Now showing items 68-87 of 157

    • Η διεξαγωγή προεκλογικής καμπάνιας κομμάτων στην μεταμοντέρνα εποχή: η περίπτωση Σύριζα 2012-2015 

      Hasanllari, Kleona (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στην παρούσα εργασία αναλύεται η προεκλογική εκστρατεία που πραγματοποίησε ο Σύριζα το διάστημα 2012-2015. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο Σύριζα κατάφερε κάτι ουτοπικό καθώς μετατράπηκε από κόμμα οριακής κοινοβουλευτικής ...
    • Η ενημέρωση στην ψηφιακή εποχή: ο ρόλος των ηλεκτρονικών κοινοτήτων 

      Καρακασίδου, Ελένη - Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Οι ψηφιακές κοινότητες αποτελούν το πιο σύγχρονο μέσω μαζικής ενημέρωσης των χρηστών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή άντλησης πληροφοριών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο ...
    • Η εξέλιξη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στην Ελλάδα, οι πτυχές των φύλων και η σχέση τους με τα κοινωνικά δίκτυα 

      Ματσούκης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η εμφάνιση, η εξέλιξη και η δομή της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο, η αρχή διεκδίκησης ίσων δικαιωμάτων και ο ανοικτός εορτασμός της διαφορετικότητας, η ...
    • Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο 

      Ακριτίδης, Λάζαρος - Πέτρος; Πάτσαλη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ...
    • Η επίδραση των social media στη διαπροσωπική επικοινωνία, κατά τη διάρκεια της καραντίνας του covid-19 στην Ελλάδα 

      Κυριάκογλου, Στυλιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-11)
      Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε σημαντικά τις κοινωνικές μας ζωές. Η αβεβαιότητα και η κοινωνική αποστασιοποίηση άλλαξαν τις συμπεριφορές των ανθρώπων και επηρέασαν τα συναισθήματα, τις καθημερινές συνήθειες και τις κοινωνικές ...
    • Η επίδραση των διαφημιστικών μηνυμάτων του facebook στον σύγχρονο καταναλωτή 

      Μουστάκα, Χριστίνα - Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Τη σημερινή εποχή το Διαδίκτυο έχει εισβάλλει για τα καλά στην καθημερινότητα του ανθρώπου καθώς έχει ανοίξει νέους δρόμους στη γνώση, στην επικοινωνία, αλλά και στο εμπόριο. Στα παραπάνω συμβάλλουν τα μέσα κοινωνικής ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην δημοκρατία 

      Στρογγυλός, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στην δημοκρατία. Αρχικά στο πρώτο κομμάτι της εργασίας, το θεωρητικό, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην σχέση και ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις διαπροσωπικές σχέσεις των νέων 

      Παλτατζή, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-06)
      Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) στις διαπροσωπικές σχέσεις των νέων ηλικίας 18-24 ετών. Στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός χρήσης των ΜΚΔ από τους νέους, οι πιο ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις συντροφικές σχέσεις. Μια ποσοτική διερεύνηση σε μεγάλο δείγμα ανθρώπων που κατοικούν στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας Γαϊτανάκης, Ανδρέας 

      Γαϊτανάκης, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τις συντροφικές σχέσεις λόγω της ζήλιας και της έλλειψης εμπιστοσύνης, προκαλώντας συγκρούσεις και μειωμένη ικανοποίηση από τη σχέση. Σκοπός της παρούσας ...
    • Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο πολίτικο μάρκετινγκ 

      Παναγιωτίδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Η ένταξη του διαδικτύου στην ζωή μας επέφερε σημαντικές αλλαγές. Η γνωριμία μας δε με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας μας. Δίπλα στον φυσικό, με διαπροσωπική επαφή, τρόπο, προστέθηκε ο εικονικός, ...
    • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) σε ανώνυμες αθλητικές εταιρείες: η περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός 

      Ηλίας, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αναφέρεται στην πρακτική όπου μια επιχείρηση, σε αυτήν την περίπτωση η αθλητική εταιρεία, αναλαμβάνει την ευθύνη για τις κοινωνικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της πέρα από τον απλό ...
    • Η ζωή σε κύκλους 

      Τσάλαϊ, Μόνικα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός κοινωνικού ντοκιμαντέρ με θέμα τον εθισμό και τίτλο “Η ζωή σε Κύκλους”. Σκοπός του ντοκιμαντέρ είναι η ανάδειξη ενός τεράστιου κοινωνικού θέματος μέσω της οπτικοακουστικής ...
    • Η ιστορία και η εξέλιξη του Champions League: παρουσίαση με την μορφή βίντεο δοκιμίου 

      Σουλάκης, Αθανάσιος; Κόκαλας, Φώτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του βίντεο δοκιμιού ως οπτικοακουστικό μέσο με τη δημιουργία ενός βίντεο δοκιμίου αφιερωμένο στο ποδόσφαιρο και τις ...
    • Η κατάθλιψη μέσα από τα μάτια ενός εφήβου 

      Ζώζουλας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της κατάθλιψης μέσα από τα μάτια ενός εφήβου. Ορίζοντας αρχικά την κατάθλιψη ως μία ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από παρατεταμένης διαρκείας συναισθήματα, όπως ...
    • Η κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα 

      Ρούσσος, Μάρκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας, των γραφικών, η εξάπλωση του Διαδικτύου και η διαδραστικότητα που παρέχει η ψηφιοποίηση έχουν κάνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα της εποχής τους. Τα ...
    • Η οπτική απεικόνιση στις ελληνικές εφημερίδες. Η περίπτωση του covid-19 

      Κουνοβέλη, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την οπτική πλαισίωση της νέας πανδημίας του Covid-19 κατά το διάστημα 01/11/2020 – 07/02/2021 από κυριακάτικα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πιο συγκεκριμένα, από τα πρωτοσέλιδά ...
    • Η παραπληροφόρηση στην δημόσια σφαίρα 

      Σαμπάνι, Αλκίντα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παραπληροφόρηση είναι ένα από τα πιο συζητημένα θέματα στη σημερινή εποχή. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η διάδοση της παραπληροφόρησης γίνεται ακόμα πιο εύκολη και μπορεί να αλλοιωθεί ακόμα πιο εύκολα, επηρεάζοντας ...
    • Η παραπληροφόρηση στην δημόσια σφαίρα 

      Κατσέλη, Αμαλία; Φλεβάρη, Καλλιόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει το φαινόμενο της παραπληροφόρησης στη δημόσια σφαίρα, εστιάζοντας στις επιπτώσεις που έχει στην κοινωνία. Ο σκοπός της έρευνας είναι να αναλύσει τους μηχανισμούς διάδοσης της παραπληροφόρησης, ...
    • Η προπαγάνδα από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι και τον Ρωσοουκρανικό πόλεμο 

      Σάκκου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Από την ιστορική περιπέτεια της τότε «άγνωστης » προπαγάνδας, η οποία προσπαθούσε ακόμα και στην αρχαιότητα να κατευθύνει τις πεποιθήσεις των πολιτών και να διαμορφώνει τις συμπεριφορές του κοινού, βρισκόμαστε σε ένα συνεχώς ...
    • Η προπαγάνδα στα αθλητικά ΜΜΕ και η σχέση της με τον οπαδισμό 

      Λυμούσης, Νεκτάριος; Μιχάλαρος, Παύλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει το φαινόμενο της οπαδικής βίας, σε συνδυασμό με την επιρροή που ασκούν τα ΜΜΕ μέσω της προπαγάνδας, γεγονός που έχει αρνητική χροιά για την κοινωνία. Σε ένα πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται ...