Search
Now showing items 1-10 of 10
Εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη συμπεριληπτική τάξη: Η οπτική των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής αγωγής αναφορικά με τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Ειδικότερα, εστιάζει στην οπτική των ...
Μελέτη του πλαισίου συνεργασίας μεταξύ σχολικών ψυχολόγων, εκπαιδευτικών και γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει θεωρητικά το πλαίσιο συνεργασίας που υπάρχει στην Ελλάδα μεταξύ των σχολικών ψυχολόγων, των εκπαιδευτικών σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης και σε μονάδες ειδικής αγωγής και ...
Απόψεις των σημερινών δασκάλων για τη γλωσσική διδασκαλία των μαθητικών τους χρόνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των αλλαγών στην διδακτική της γλώσσας με το πέρασμα των χρόνων, βασισμένη σε απόψεις σημερινών εκπαιδευτικών οι οποίοι ήταν μαθητές τις δεκαετίες 1970 και 1980 .
Πιο ...
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: Απόψεις εκπαιδευτικών περιφερειακών ενοτήτων Φλώρινας και Πέλλας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: Απόψεις εκπαιδευτικών των περιφερειακών ενοτήτων Φλώρινας και Πέλλας», εκπονήθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο ...
Δύο Μελέτες περίπτωσης παιδιών με ΔΕΠΥ: Αντιλήψεις οικογένειας και εκπαιδευτικών για τη συναισθηματική και ηθική ανάπτυξη των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά δύο περιπτώσεις παιδιών με Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), καθώς και τις αντιλήψεις της οικογένειας και του εκπαιδευτικού για τη συναισθηματική και ηθική ...
Συναισθηματική νοημοσύνη: Η σχέση της με τους στόχους επίτευξης, το θετικό και αρνητικό συναίσθημα και την ανταγωνιστικότητα των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Ό όρος Συναισθηματική Νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο γνωστός στις μέρες μας, ενώ πολλοί ερευνητές ενδιαφέρονται για τον ρόλο της στην συμπεριφορά και την ψυχολογία των ατόμων. Η συναισθηματική νοημοσύνη στα πλαίσια του ...
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για ζητήματα γλωσσικής πολιτικής και διαχείρισης της πολυγλωσσίας στο εκπαιδευτικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)
Περίληψη
Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν ως εφαλτήριο για τη διερεύνηση σχετικά
με την πολυγλωσσία και ευρύτερα ζητήματα γλωσσικής πολιτικής. ...
Η χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών σε μαθητές με αναπηρία σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-05)
Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά λογισμικά που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί σε μαθητές με αναπηρίες και εξετάζει τον τρόπο που λειτουργούν , την κατηγορία μαθητών που εξυπηρετεί το ...
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Στάσεις-Αντιλήψεις και Προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2003)
Η εργασία αυτή διερευνά τις στάσεις των εκπαιδευτικών
απέναντι στις Νέες Τεχνολογίες, τους παράγοντες που τις
διαμορφώνουν, αλλά και τις πιθανές επιδράσεις στο ρόλο του
δασκάλου. Η πλειοψηφία των ερωτώμενων προτίθεται ...
Η ετοιμότητα και η αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης να διδάξουν Σεξουαλική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)
Στην εργασία αυτή καθώς και στην έρευνα που περιλαμβάνει, πραγματεύονται η ετοιμότητα και η αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης της Ελλάδας, να διδάξουν Σεξουαλική Αγωγή. Τονίζει την αναγκαία ...