Now showing items 123-142 of 146

    • Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες 

      Καδή, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ...
    • Σχεδίαση, ανάπτυξη και προώθηση μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σε WordPress για ρουχισμό 

      Καρυπίδου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ...
    • Τα Infographics ως νέα μορφή οπτικής επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή 

      Αντιμίσαρης, Γρηγόριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
      Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το φάσμα των μορφών για τη διάδοση πληροφοριών έχει επεκταθεί σημαντικά. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, αυτή η έρευνα ξεκίνησε ένα ταξίδι για να αποκρυπτογραφήσει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο: τα ...
    • Τα γραφεία τύπου και δημοσίων σχέσεων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος 

      Δημοπούλου, Αγάπη; Μωυσίδης, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-06)
      Η παρούσα μελέτη και εργασία αφορά τα Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της είναι η μελέτη της δομής και του τρόπου λειτουργίας των Γραφείων Τύπου ...
    • Τα έμφυλα στερεότυπα στις εταιρίες επικοινωνίας στην Ελλάδα 

      Σουλοβάρι, Τζέσικα; Σταματοπούλου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Στον εργασιακό χώρο συχνά παρατηρούνται στερεότυπα και διακρίσεις, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει την επαγγελματική ανάπτυξη και να επηρεάσει την καθημερινή ζωή των εργαζομένων. Το ζήτημα αυτό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο ...
    • Τα ειδησεογραφικά podcasts στην Ελλάδα και οι στρατηγικές των εκδοτών 

      Καραγιάννης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το podctasd αποτελεί μια νέα διαδικασία σε σχέση με την παρουσίαση ενημέρωσης και διασκέδασης κ.α. Στην σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί μια νέα πρακτική που δείχνει να έχει τρομερές προοπτικές εξέλιξης και τα μεγαλύτερα ...
    • Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως ερμηνευτικά εργαλεία κατασκευής ψηφιακών πολιτιστικών περιβαλλόντων 

      Ζιώγας, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αφετηρία την ιστορική αναδρομή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Χρησιμοποιήθηκε ποιοτική έρευνα για να διερευνήσουμε και να ερμηνεύσουμε το γιατί και το πως ξεκίνησαν, βασιζόμενη σε μια σειρά ...
    • Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η επίδρασή τους στις διαπροσωπικές σχέσεις 

      Νικολάου, Μαρία; Λαδίκος, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, έχει εισβάλλει στη ζωή του ανθρώπου και αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς του. Το διαδίκτυο, λοιπόν, είναι πρωταγωνιστής της ...
    • Τα ΜΜΕ ως παράγοντας επιρροής και ενίσχυσης στο φαινόμενο του σεξισμού 

      Ζυγούρη, Κωνσταντίνα; Καρανώτας, Νέστορας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-10)
      Η παρούσα εργασία διερευνά την ταυτότητα φύλου, τη διαμόρφωσή της και τον αντίκτυπό της στην κοινωνική ανισότητα. Εμβαθύνει στις διαστάσεις του βιολογικού και του κοινωνικού φύλου, αναδεικνύοντας τη σημασία τους στην ...
    • Τα χαρακτηριστικά της οπτικοακουστικής πολιτικής διαφήμισης πριν και κατά την διάρκεια της κρίσης. Οι περιπτώσεις των τριών μεγάλων κομμάτων στις εκλογές του 2009 και του 2019 

      Τούσκας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τα χαρακτηριστικά της πολιτικής οπτικοακουστικής διαφήμισης και συγκεκριμένα των τριών μεγάλων κομμάτων στην Ελλάδα, της Νέας Δημοκρατίας, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, κατά την ...
    • Το ζήτημα της μετανάστευσης: πραγματισμός ή αλληλεγγύη; μια σύγκριση των αναπαραστάσεων για τις προσφυγικές κρίσεις του 2016 και 2022 στα ελληνικά ΜΜΕ 

      Μπαρμπίδης, Χρήστος; Γιώβος, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-10)
      Η παρουσία εργασία εμβαθύνει στην απεικόνιση των μεταναστευτικών θεμάτων στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, συγκρίνοντας τον τρόπο προσέγγισης το 2016, στην κορύφωση της προσφυγικής κρίσης, με αυτές του 2022, εν μέσω γεωπολιτικών ...
    • Το παιχνίδι ως μέσο απόκτησης γνώσεων 

      Τέγος, Μιχαήλ - Νεκτάριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Το παιχνίδι αποτελεί βασική συνιστώσα της ανάπτυξης του ανθρώπου. Ο άνθρωπος μπορεί μέσα από το παιχνίδι να καλλιεργήσει σημαντικές κοινωνικές, διανοητικές και πνευματικές δεξιότητες, που μπορούν να τον βοηθήσουν να ...
    • Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ 

      Συμεωνίδης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, ...
    • Υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης των Περιφερειών 

      Κίκας, Παρασκευάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο "Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των ελληνικών Περιφερειών" χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος αφορά τα θεωρητικά ζητήματα σχετικά με το θέμα της εργασίας και στο δεύτερο μέρος ...
    • Ψευδείς ειδήσεις και Social Media: η περίπτωση του COVID-19 

      Γεωργακοπούλου, Στεφανία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Με την παγκόσμια εξάπλωση της πανδημίας COVID-19 και την αδιάλειπτη αύξηση των κρουσμάτων, η κατίσχυση της «πληροφοριακής πανδημίας» (“infodemic”), που επήλθε στο ψηφιακό περιβάλλον, ανέδειξε το ζήτημα των ψευδών ειδήσεων ...
    • Ψηφιακά μέσα και λογοτεχνία: σύγχρονες τάσεις 

      Τραϊκούδη, Κάλη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι νέες τεχνολογίες που αντιπροσωπεύουν τον 21ο αιώνα, έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε διάφορους τομείς .Ένας από αυτούς, είναι και ο τομέας του Πολιτισμού, που αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό της χώρας, αλλά ...
    • Ψηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και κινουμένου σχεδίου 

      Μπίτζου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση αρχικά του κινουμένου σχεδίου (χωροχρονικά και σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής), της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, και στη συνέχεια η παρουσίαση και πρακτική ...
    • Ψηφιακές προκλήσεις στον χώρο των εκδόσεων 

      Κιλιντάρης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Από τις πρώτες κιόλας κοινωνίες που διαμόρφωσε ο άνθρωπος, είχε την ανάγκη να εκφράσει τις επιθυμίες και τα συναισθήματα του, είτε με πράξεις είτε με λόγια. Αυτό άλλωστε, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, είναι που τον καθιστά ...
    • Ψηφιακή αποτοξίνωση: κάνοντας “διάλειμμα” από τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων 

      Ζέρβα, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2022)
      Βασικό αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι, όπως μαρτυρά και ο τίτλος, «Ψηφιακή αποτοξίνωση: κάνοντας “διάλειμμα” από τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων». Στο θεωρητικό μέρος, η εργασία αναφέρεται αρχικά στην ιστορική ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Μπετεινάκης, Χαράλαμπος; Στεργιάννης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι εκδηλώσεις έκαναν την εμφάνιση τους τα παλαιότερα χρόνια και εξελίχθηκαν ανά τους αιώνες. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η συγκέντρωση μεγάλης μάζας ανθρώπων σε ένα μέρος με σκοπό την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την ...