Search
Now showing items 1-10 of 10
Επιδόσεις, Δυνατότητες και Παράγοντες που Επιδρούν στην Επίλυση Προβλήματος από Μαθητές Λυκείου: Μια Διερεύνηση με Ρεαλιστικά Προβλήματα του Προγράμματος Pisa
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
Κάθε τρία χρόνια, ο ΟΟΣΑ πραγματοποιεί τον διαγωνισμό PISA (Programme for International Student Assessment) για να αξιολογήσει την ικανότητα μαθητών ηλικίας 15 ετών από όλο τον κόσμο, να χρησιμοποιούν επιτυχώς τα μαθηματικά ...
Διερεύνηση στη χρήση νοερών υπολογισμών κατά την επίλυση γραπτών λεκτικών προβλημάτων προσθετικής και πολλαπλασιαστικής δομής από μαθητές της Γ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η εισαγωγή των μαθητών του Δημοτικού στους γραπτούς αλγόριθμους περιορίζει τη χρήση των νοερών υπολογισμών, καθώς οι μαθητές τείνουν να χρησιμοποιούν τους παραδοσιακούς αλγόριθμους ακόμη και για πολύ απλές πράξεις. Στην ...
Η σχέση της υπολογιστικής εκτίμησης με την επίλυση μαθηματικού προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός να εξετάσει την ικανότητα παιδιών και ενηλίκων στην υπολογιστική εκτίμηση και την επίλυση προβλήματος και αφετέρου να ελέγξει την ύπαρξη σχέσης ανάμεσα στις δύο ικανότητες. Για τον ...
Η εξέλιξη του φαινομένου της ασκησιολογίας στην Ελληνική μαθηματική εκπαίδευση και οι επιπτώσεις του στη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η γένεση και η εξέλιξη του φαινομένου της ασκησιολογίας στην Ελληνική μαθηματική εκπαίδευση και οι επιπτώσεις που αυτό έχει στη διδασκαλία και μάθηση των μαθηματικών. Αρχικά, ...
Μαθητές με διακρίσεις και επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-09)
Στην εργασία αυτή ερευνώνται τα χαρακτηριστικά που εμφανίζουν μαθητές με διακρίσεις σε διαγωνισμούς μαθηματικών κατά τη διάρκεια επίλυσης προβλημάτων «εκτός ρουτίνας» ή «ανοιχτού τύπου» και η σύνδεση των χαρακτηριστικών ...
Ικανότητες μαθητών Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-01)
Σκοπός της παρούσας εμπειρικής μελέτης ήταν να καταγράψει τις ικανότητες μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικών Σχολείων, οι οποίοι συμμετείχαν σε Μαθηματικό Διαγωνισμό, όσον αφορά την αντιμετώπιση προβλημάτων με ρητούς ...
Μαθηματικές εντάσεις εκπαιδευτικών κατά την επίλυση προβλημάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)
Έχει παρατηρηθεί σε εργαστήρια επαγγελματικής ανάπτυξης για επίλυση
προβλημάτων, η δημιουργία έντασης σε εκπαιδευτικούς όταν αποτυγχάνουν στην
επίλυση ενός προβλήματος που οι ίδιοι θεωρούσαν εντός των δυνατοτήτων τους. ...
Μαθηματικά προβλήματα και επίλυση μαθηματικού προβλήματος στα σχολικά εγχειρίδια των μαθηματικών της Δ' τάξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-10)
Τα σχολικά εγχειρίδια αποτελούν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο προβλεπόμενο και στο εφαρμοσμένο πρόγραμμα σπουδών. Είναι το κύριο διδακτικό εργαλείο του εκπαιδευτικού, αλλά και των μαθητών και συντελούν πρωταγωνιστικό ...
Αναπαραστάσεις σε κάθε στάδιο επίλυσης του προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-10)
Τα Μαθηματικά είναι μια επιστήμη που χαρακτηριστικά και στρατηγικές της διέπουν πολλές εκφάνσεις της ρουτίνας και ζωής μας. Ιδιαίτερα στη σχολική ζωή των παιδιών-μαθητών κατέχει ένα σημαντικό κομμάτι της μαθησιακής εξέλιξής ...
Η σχέση της υπολογιστικής εκτίμησης με την επίλυση προβλήματος σε παιδιά Β’ και Δ’ δημοτικού»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-07)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός να εξετάσει την ικανότητα υπολογιστικής
εκτίμησης και την ικανότητα επίλυσης προβλήματος σε μικρά παιδιά και αφετέρου να
διερευνήσει την ύπαρξη σχέσης ανάμεσα στις δύο ικανότητες. ...