Browsing Ιδρυματικό Καταθετήριο by Title
Now showing items 1882-1901 of 4629
-
Η έννοια του κλάσματος στα σχολικά εγχειρίδια των μαθηματικών της Γ' και της Δ' τάξης του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Τα σχολικά εγχειρίδια αποτελούν τη βασική γέφυρα ανάµεσα στο αναλυτικό πρόγραµµα και την εφαρµογή της διδασκαλίας µέσα στη σχολική τάξη και συχνά λειτουργούν ως στήριγµα του εκπαιδευτικού για τον σχεδιασµό και τη ... -
Η έννοια του νοσταλγικού marketing και η θέση του στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-03)Η πτυχιακή εργασία ασχολείται με τις έννοιες και τις θέσεις του νοσταλγικού marketing στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες. Αρχικά, αναλύεται το νοσταλγικό marketing ως διακριτή στρατηγική του marketing που βρίσκεται ... -
Η έννοια του παιδιού στην ποίηση της Κατερίνας Γώγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε την ποίηση της Κατερίνας Γώγου εστιάζοντας ιδιαίτερα στην ξεχωριστή της προσωπικότητα με βάση την οποία εξέφραζε με έναν ιδιάζοντα τρόπο τις σκέψεις και τα συναισθήματά της, αποτυπώνοντάς ... -
Η Έννοια του Πολιτικού στον Αριστοτέλη: Πολιτικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Αν θελήσει κάποιος να ασχοληθεί με την έννοια της πολιτικής στην αρχαιότητα, θα πρέπει οπωσδήποτε να μελετήσει πρώτα, την ιδιότυπη αυτή οργάνωση συμβίωσης, που οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν «πόλις». Είναι αλήθεια ότι ... -
Η έννοια του σοφού στην αρχαία εποχή με έμφαση στην ελληνιστική περίοδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύει τον ορισμό του σοφού ανθρώπου πριν και μετά από την σωκρατική θεωρία, δίνοντας έμφαση στην εποχή των Στωικών και των θέσεων του Επίκτητου. Η βασικότερη διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών, ... -
Η ένταξη των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.) στο ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύονται οι προϋποθέσεις της ένταξης των νηπίων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο . Το βασικό ερώτημα είναι τι πραγματικά συμβαίνει στην πράξη στην Ελληνική κοινωνία και ... -
Η ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξη και οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με τους συμμαθητές τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί στην μελέτη των κοινωνικών σχέσεων και αλληλεπιδράσεων που διαδραματίζονται μεταξύ των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (εεα) και των συμμαθητών τους στην τάξη του γενικού σχολείου. ... -
Η Έξοδος του Μεσολογγίου: Σημειωτική Ανάλυση Πινάκων & Κειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η σημειωτική ανάλυση οπτικών και κειμενικών πηγών που αφορούν το γεγονός της Εξόδου του Μεσολογγίου. Αντικείμενα ανάλυσης αποτελούν α) έντεκα πίνακες της Εξόδου που ... -
Η έξυπνη Εξειδίκευση και οι προ-εμπορικές δημόσιες συμβάσεις στη Δυτική Μακεδονία
(Αναστασιάδης Στέφανος, Κοκολιός Αγαμέμνων, 2012-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε βάσει του προγράμματος Increasing Knowledge Transfer and Innovation in the MEDiterranean area - IKTIMED που εντάσσεται στα Ευρωπαϊκά προγράμματα όπου συμμμετέχει και το Πανεπιστήμιο ... -
Η Εβραϊκή Κοινότητα των Ιωαννίνων: Μετάδοση γλώσσας και παράδοσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Περίληψη Η συγγραφή της παρούσας εργασίας βασίστηκε κατά κύριο λόγο στη βιβλιογραφική έρευνα και τη συνέντευξη. Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, είναι να πληροφορήσει τους αναγνώστες για την Εβραϊκή Κοινότητα ... -
Η εγκαταλελειμμένη βιομηχανική υποδομή στην περιοχή της Εορδαίας ως περιβαλλοντικό πρόβλημα. Μια μελέτη απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Στην εργασία που ακολουθεί γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων των εκπαιδευτικών για τοπικά περιβαλλοντικά προβλήματα που προκλήθηκαν από τις ανενεργές βιομηχανικές εγκαταστάσεις. Η περιοχή μελέτης είναι ο Δήμος ... -
Η εγκληματικότητα των νέων στην σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)Περίληψη Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση και διερεύνηση της εγκληματικότητας των ανηλίκων. Αυτό το κοινωνικό φαινόμενο είναι υπαρκτό σε όλες τις χώρες του κόσμου και αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το να αναγνωριστούν ... -
Η Εθνική Αντίσταση στο νομό Αχαϊας: ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί σε τοπικό επίπεδο, η εθνική αντίσταση του νομού Αχαΐας, να δοθεί μια γενική εικόνα της κατάστασης κατά την περίοδο της κατοχής και της αντίστασης και να προταθεί μια διδακτική ... -
Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα από τις αρχές έως τα μέσα του 20ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε μια αναλυτική περιγραφή λειτουργίας και οργάνωσης του επιστημονικού κλάδου της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα την περίοδο από τις αρχές έως τα μέσα του 20ου αιώνα (1900-1950). Αρχικά, παρατίθεται ... -
Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα από τις αρχές του 20ού αιώνα έως το 1940
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-09)Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε μια αναλυτική περιγραφή λειτουργίας και οργάνωσης του επιστημονικού κλάδου της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα την περίοδο από τις αρχές έως τα μέσα περίπου του 20ου αιώνα (1900-1940). Στην παρούσα ... -
Η εικαστική αγωγή εργαλείο ανάπτυξης και καλλιέργειας της κριτικής σκέψης των νηπίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Η εικόνα στο σύγχρονο ελληνικό παραμύθι (2010-2016). Σημειωτική και παιδαγωγική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι είναι το παραμύθι; Όλοι μας στα παιδικά μας χρόνια έχουμε μεγαλώσει με τις αφηγήσεις των παραμυθιών που κατά καιρούς μας έλεγε η γιαγιά. Η αξία του παραμυθιού για το παιδί έχει επισημανθεί από ... -
Η εικόνα της γυναίκας σε κείμενα μαζικής κουλτούρας: Μια διδακτική πρόταση στο πλαίσιο του Κριτικού Γραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία, στηριζόμενη θεωρητικά στις αρχές του Κριτικού Γραμματισμού, συνιστά μια απόπειρα σχεδιασμού διδακτικής πρότασης, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να συλλάβουν και να κατανοήσουν τη θέση της ... -
Η εικόνα της γυναίκας σε κείμενα μαζικής κουλτούρας: Μια διδακτική πρόταση στο πλαίσιο του Κριτικού Γραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία, στηριζόμενη θεωρητικά στις αρχές του Κριτικού Γραμματισμού, συνιστά μια απόπειρα σχεδιασμού διδακτικής πρότασης, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να συλλάβουν και να κατανοήσουν τη θέση της ... -
Η εικόνα της Ελλάδας και του Έλληνα μέσα από τη σειρά «Μαργαρίτα» (Ελληνική ως ξένη γλώσσα)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη Διασπορά σήμερα οφείλει, εκτός των άλλων, να βοηθήσει το αναπτυσσόμενο άτομο να αποκτήσει μια ταυτότητα που να συνάδει με τις διπολιτισμικές-διγλωσσικές συνθήκες κοινωνικοποίησής του. Τα σχολικά ...