Search
Now showing items 1-9 of 9
Η διδασκαλία του μαθήματος της ελληνικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας την εποχή της πανδημίας. Απόψεις νηπιαγωγών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διδασκαλία του μαθήματος της ελληνικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας κατά τη διάρκεια της εποχής της πανδημίας. Θα γίνει διερεύνηση στο πώς επηρεάστηκε σε γενικό επίπεδο η ...
Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών της Γλωσσικής Διδασκαλίας στο Νηπιαγωγείο από το 1980 έως Σήμερα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής εκπαίδευσης από το 1980 μέχρι σήμερα. Ειδικότερα επιχειρείται, η παρουσίαση της γλωσσικής διδασκαλίας εξελικτικά με την παρουσίαση ...
Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού προσχολικής ηλικίας στα εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά προγράμματα κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών δομών λόγω της υγειονομικής κρίσης Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Η παρούσα έρευνα εκπονήθηκε στο πλαίσιο της πτυχιακής μου εργασίας και αφορά στις απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον ρόλο τους στα εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά προγράμματα κατά την περίοδο αναστολής ...
Το παιχνίδι ως πλαίσιο μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Το παιχνίδι αποτελεί μια από τις βασικότερες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας και μια από τις κύριες πηγές μάθησης. Μέσα από έρευνες έχει αποδειχθεί ότι παρέχει στα παιδιά μια πληθώρα από οφέλη και ...
Ο χώρος της σχολικής τάξης του νηπιαγωγείου εν μέσω υγειονομικής κρίσης Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι: «ο χώρος της σχολικής τάξης του νηπιαγωγείου εν μέσω υγειονομικής κρίσης Covid-19». Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα με σκοπό α) την καταγραφή των αλλαγών στη ...
Πρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Το Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ...
Διδασκαλία Ελληνικών στο Νηπιαγωγείο σε παιδιά με Μεταναστευτική Βιογραφία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)
Σε αυτή την εργασία αναλύουμε την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο σε παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία. Ένα θέμα πολύ επίκαιρο για την Ελλάδα, καθώς έχουν έρθει πολλοί μετανάστες στη χώρα μας. Η παιδεία, ...
Ένα παιχνίδι Δημιουργικής Γραφής: Από το παραμύθι της Σταχτοπούτας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Στόχος αυτής της εργασίας είναι να προσδιορίσει την έννοια της Δημιουργικής Γραφής μέσα από το παραμύθι, όπως καθόρισε όταν τα νήπια σχεδιάζουν τα δικά τους κείμενα ομαδοσυνεργατικά αποκτώντας ρόλο συγγραφέα και παράλληλα, ...
Το δημιουργικό σχολείο: Η δημιουργική γραφή στα πολιτιστικά προγράμματα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022-09)
Στην παρούσα Πτυχιακή εργασία επιχειρείται ο προσδιορισμός του όρου της
Δημιουργικής Γραφής και παρουσιάζεται η διδασκαλία της στην Εκπαίδευση. Στη
σύγχρονη εποχή, γίνεται πλέον αποδεκτή η θεραπευτική και εκφραστική αξία ...