Search
Now showing items 1-10 of 12
Χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών στην Εκπαίδευση Μελλοντικών Δασκάλων: Σχηματικοί Αριθμοί στο Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ζήτημα της μετάβασης από τον αριθμητικό στο αλγεβρικό τρόπο σκέψης, διεργασία η οποία χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ως κρίσιμη για το άτομο, σύμφωνα με την βιβλιογραφία καθώς αρκετές είναι ...
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις της Ευκλείδειας γεωμετρίας με αξιοποίηση ιστορικών κειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα αποτελέσματα που επέφερε στη μάθηση, στις στάσεις και αντιλήψεις των μαθητών / τριων της Α΄ Λυκείου η εισαγωγή της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία της θεωρητικής ...
Διδασκαλία και μάθηση γραμμικών συστημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με χρήση της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία αφορά σχεδιασμό διδακτικής παρέμβασης με στόχο την
ανάπτυξη δομικής αντίληψης της έννοιας του γραμμικού συστήματος μέσα από την
εμφάνισή και ανάπτυξη τους στους πολιτισμούς των Βαβυλωνίων, Αιγυπτίων,
Ελλήνων, ...
Η Διδασκαλία του Λόγου και της Αναλογίας σε Μαθητές Στ' Δημοτικού με τη Χρήση ενός Ιστορικού Εργαλείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να πραγματοποιήσει μια γεωμετρική διδακτική προσέγγιση των Λόγων και Αναλογιών, σε 23 μαθητές Στ΄Δημοτικού, με τη βοήθεια των Μαθηματικών Χώρων Εργασίας και τη χρήση ενός ιστορικού ...
Πεποιθήσεις των δασκάλων για τη διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία των μαθηματικών του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-11)
Τα τελευταία χρόνια η χρήση της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία τους, έχει γίνει ένα δημοφιλές αντικείμενο έρευνας. Υπάρχουν διάφορα επιχειρήματα που υποστηρίζουν την ενσωμάτωση αυτή, αλλά και διάφορες ενστάσεις ...
Ο ρόλος των προβλημάτων στην οικοδόμηση των εννοιών της ανάλυσης : μια ιστορικο-διδακτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
Οι βασικές έννοιες της Ανάλυσης όπως το όριο, η παράγωγος και το ορισμένο ολοκλήρωμα διδάσκονται στο Λύκειο και οι μαθητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εννοιολογική κατανόησή τους. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ...
Διδασκαλία των Λογαρίθμων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με Ιστορική Προοπτική
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-01)
Η παρούσα εργασία αφορά διδακτική παρέμβαση με στόχο την ανάπτυξη δομικής
αντίληψης της έννοιας του λογαρίθμου και της λογαριθμικής συνάρτησης, στα
πλαίσια του Προγράμματος Σπουδών του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος. ...
Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στα ζητήματα διδακτικής αξιοποίησης της Ιστορίας των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Η χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη διδασκαλία τους έχει γίνει ένα δημοφιλές αντικείμενο έρευνας τα τελευταία χρόνια. Διάφορα επιχειρήματα έχουν διατυπωθεί για την υποστήριξη της ενσωμάτωσης αυτής και διάφοροι τρόποι ...
Η ιστορία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας ως εργαλείο για την αναβάθμιση της διδασκαλίας του μαθήματος. Μία διερεύνηση των στάσεων των μαθητών
(2021)
Τα τελευταία χρόνια στη μαθηματική κοινότητα παρατηρείται έντονος προβληματισμός ως προς τη θέση που κατέχει το μάθημα της Ευκλείδειας Γεωμετρίας μέσα στην Ελληνική Εκπαίδευση. Θεωρείται, επομένως, σημαντική η αναζήτηση ...
Πεποιθήσεις των καθηγητών Γυμνασίου για τη διδακτική αξιοποίηση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών του Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2019-10)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σημαντική αύξηση των ερευνών σχετικά με τη
χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη μαθηματική εκπαίδευση. Η εισαγωγή της
Ιστορίας στη μαθηματική εκπαίδευση δεν είναι κάτι καινούργιο, ...