Search
Now showing items 1-7 of 7
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στη νηπιαγωγείο (πιλοτική 2)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια εργασία καταγραφής ερευνών που έχουν γίνει γύρω από το θέμα της βιολογικής γνώσης στην προσχολική ηλικία και προτεινόμενων δραστηριοτήτων διερεύνησης θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο.
Κύριος ...
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο (πιλοτική εφαρμογή)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο, να καλλιεργηθούν οι διερευνητικές δεξιότητες των παιδιών ειδικότερα η παρατήρηση, η πρόβλεψη και ο έλεγχος των υποθέσεων προκειμένου να ανακαλύψουν ένα μήλο. Κάθε παιδί αποτέλεσε ...
Η περιβαλλοντική αξία των φυτών και η εξοικείωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τους παράγοντες που ευνοούν την ανάπτυξη των φυτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται η πρόταση περιβαλλοντικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της προσχολικής εκπαίδευσης, που έχουν ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά για την περιβαλλοντική αξία των φυτών και να τα ...
Η εικαστική αγωγή εργαλείο ανάπτυξης και καλλιέργειας της κριτικής σκέψης των νηπίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Διδασκαλία για την εξέλιξη και την εξαφάνιση των ειδών με την αξιοποίηση δραστηριοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας: δεινόσαυροι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)
Το θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας ξεκινά με τη δημιουργία της Γης και την εμφάνιση των ειδών της. Στη συνέχεια, μελετώνται οι γεωλογικές μεταβολές και πως αυτές επηρέασαν την εξέλιξη των ειδών. Ταυτόχρονα, παρουσιάζονται ...
Παιχνίδι & δημιουργικότητα στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)
Η συγκεκριμένη εργασία διερευνά συγκριτικά τον ρόλο που επιλέγει να έχει η νηπιαγωγός στις ελεύθερες δραστηριότητες, τον ρόλο που επιλέγουν οι φοιτητές να έχουν, αλλά και το πώς επιδρούν οι πρακτικές τους στο παιχνίδι των ...
Ιστορική εξέλιξη της προσχολικής αγωγής [και της διδακτικής μεθοδολογίας στο νηπιαγωγείο]. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία στο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)