Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 926-945 of 1525
-
Μεσαιωνικά κάστρα σε όλη την Ελλάδα. Η περίπτωση του Κάστρου Ηλείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η παρουσίαση των ανά τόπους φρουρίων και κάστρων που υπάρχουν στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο, ενώ ιδιαίτερη αναφορά θα πραγματοποιηθεί στο Κάστρο Χλεμούτσι του Δήμου ... -
Μεσοπόλεμος στην Ελλάδα και “ροζ” λογοτεχνία – Κοινωνικές αναπαραστάσεις
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-04-18)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανίχνευση κοινωνικών αναπαραστάσεων μέσα από την παραλογοτεχνία και ειδικότερα την αισθηματική παραλογοτεχνία της εποχής του μεσοπολέμου στην Ελλάδα, από το 1926 έως το 1932. Το υλικό ... -
Μετάβαση από το Ολοήμερο Σχολείο Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), στο Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (ΕΤΟΔΣ) : απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία μελετά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του θεσμού του ολοήμερου σχολείου. Πιο συγκεκριμένα ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη μετάβαση ... -
Μεταγράφοντας τον Πιραντέλο στον κινηματογράφο: Μια επισκόπηση και μια δοκιμή
(2023-11-27)Αντικείμενο επεξεργασίας και μελέτης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διασκευή διηγήματος σε οπτικοακουστική αφήγηση. Της διασκευής προηγείται η μελέτη μιας περίπτωση διασκευής μεταφοράς διηγημάτων στον ... -
Μετανάστες Δεύτερης Γενιάς στην Ελλάδα: Κινητικότητα και Διεθνικότητα στην εποχή της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: Μετανάστες δεύτερης γενιάς στην Ελλάδα: κινητικότητα και διεθνικότητα στην εποχή της κρίσης. Το πρώτο μέρος αποτελείται από μια λεπτομερή βιβλιογραφική ανασκόπηση. ... -
Μετανάστες – Πρόσφυγες: Η ένταξη των παιδιών στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, το δικαίωμα τους στην εκπαίδευση και ο ρόλος του/της νηπιαγωγού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-09)Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση στην Ελλάδα άλλαξε σημαντικά με τη συνεχή εισροή παιδιών προσφύγων και μεταναστών στα σχολεία της χώρας. Με αυτόν τον τρόπο, πρόσφατα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εφάρμοσε μια ... -
Μετανάστευση Ελλήνων στο εξωτερικό κατά τις δεκαετίες 1950- 1970. Μια αποτύπωση της μεταναστευτικής εμπειρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Τον 20ο αιώνα η Ελλάδα υπήρξε χώρα αποστολής μεταναστών. Πριν από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ο κυριότερος προορισμός των μεταναστών ήταν η ΗΠΑ, η μεγαλύτερη ροή όμως σημειώθηκε μεταπολεμικά προς τις χώρες της ... -
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Στην παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται το θέμα: «Μετανάστες δεύτερης γενιάς και η πολιτογράφησή τους στην Ευρώπη». Αρχικά, γίνεται μια σύντομη παράθεση των βασικών εννοιών που αφορούν το θέμα μας, όπως είναι η μετανάστευση, ... -
Μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδας: μετανάστες γονείς και τα παιδιά τους μιλούν για θέματα γλώσσας και ταυτότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση και την καταγραφή των απόψεων των μεταναστών γονέων και φοιτητών αλβανικής καταγωγής σε θέματα που αφορούν την επιλογή και χρήση της γλώσσας, τη διγλωσσική ανάπτυξη ... -
Μετασχηματίζοντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενός βρεφονηπιακού σταθμού μέσω της έρευνας - δράσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα έρευνα έχει ως αντικείμενο τη μελέτη μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη συμμετοχή των παιδιών στη λήψη αποφάσεων αρχικά σχετικά με το ελεύθερο παιχνίδι και στη συνέχεια σχετικά με την οργανωμένη δραστηριότητα ... -
Μεταφράζοντας τη Θαυμαστή Πραγματικότητα στα διηγήματα του Alejo Carpentier
(2022-12-05)Η λογοτεχνική μετάφραση αποτελεί μιαν άκρως δημιουργική διαδικασία. Αντιμέτωπος με ένα λογοτεχνικό κείμενο, ο μεταφραστής ακολουθεί μια παλινδρομική πορεία ανάμεσα στην ανάγνωση, την ερμηνεία και τη γραφή, προσπαθώντας να ... -
Μη λεκτική επικοινωνία: Διερεύνηση της γλώσσας του σώματος του πρωθυπουργού στα διαγγέλματά του για την πανδημία του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η γλώσσα του σώματος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα διαγγέλματα που απηύθυνε προς τον ελληνικό λαό την περίοδο της πανδημίας από τον Covid-19. Αρχικά, μελετήθηκε ... -
Μη-λεκτικά στερεότυπα εκπαιδευτικών απέναντι σε μαθητές/μαθήτριες Ρομά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Οι μαθητές Ρομά αποτελούν μία κοινωνική ομάδα που συχνά αντιμετωπίζει την περιθωριοποίηση τόσο από την κοινωνία γενικότερα όσο και από το σχολικό περιβάλλον. Τα παιδιά Ρομά χαρακτηρίζονται από χαμηλές σχολικές επιδόσεις ... -
Μία μετα-ανάλυση επιστημονικών άρθρων σε σχέση με την κώφωση ως μορφή διγλωσσίας: ζητήματα κουλτούρας και γραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-04-01)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της έννοιας της κώφωσης ως μορφής διγλωσσίας και των μέσων, τεχνικών και τρόπων εκπαίδευσης των παιδιών με προβλήματα ακοής. Στόχος ήταν να πραγματοποιηθεί μία ... -
Μία μουσικοκινητική μέθοδος μέσα από ένα παραμύθι και η χρήση του στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η μουσική αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της δραστηριότητας του ανθρώπου και αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης. Τον συνοδεύει σε κάθε στιγμή της ζωής του, από τη βρεφική ακόμη ηλικία, κατά την οποία ... -
Μια αφήγηση για την εξοικείωση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας με τον νανόκοσμο: η άποψη των Νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-12)Η Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία (Ν-ΕΤ) αποτελεί ένα διεπιστημονικό κλάδο που στοχεύει να αξιοποιηθεί σε καινοτομίες που αφορούν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα Νανοτεχνολογίας έχουν κατακλύσει ... -
Μια εμπειρική προσέγγιση για τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η εποχή στην οποία ζούμε είναι γνωστή και αναφέρεται ως ψηφιακή εποχή. Στην εποχή αυτή η τεχνολογία αλλάζει και αναπτύσσεται ταχέως. Οι ψηφιακοί πολίτες πρέπει να διαθέτουν εκτεταμένες δεξιότητες, γνώσεις, πρόσβαση στο ... -
Μια κοινωνιογλωσσική προσέγγιση της ταινίας κινουμένων σχεδίων (Animation): Εγώ, ο Κολοκυθάκης (Ma vie de courgetti) και διδακτική πρόταση αξιοποίησης της ταινίας στην Πέμπτη δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Η κινούμενη εικόνα είναι σημαντική επειδή μας κάνει να είμαστε σε θέση να λέμε ιστορίες, να επικοινωνούμε συναισθήματα και ιδέες με έναν μοναδικό, εύκολο στην αντίληψη τρόπο, που τόσο τα μικρά παιδιά όσο και οι ενήλικες ... -
Μια κριτική προσέγγιση των Αναλυτικών Προγραμμάτων για την ελληνική ως 2η/ ξένη γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-16)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει, να παρουσιάσει και να συγκρίνει τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) που αφορούν την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό παρουσιάζοντας παράλληλα και τη διδασκαλία της ... -
Μισές Ζωές»: Πρόταση Ανάπτυξης μίας Καθημερινής Δραματικής Τηλεοπτικής Σειράς
(2024-06-27)Περίληψη Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της δημιουργίας μιας καθημερινής τηλεοπτικής σειράς στην Ελλάδα με αναφορά στο σήριαλ «Η Μάγισσα» και στη συνέχεια η παρουσίαση ενός πιλοτικού επεισοδίου ...