Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 1066-1085 of 1525
-
Οι απεικονίσεις των ατόμων με αναπηρία στο σύγχρονο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Η αξιοποίηση λογοτεχνικών κειμένων με χαρακτήρες με αναπηρία, μπορεί να συμβάλλει στην μείωση των προκαταλήψεων και της περιθωριοποίησης και επιπρόσθετα, στην ενίσχυση ανακριβών πεποιθήσεων και στερεοτύπων διαιωνίζοντας ... -
Οι απόψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για το βίωμα συμμετοχής τους στη διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-12)Το θεωρητικό πλαίσιο της παρούσας έρευνας κινείται γύρω από το δικαίωμα του παιδιού να ακουστεί, άλλα και να ληφθεί σοβαρά η γνώμη του. Η συγκεκριμένη εργασία αφορά στη συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία ... -
Οι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Το κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University ... -
Οι απόψεις του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη για την Παιδεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις βασικές απόψεις για την παιδεία δύο σπουδαίων φιλοσόφων, του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Αναπτύσσονται, αρχικά, οι απόψεις του Πλάτωνα περί παιδεία τονίζοντας την ηθικοποίηση των πολιτών ... -
Οι απόψεις του Πλάτωνα στην εκπαίδευση και η εφαρμογή τους στο σήμερα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις απόψεις του Πλάτωνα για την εκπαίδευση και κατά πόσο οι απόψεις του εφαρμόζονται και στη σημερινή εποχή και κυρίως στο Νηπιαγωγείο. Αρχικά, παρουσιάζονται η ζωή, οι θεωρίες αλλά και το ... -
Οι απόψεις του Σωκράτη για την αρετή και την αναζήτηση της αλήθειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-04)Η πτυχιακή μου εργασία, έχει ως θέμα τον φιλόσοφο Σωκράτη, καθώς και τις απόψεις του για την αρετή, αλλά και την επίμονη αναζήτηση της αλήθειας. Ο Σωκράτης σαν σπουδαίος φιλόσοφος της εποχής του, προσδιορίζει το περιεχόμενο ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε διαπολιτισμικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τις αρχές, τις στρατηγικές-πρακτικές, τα εμπόδια εφαρμογής της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, καθώς και το ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη χρήση του παραμυθιού στη μαθησιακή διαδικασία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Τα παραμύθια κατέχουν εξέχουσα θέση στην ζωή του κάθε παιδιού. Και αυτό γιατί το παραμύθι συμβάλλει στην ανάπτυξη του παιδιού αλλά και στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του. Μέσα από ένα παραμύθι το παιδί μπορεί να ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για την αναγνώριση και τη διαχείριση παιδιών με Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Το ζήτημα της ειδικής αγωγής είναι ένα ζήτημα που τείνει να απασχολεί, αν όχι όλους, τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι μέσα από βιβλιογραφική αλλά και ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για το Αναλυτικό Πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως τίτλο <<Οι απόψεις των νηπιαγωγών για το Αναλυτικό Πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης>>. Τα μέρη από τα οποία αποτελείται είναι δύο. Στο πρώτο μέρος υπάρχουν πέντε κεφάλαια. Το πρώτο ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τον διαφοροποιημένο τρόπο μάθησης σε παιδιά με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διεξήχθη στο παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών του πανεπιστημίου Φλώρινας με θέμα την ειδική αγωγή. Είναι ερευνητική και εστιάζει στις απόψεις των νηπιαγωγών για τον διαφοροποιημένο τρόπο μάθησης σε ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών της παράλληλης στήριξης για τον τρόπο εφαρμογής και την αποτελεσματικότητα της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η συνδιδασκαλία (co-teaching) με τη μορφή της παράλληλης στήριξης (parallel support) στην Ελλάδα αποτελεί ένα σχετικά πρόσφατο μοντέλο ειδικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ... -
Οι απόψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διατροφής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Οι διατροφικές επιλογές κατά την παιδική ηλικία συμβάλλουν καταλυτικά στην υγεία και στην ανάπτυξη όχι μόνο στο άμεσο, αλλά και στο μακρινό μέλλον. Ωστόσο, αυτές οι συνήθειες εκτός από την υγεία, επηρεάζουν σημαντικά και ... -
Οι Απόψεις των Πολιτών για την Επικοινωνία τους με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η παρούσα εργασία με θέμα «Οι Απόψεις των Πολιτών για την Επικοινωνία τους με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης» έχει στόχο να εξετάσει το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που παρέχει η Τοπική ... -
Οι Απόψεις των Υποψήφιων Εκπαιδευτικών για την Παιδική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι πεποιθήσεις των υποψήφιων νηπιαγωγών για την παιδική ηλικία κατά την είσοδό τους στο μάθημα της Προσχολικής Παιδαγωγικής και πώς αυτές διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Σκοποί ... -
Οι απόψεις των φοιτητών για την Πρακτική Άσκηση στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εκπόνησης πτυχιακής εργασίας για της ανάγκες λήψης πτυχίου του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Εξετάζει τις ... -
Οι απόψεις των φοιτητών για το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η έννοια της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες καθώς και ο ρόλος και η σημασία του εκπαιδευτικού.Γίνεται βιβλιογραφική αναφορά με σκοπό να αποσαφηνιστεί ο ορισμός τους. Πραγματοποιείται ... -
Οι απόψεις των φοιτητών για τον Οδηγό Σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εκπόνησης πτυχιακής εργασίας για τις ανάγκες λήψης πτυχίου του Τμήματος Νηπιαγωγών Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Εξετάζει τις απόψεις ... -
Οι απόψεις των φοιτητών και φοιτητριών για την διεμφυλικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών και των φοιτητριών για την διεμφυλικότητα. Η εργασία διαχωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο αναφορικά ... -
Οι απόψεις των φοιτητών/τριών για την εξ αποστάσεως διδασκαλία του μαθήματος «Πρακτική Άσκηση: Παρατήρηση- Αναστοχασμοί» β’ έτους στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης (COVID-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Η παρούσα έρευνα εκπονήθηκε στο πλαίσιο της πτυχιακής μου εργασίας και αφορά στις απόψεις των φοιτητών/τριών σχετικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία του μαθήματος «Πρακτική Άσκηση: Παρατήρηση- Αναστοχασμοί» β’ ...