Search
Now showing items 1-10 of 99
Ανάλυση λαθών μαθητών και μαθητριών στην ελληνική ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Το θέμα της παρούσας εργασίας αυτής είναι «Η ανάλυση λαθών των ομογενών μαθητών και μαθητριών στην ελληνική ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας» και στόχος της αποτελεί ο εντοπισμός, η προέλευση, η διερεύνηση, αλλά και η ...
Το μπουζούκι στα μουσικά σχολεία της Ελλάδας και η ελληνικότητά του: Το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας, μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η παρούσα εργασία με τίτλο Το μπουζούκι στα μουσικά σχολεία της Ελλάδας και η ελληνικότητά του: "Το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας", μια μελέτη περίπτωσης, πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος Σημειωτική ...
Στρατηγικές εκμάθησης και διδασκαλία του λεξιλογίου μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας από μαθητές με δυσλεξία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)
Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ηταν η διερεύνηση των κατάλληλων στρατηγικών εκμάθησης και διδασκαλίας του λεξιλογίου μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας. Για τον σκοπό αυτό, μελετήθηκε η διεθνής βιβλιογραφία και οι δυσκολίες ...
Λόγος και Εξουσία: Το παράδειγμα του ΣΥΡΙΖΑ: Πιθανές μετατοπίσεις στον Λόγο του Αλέξη Τσίπρα πριν και μετά την 25η Ιανουαρίου 2015
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Καθώς ο Λόγος αποτελεί το βασικό όχημα που οδηγεί ένα κόμμα στην εξουσία αλλά και μέσο διατήρησής του σε αυτήν, επιχειρήθηκε στην παρούσα εργασία να διερευνηθεί αν η αρχική εκτόξευση των εκλογικών ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ και ...
Ψυχολογική ανάλυση της εικονογράφησης του σχολικού εγχειριδίου, "Κοινωνική και πολιτική αγωγή", της Στ' Δημοτικού. Γνωστική και συναισθηματική ανταπόκριση των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει την συναισθηματική και γνωστική ανταπόκριση των παιδιών στην θέαση φωτογραφιών από την ρεαλιστική εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου της «Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής» της ...
«Διαφήμιση τηλεοπτική…τη βλέπω τώρα πια με άλλη οπτική!» Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής γλωσσικής επίγνωσης σε μαθητές/τριες της Γ’ Δημοτικού.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η τηλεοπτική διαφήμιση χρησιμοποιείται στην παρούσα εργασία ως το μέσο που θα γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στη σχολική εμπειρία και την εξωσχολική πρόσληψη πληροφοριών του μαθητή. Αποτελώντας ένα εντυπωσιακό και ιδιαιτέρως ...
Παράγοντες που διευκολύνουν ή παρεμποδίζουν την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Στην Κοινωνία της Πληροφορίας που ζούμε η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση θεωρείται πολύ σημαντική καθώς μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά και να επιφέρει θετικά αποτελέσματα ...
Παραγωγή και διδασκαλία λεξιλογίου: από τη λέξη στο κείμενο. Η διερεύνηση αντιλήψεων και στρατηγικών που επιτελούν οι μαθητές Έ και Στ΄ τάξης δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Σκοπός της μελέτης είναι, αφενός, να διερευνηθεί η σημασία που προσδίδουν οι μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου στο λεξιλόγιο, και, αφετέρου, να συσχετιστεί το πλήθος και είδος των στρατηγικών λεξιλογίου της Γ1 ...
Ένα πρόγραμμα ενίσχυσης δεξιοτήτων και στρατηγικών προφορικού λόγου σε μαθητές της Δ’ τάξης Δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Η γλώσσα είναι «καθρέφτης του νου», είναι προϊόν της ανθρώπινης νόησης,
που αναδημιουργείται σε κάθε άτομο, με διαδικασίες που βρίσκονται πολύ πέρα από τη
βούληση ή τη συνείδηση (Chomsky, 1975 Φραγκουδάκη, 1987 :13 )
Ως ...
Το επιτραπέζιο παιχνίδι ως εργαλείο αξιολόγησης των εκτελεστικών λειτουργιών δίγλωσσων παιδιών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η εναλλακτική πρόταση συγκριτικής αξιολόγησης των εκτελεστικών λειτουργιών δίγλωσσων και μονόγλωσσων παιδιών προσχολικής ηλικίας και της μέτρησης του βαθμού συσχέτισης των εκτελεστικών ...