Now showing items 28-47 of 138

    • Δημιουργία εκπαιδευτικών ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animation. Ευαισθητοποίηση παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα αδέσποτα ζώα και το ζήτημα της υιοθεσίας 

      Κοκκοβού, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-08)
      Η ψηφιακή αφήγηση πράγματι μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό παιδαγωγικό εργαλείο που διευρύνει τις δυνατότητες της έκφρασης και της δημιουργίας στο σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα ψηφιακά ...
    • Δημιουργία εφαρμογής εικονικής περιήγησης για την παρουσίαση ιστορικών μνημείων στην περιοχή της Καστοριάς 

      Πολυζωίδης, Γεώργιος - Βενιζέλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Συστήματα που μπορούν πραγματικά να θεωρηθούν «συστήματα εικονικής πραγματικότητας» υπάρχουν από τη δεκαετία του 1960. Η εικονική πραγματικότητα είναι πράγματι ένας εναλλακτικός κόσμος γεμάτος με εικόνες που δημιουργούνται ...
    • Δημιουργία εφαρμογών μικτής πραγματικότητας με βάση την τοποθεσία για τον προϊστορικό λιμναίο οικισμό Δισπηλιού 

      Μουστάκα, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Οι εφαρμογές μικτής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά σε πολλούς τομείς όπως η διαφήμιση, η ψυχαγωγία, ο τουρισμός και η εκπαίδευση. Με εμπειρίες μικτής πραγματικότητας (MR) που βασίζονται στην τοποθεσία, ...
    • Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών μέσω GoogleEarth 

      Χάντρι, Αντρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Με την ψηφιακή επανάσταση ήρθαν στο προσκήνιο πολλές μορφές ψηφιακής τέχνης, αυτό που εξετάζει η παρούσα εργασία είναι η τέχνη της ψηφιακής αφήγησης (storytelling). Η ψηφιακή αφήγηση θεωρείται η εκμοντερνοποίηση της αρχαίας ...
    • Δημόσιες σχέσεις στην Ελλάδα: μια ιστορική αναδρομή 

      Μακρίδης, Σπυρίδων; Γεωργιάδης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Στην σημερινή εποχή οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων. Στην παρούσα εργασία, με τίτλο Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα: Μια ιστορική Αναδρομή, θα εξετάσουμε το τι ακριβώς είναι ...
    • Δημόσιες σχέσεις στον αθλητισμό: μελέτες περίπτωσης 

      Σιώζιου, Σωτηρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-12)
      Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι έννοιες των δημόσιων σχέσεων και αθλητισμού. Πιο συγκεκριμένα αναφέρονται τι προγράμματα δημοσίων σχέσεων και τι στάδια χρειάζεται ένας οργανίσμος για την επιβίωση του, ενώ αναλύεται πως ...
    • Δημοσιογραφία την εποχή του covid-19. Αλλαγές στις στάσεις και στις πρακτικές των ελλήνων δημοσιογράφων 

      Μαρακάκη, Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Οι σύγχρονες εξελιγμένες πρακτικές των Ελλήνων δημοσιογράφων έχουν πια σημαδευτεί από τις επιπτώσεις της σύγχρονης πανδημίας. Έτσι, η παρούσα εργασία είχε σκοπό να προσφέρει μια πανοραμική και ολοκληρωμένη προσέγγιση των ...
    • Διαδίκτυο των Πραγμάτων και εφαρμογές σε πραγματικά περιβάλλοντα 

      Δήμου, Μιχαήλ – Άγγελος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Το IoT έχει μακρά ιστορία και το όραμα υλοποίησης του ξεκίνησε από την εφεύρεση του Παγκόσμιου Ιστού με προσπάθειες να συνδεθούν αντικείμενα στο Διαδίκτυο να ξεκινούν από μια κάμερα και μια απλή τοστιέρα. Έκτοτε, τα ...
    • Διαδικτυακά καταστήματα πώλησης επωνύμων προϊόντων πολυτελείας: παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή 

      Νικολαΐδης, Παύλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)
      Η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην αποτύπωση του τρόπου με τον οποίο οι παράγοντες της εμπειρίας καταναλωτή σε online καταστήματα μόδας πολυτελείας, όπως Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma κ.α., επηρεάζουν τη συμπεριφορά ...
    • Διαδικτυακός εκφοβισμός εν μέσω κορονοϊού 

      Αραμπατζόγλου, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Στην συγκεκριμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση, μελετάται η αιτιώδης σχέση μεταξύ των μεταβλητών της παραβατικής συμπεριφοράς και επιθετικής διάθεσης μέσω διαδικτύου, κατά την περίοδο του εγκλεισμού από την πανδημία του COVID-19. ...
    • Διαδραστικά βιβλία που «ζωντανεύουν»: δημιουργία εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για παιδιά δημοτικού 

      Δέλκου, Κυριακή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας, ως διαφορετική στο είδος των έως τώρα τεχνολογιών, χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο, κάτι που την καθιστά σημαντική γιατί επρόκειτο για μια τεχνολογία που μπορεί να ...
    • Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και επικοινωνία με τα ΜΜΕ 

      Σμπιλίρη, Ειρήνη - Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Ο τομέας της διαχείρισης των κρίσεων έχει ανθήσει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της συνεχούς εμφάνισης επιχειρηματικών κρίσεων και για το λόγο αυτό είναι καίριας σημασίας να ληφθούν δράσεις που κάμπτουν την κρίση. ...
    • Διερεύνηση αντιλήψεων για την επίδραση των ψηφιακών μέσων στις ενδοοικογενειακές σχέσεις 

      Πετρίδης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Η παρούσα προπτυχιακή εργασία, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστοριά, εμβαθύνει στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη δυναμική της οικογένειας. ...
    • Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από ελληνικές επιχειρήσεις 

      Ξενίδης, Αντώνιος; Δριστέλλας, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλο και περισσότερες εταιρείες και είναι ευρέως αποδεκτή από την κοινωνία. Οι εταιρείες, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας, αποδεικνύουν τον κοινωνικά υπεύθυνο ...
    • Έμφυλη βία και ΜΜΕ: αναπαράσταση των γυναικοκτονιών στα ελληνικά ΜΜΕ 

      Στατήρα, Ανθή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-10)
      Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση των αναπαραστάσεων της έμφυλης βίας στα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, διερευνάται το φαινόμενο των γυναικοκτονιών στην ελληνική κοινωνία, και η πλαισίωσή του ...
    • Έξυπνη και βιώσιμη πόλη: τάσεις και προοπτικές 

      Σωτηριάδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της σημασίας των έξυπνων και βιώσιμων πόλεων, και η παρουσίαση τάσεων και προοπτικών με την μελέτη περίπτωσης ορισμένων πόλεων. Αρχικά, μελετώνται ο ορισμός της βιώσιμης ...
    • Εθνικισμός και ιδεολογικές λειτουργίες στον κινηματογράφο και σε τηλεοπτικές σειρές 

      Χασάι, Συριάν (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθούν τα τηλεοπτικά σίριαλ και οι κινηματογραφικές ταινίες που προβάλλουν εθνικιστικές και ιδεολογικές λειτουργίες. Η μελέτη περίπτωσης της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση ...
    • Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth. Δημιουργία έργου για τουριστική προβολή 

      Mελιοπούλου, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Ο τουρισμός δέχεται την προσφορά της εικονικής πραγματικότητας (VR), η οποία μέσω των πολλών χρήσιμων εφαρμογών φέρεται να αξίζει την προσοχή από τους περισσότερους επαγγελματίες και ερευνητές του τουρισμού. Με την εξέλιξη ...
    • Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth και δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων 

      Γκαντσίδου, Γεωργία; Παυλίσεβιτς, Καρολίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ψηφιακή αφήγηση θα μπορούσε να έχει χαρακτηριστεί ως μία μορφή τέχνης, αφού αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης συναισθημάτων και βιωμάτων του ανθρώπου μέσα από την εικόνα, το βίντεο και τον ήχο. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η ...
    • Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση δημιουργώντας περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας με το Mozilla Hubs για εκπαιδευτικούς σκοπούς 

      Φαρμάκης, Οδυσσέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Η εικονική πραγματικότητα είναι μία τεχνολογία η οποία αναπαριστά ένα ρεαλιστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί χωρίς όμως να βλέπει τον πραγματικό κόσμο γύρω του. Η επαυξημένη πραγματικότητα, ως ...