώρα αποστολής μεταναστών αλλά και χώρα υποδοχής μετακινούμενων πληθυσμών, προσφύγων, μεταναστών και παλιννοστούντων. Η πολυπολιτισμικότητα είναι κυρίαρχο χαρακτηριστικό της ...
Προκαταλήψεις, στάσεις και ρατσισμός των Βρεφονηπιοκόμων του Δήμου Καβάλας, απέναντι στα δίγλωσσα παιδιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-17)
Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και την υποβοήθηση της διδασκαλίας μαθητών με προβλήματα όρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)
Η παρούσα εργασία μελετά τις στάσεις και τις απόψεις των ειδικών παιδαγωγών σχετικά με την υποστήριξη των μαθητών με προβλήματα όρασης μέσω των νέων τεχνολογιών. Στη σύγχρονη εποχή η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών ...
Κόκκινη κλωστή δεμένη, σε καρότσι τυλιγμένη δωσ' της φόρα να γυρίσει, το καρότσι να κυλήσει: διερεύνηση της εικόνας των ατόμων με αναπηρία στην παιδική λογοτεχνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-14)
Η παιδική λογοτεχνία μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση της ευαισθητοποίησης, στην κατανόηση και στην αποδοχή της αναπηρίας. Εξαιτίας αυτής της επίδρασης της λογοτεχνίας στη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων σχετικά με την ...
Καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την αξιοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, σε πολυπολιτισμικές τάξεις με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09-12)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης σχετικά με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Ειδικότερα ...