Now showing items 63-82 of 142

    • Η αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας στην περίοδο της πανδημίας 

      Ντάνη, Σαβίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά την περίοδο της πανδημίας. Συγκεκριμένα, η εργασία αφορά στο πλαίσιο υλοποίησης μίας ποιοτικής έρευνας μέσω της διεξαγωγής ημιδομημένων συνεντεύξεων ...
    • Η διείσδυση των ηχητικών παραγωγών (podcasts) ως νέων μορφών επικοινωνίας: απόψεις και συνήθειες των μελών της γενιάς Ζ (generation Ζ) στην Ελλάδα 

      Γαρυφάλλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Τα podcasts αποτελούν μία ραγδαία αναπτυσσόμενη μορφή επικοινωνίας τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό με την πάροδο του χρόνου. Ανήκουν στις νέες μορφές επικοινωνίας, με το ξεκίνημά τους να ορίζεται στη δεκαετία του ...
    • Η διεξαγωγή προεκλογικής καμπάνιας κομμάτων στην μεταμοντέρνα εποχή: η περίπτωση Σύριζα 2012-2015 

      Hasanllari, Kleona (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στην παρούσα εργασία αναλύεται η προεκλογική εκστρατεία που πραγματοποίησε ο Σύριζα το διάστημα 2012-2015. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο Σύριζα κατάφερε κάτι ουτοπικό καθώς μετατράπηκε από κόμμα οριακής κοινοβουλευτικής ...
    • Η ενημέρωση στην ψηφιακή εποχή: ο ρόλος των ηλεκτρονικών κοινοτήτων 

      Καρακασίδου, Ελένη - Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Οι ψηφιακές κοινότητες αποτελούν το πιο σύγχρονο μέσω μαζικής ενημέρωσης των χρηστών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή άντλησης πληροφοριών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο ...
    • Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο 

      Ακριτίδης, Λάζαρος - Πέτρος; Πάτσαλη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ...
    • Η επίδραση των social media στη διαπροσωπική επικοινωνία, κατά τη διάρκεια της καραντίνας του covid-19 στην Ελλάδα 

      Κυριάκογλου, Στυλιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-11)
      Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε σημαντικά τις κοινωνικές μας ζωές. Η αβεβαιότητα και η κοινωνική αποστασιοποίηση άλλαξαν τις συμπεριφορές των ανθρώπων και επηρέασαν τα συναισθήματα, τις καθημερινές συνήθειες και τις κοινωνικές ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην δημοκρατία 

      Στρογγυλός, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στην δημοκρατία. Αρχικά στο πρώτο κομμάτι της εργασίας, το θεωρητικό, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην σχέση και ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις συντροφικές σχέσεις. Μια ποσοτική διερεύνηση σε μεγάλο δείγμα ανθρώπων που κατοικούν στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας Γαϊτανάκης, Ανδρέας 

      Γαϊτανάκης, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τις συντροφικές σχέσεις λόγω της ζήλιας και της έλλειψης εμπιστοσύνης, προκαλώντας συγκρούσεις και μειωμένη ικανοποίηση από τη σχέση. Σκοπός της παρούσας ...
    • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) σε ανώνυμες αθλητικές εταιρείες: η περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός 

      Ηλίας, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αναφέρεται στην πρακτική όπου μια επιχείρηση, σε αυτήν την περίπτωση η αθλητική εταιρεία, αναλαμβάνει την ευθύνη για τις κοινωνικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της πέρα από τον απλό ...
    • Η ιστορία και η εξέλιξη του Champions League: παρουσίαση με την μορφή βίντεο δοκιμίου 

      Σουλάκης, Αθανάσιος; Κόκαλας, Φώτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του βίντεο δοκιμιού ως οπτικοακουστικό μέσο με τη δημιουργία ενός βίντεο δοκιμίου αφιερωμένο στο ποδόσφαιρο και τις ...
    • Η κατάθλιψη μέσα από τα μάτια ενός εφήβου 

      Ζώζουλας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της κατάθλιψης μέσα από τα μάτια ενός εφήβου. Ορίζοντας αρχικά την κατάθλιψη ως μία ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από παρατεταμένης διαρκείας συναισθήματα, όπως ...
    • Η κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα 

      Ρούσσος, Μάρκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας, των γραφικών, η εξάπλωση του Διαδικτύου και η διαδραστικότητα που παρέχει η ψηφιοποίηση έχουν κάνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα της εποχής τους. Τα ...
    • Η οπτική απεικόνιση στις ελληνικές εφημερίδες. Η περίπτωση του covid-19 

      Κουνοβέλη, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την οπτική πλαισίωση της νέας πανδημίας του Covid-19 κατά το διάστημα 01/11/2020 – 07/02/2021 από κυριακάτικα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πιο συγκεκριμένα, από τα πρωτοσέλιδά ...
    • Η παραπληροφόρηση στην δημόσια σφαίρα 

      Σαμπάνι, Αλκίντα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παραπληροφόρηση είναι ένα από τα πιο συζητημένα θέματα στη σημερινή εποχή. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η διάδοση της παραπληροφόρησης γίνεται ακόμα πιο εύκολη και μπορεί να αλλοιωθεί ακόμα πιο εύκολα, επηρεάζοντας ...
    • Η προπαγάνδα από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι και τον Ρωσοουκρανικό πόλεμο 

      Σάκκου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Από την ιστορική περιπέτεια της τότε «άγνωστης » προπαγάνδας, η οποία προσπαθούσε ακόμα και στην αρχαιότητα να κατευθύνει τις πεποιθήσεις των πολιτών και να διαμορφώνει τις συμπεριφορές του κοινού, βρισκόμαστε σε ένα συνεχώς ...
    • Η προπαγάνδα στα αθλητικά ΜΜΕ και η σχέση της με τον οπαδισμό 

      Λυμούσης, Νεκτάριος; Μιχάλαρος, Παύλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει το φαινόμενο της οπαδικής βίας, σε συνδυασμό με την επιρροή που ασκούν τα ΜΜΕ μέσω της προπαγάνδας, γεγονός που έχει αρνητική χροιά για την κοινωνία. Σε ένα πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται ...
    • Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020 

      Βόντσα, Αικατερίνη; Τσατσούλη, Δήμητρα - Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-05)
      Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας χρησιμοποιεί στρατηγικές δημιουργίας οπτικών και λεκτικών προτροπών, με στόχο την προώθηση προϊόντων μέσω της διάχυσης μηνυμάτων στο κοινωνικό σύνολο. Περιγραφές, απεικονίσεις και ...
    • Η ταινία ως μέσο μετάδοσης μηνυμάτων. Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με κοινωνικό μήνυμα. Μελέτη περίπτωσης 

      Κίσσα, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας στα πλαίσια της Ελληνικής αλλά και της Διεθνής πραγματικότητας. Έχει σαν στόχο να αναδείξει όλο το φάσμα της ενδοοικογενειακής βίας, τι συμπεριλαβαίνει, ...
    • Η χρήση των emojis στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Ρίζου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Στον ψηφιακό χώρο της επικοινωνίας, τα emoji έχουν αναδειχθεί ως ισχυρά εργαλεία που ξεπερνούν τους περιορισμούς του απλού κειμένου. Αυτά τα μικρά, πολύχρωμα σύμβολα έχουν μεταμορφώσει τη γραπτή επικοινωνία προσθέτοντας ...
    • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον έλεγχο της ποιότητας των υπηρεσιών στα εστιατόρια – εφαρμογή του μοντέλου SERVQUAL 

      Ζαμάνη, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)
      Αυτή η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη της χρήσης των κοινωνικών μέσων για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ελληνικά εστιατόρια, εφαρμόζοντας το μοντέλο SERVQUAL. Έτσι, για να επιτευχθεί ο ερευνητικός ...