Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Author "Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος"
Now showing items 1-13 of 13
-
Tο φαινόμενο του ρατσισμού μέσα στο παραμύθι «το ασχημόπαπο» του Χ.Κ Αντερσεν, ποιοτική ανάλυση και η χρήση του στην εκπαιδευτική διαδικασία
Κωστάκη, Γεωργία - Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Στην εργασία αυτή πρόκειται να αναλυθούν το θέμα του ρατσισμού καθώς επίσης και η παιδαγωγική χρησιμότητα των παραμυθιών. Αρχικά, θα αναλύσουμε το φαινόμενο του ρατσισμού ως προς την έννοιά του. Πρόκειται για ένα παγκοσμίου ... -
Δημιουργική Γραφή και Μαθηματικά στην Προσχολική Εκπαίδευση: Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής σχετικά με την Απαρίθμηση
Καραβαγγέλη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε δύο ζητήματα: στη δημιουργική γραφή και στα μαθηματικά. Δύο έννοιες που φαινομενικά έχουν αρκετές διαφορές και αποκλίνουν αρκετά η μία από την άλλη μα είναι και οι δύο τόσο ... -
Διερεύνηση βιβλιογραφικής παραγωγής παιδικού βιβλίου στην ελληνική γλώσσα σε ψηφιακή μορφή 2015-2016
Βατάλη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)4 Η πτυχιακή εργασία βασίστηκε κυρίως στο βιβλίο « Η δημιουργική γραφή στο νηπιαγωγείο», το οποίο επιμελήθηκαν η κ. Βακάλη Άννα, η κ. Μαρία Ζωγράγου- Τσαντάκη και ο κ. Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος. Το πρώτο μέρος της ... -
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο: δημιουργία ιστορίας και παραγωγή ψηφιακής αφήγησης
Ευκαρπίδου, Κυριακή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η δημιουργική γραφή είναι το γράψιμο με τρόπο δημιουργικό, εμπνευσμένο και πρωτότυπο και αποτελεί μία βιωματική εκπαιδευτική μέθοδο, η οποία σε συνδυασμό με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) εισάγουν ... -
Εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και νηπιαγωγείο: δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου στο νηπιαγωγείο
Χαμπέρη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η εργασία πραγματεύεται την αξία του παιδικού βιβλίου και συγκεκριμένα του εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου στην νηπιακή ηλικία. Αρχικά, δίνεται έμφαση στο ευρύ φάσμα της παιδικής λογοτεχνίας, την θεματολογία της και τα ... -
Η λευκή και η μαύρη σοκολάτα» (Λένα Χρηστίδη): Προσέγγιση της διαφορετικότητας μέσα από τις δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και χρήση Τ.Π.Ε. για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.
Ζιώγα, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τη δημιουργική γραφή και τη σύνδεσή της με τη διδασκαλία των λογοτεχνικών κειμένων. Αρχικά παρουσιάζεται πολύ ευσύνοπτα ένας νέος όρος, η «δημιουργική γραφή», στα πλαίσια της βιωματικής, ... -
Η χρήση του παραμυθιού στα εκπαιδευτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου
Ζιώγα, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το παραμύθι ως μέσο διδασκαλίας στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Αναφέρεται στην διδακτική αξία του παραμυθιού και στη μεγάλη προσφορά στη ζωή του παιδιού σε διάφορους τομείς ... -
Η ψυχολογία της δημιουργικής γραφής: ο συγγραφέας
Κούση, Μαρία-Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη Δημιουργική Γραφή μέσα από την οπτική γωνία της επιστήμης της Ψυχολογίας. Επιδιώκει να ορίσει μια θέαση για τον βασικό παράγοντα της γραφής, τον συγγραφέα, μέσα από το πρίσμα ... -
Μύθοι του Αισώπου. Συμβολισμοί και πρακτικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση
Βλάχου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι « Μύθοι του Αισώπου. Συμβολισμοί και Πρακτικές Εφαρμογές στην Προσχολική Εκπαίδευση». Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον μύθο γενικότερα. Έχει γίνει προσπάθεια να οριστεί τι είναι μύθος ... -
Ο σχολικός εκφοβισμός μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
Κασαπάκη, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η συγκεκριμένη εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού και στις διαστάσεις του. Επισημαίνονται, τα χαρακτηριστικά των προφίλ των θυτών, των θυμάτων καθώς και των παρατηρητών. Αναλύονται, επίσης, οι συνέπειες ... -
Οι αυτοσχέδιες ιστορίες που χρησιμοποιούν οι νηπιαγωγοί για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Κυριλλίδου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη χρησιμότητα και τον τρόπο χρήσης των αυτοσχέδιων ιστοριών στο νηπιαγωγείο. Αναλυτικότερα, με την ευρεία έννοια του όρου, οι αυτοσχέδιες ιστορίες ανήκουν στην οικογένεια των παραμυθιών. ... -
Το φαινόμενο της προσφυγιάς μέσα από ένα παραμύθι. Ανάλυση περιεχομένου eTwinning που υλοποίησαν το 8ο, 11ο νηπιαγωγείο Φλώρινας και το ολοήμερο νηπιαγωγείο Βεύης
Τσιαφκάρη, Έλλη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Το φαινόμενο της προσφυγιάς μέσα από ένα παραμύθι. Ανάλυση περιεχομένου eTwinning που υλοποίησαν το 8ο, 11ο νηπιαγωγείο Φλώρινας και το ολοήμερο νηπιαγωγείο Βεύης», περιλαμβάνει το ... -
Ώστε εγώ είμαι ο παράξενος ε;! (Μιχαήλ Σύρμω) και "Ο αληθινός Τρικεράτωψ φοβάται;" (Ηλιόπουλος Βαγγέλης). Η έννοια της διαφορετικότητας μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
Παπαδωροθέου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας της διαφορετικότητας μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με τη βοήθεια των «Σύγχρονων Τεχνολογιών» και πιο συγκεκριμένα της ...